Ottamatta kantaa mikä kone olisi hyvä korvike, vastaan tähän kuitenkin itse aiheeseen liittyen.
V-One-S:ään konetta vaihtaessa tulee huomioida semmoinen asia kuin crankshaft.
Mikäli vaihdat tilalle kisakoneen, on siinä todennäköisesti ns. SG-crankshaft, jolloin tulee hankkia myös yhtä sun toista kilkettä vanhojen osien tilalle.
Hankintalistalle tämän jälkeen ilmestyy flywheel + flywheel nut, sekä clutch bell guide. Hintaa tälle upgradelle - Kyoshon osahinnat tietäen - kertyy yllättävän paljon, nimimerkillä itse tämän juuri hetko sitten kokeilin.
Mugenista en tiedä tarvitseeko hankkia mitään.
Kuten sanottu, jos kisata meinaa, V-One-R on varmasti parempi vaihtoehto vaikkei vaihtoehtolistalla ollutkaan ;-)
Jos taas ihan omaksi huviksesi meinaat ajella, en ole autosta löytänyt huonoja puolia jo näiden (tämän) mainitun lisäksi, ja paketti sinänsä on halpa.