Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut jerzirccar1 26.04.24 - klo: 23.10 »
Aika sama kattaus tiimin hitaammalla kuskilla. Toistaiseksi ajetaan slipperillä joka on 28g painavampi kun Ruddog/Revolution eliminaatori. Syksyyn mennessä pitää saada paino lähelle minimiä eli 70-80g painoa pois, ehkä joutuu palaamaan 4000mAh akkuihin.

Auto: Associated (B6.4) -> B7
Moottori: (HW G4) -> Reedy SP5
Ruddog/Revolution slipper eliminator, spur AE3922
Välitys: 72/31 (6.04) tai 72/30 (6.24) riippuen radan profiilista
Nopari: (HW Stock Spec) -> Reedy 510r, molemmissa ennakko 40 astetta
Servo: PowerHD D12 tai 15
Akut: Absima 5800 mAh

Mä tunnen kaverin joka voi tehdä hiilikuidusta rungon tuohon autoon.
Jerzi
92
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut iippo777 26.04.24 - klo: 21.07 »
All New 21 ja 23
Slipper eliminaattorit molemmissa
Toisessa Ruddogin halvin on road servo toisessa joku 10-vuotias Savöx.
Akut OptiLover 6000mah HV ajan HV:lla (210g/216g)
Toisessa välitys 69/28 toisessa 72/30 All New 2.65 sisäinen vämitys.
Nopat HW XR10 (joku todella vanha) toisessa G2 elite
G4:t molemmissa.
Lisäksi molemmissa lisäpainoja 40 - 50 grammaa levyinä pitkin pohjalevyä Reiska on todella kevyt auto.
Autojen painot 1476 - 1488 riippuen akusta, korista ja renkaista.

Optiot:
Front bulk head alumiini
Rear roll center alumiinia
LW Koppa

Taakse 3 dottia 450 hydy oilit
Eteen 4 dottia 550 hudy oilit
Maavara 20/19

Auto on valonnopea. Kuski ei.
93
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut Koheltaja 26.04.24 - klo: 20.42 »
Aika sama kattaus tiimin hitaammalla kuskilla. Toistaiseksi ajetaan slipperillä joka on 28g painavampi kun Ruddog/Revolution eliminaatori. Syksyyn mennessä pitää saada paino lähelle minimiä eli 70-80g painoa pois, ehkä joutuu palaamaan 4000mAh akkuihin.

Auto: Associated (B6.4) -> B7
Moottori: (HW G4) -> Reedy SP5, molemmissa ennakko 40 astetta
Ruddog/Revolution slipper eliminator, spur AE3922
Välitys: 72/31 (6.04) tai 72/30 (6.24) riippuen radan profiilista ja fiiliksestä
Nopari: (HW Stock Spec) -> Reedy 510R
Noparin alla carbon plate
Servo: PowerHD D12
Akut: Absima 5800 mAh
Paino: 1509g

EDIT: lukuja täsmennetty
94
KerhoCup-ratasarja / Vs: Mini Classic sääntökeskustelu
« Uusin viesti kirjoittanut Luigi54/vielä vanhempi 26.04.24 - klo: 20.34 »
Otapa yhteyttä luokkayhteyshenkilöön eli Kalle Raatikaiseen , (nim. pitsinki) henk.kohtaisesti.
Hän on THE PERSON tähän hommaan .... Mä oon vaan ex lyh person.....

 :cool: Barbie :cool:

95
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut AlReim 26.04.24 - klo: 20.20 »
Nyt on kausi ajettu stokkituuppilla, ja todettu että vakio kuntoisella autolla pärjää varsin hyvin. Ainoat päivitykset ovat olleet alumiininen ohjaus sekä slipperi eliminaattori. Viimeisen kilpailun auton paino oli noin 1540g. Ja sillä pärjäsi ihan kohtalaisesti. Joten voidaan todeta että vakio kuntoisella autolla voi/pystyy pärjäämään kilpailuissa. Kädet ratkaisee enemmän kun auton ”hifistely”.



Auto: Associated B6.4 ja B7
Moottori: HW G4
Nopari: Reedy 610r
Servo: PowerHD R12
Akut: Absima 5800 mAh

96
Ostetaan / Xray t4
« Uusin viesti kirjoittanut kyoshodbx 26.04.24 - klo: 19.58 »
Tarve olisi 19 mallin hiilikuitu pohjalevylle.ei tarvii olla uusi mutta saa olla ehjä.yvtä jos on myydä
97
Erät ja aikataulut liitteenä.

Formaattia muutettu niin, että aamulla ajetaan kaksi treeniä ja aika-ajoja on kaksi joista lasketaan paras sijoitus ja sen tulos.
99
Kilpailukutsut / KILPAILUKUTSU: FUel Power Tour SM1 Kouvola Tykkimäki 18.5 - 19.5
« Uusin viesti kirjoittanut S.Koppanen 26.04.24 - klo: 16.06 »
Kymen Pienoisautokerho ry kutsuu kaikkia radio-ohjattavia polttomoottorirata-autoilijoita Fuel Power Tour SM
osakilpailuihin 18.–19.5.2024 Kouvolan Tykkimäkeen.

Luokat:
18.5: LS-5, FG-mini & Challenge Line
19.5: R8, R8E, R8FE

Lupanumero: 18664/PA/24

Kilpailun johto:
Kilpailun johtaja: Matti Iivonen

Tuomariston puheenjohtaja: 18.5 Tony Raikas
                                          19.5 Sami-Pekka Laine

Katsastuspäällikkö: 18.5 Kai Jansson
                             19.5 Antti Aho

Kilpailutuomaristo: Sauli Ylösmäki, Juha Lampen

Kierroslaskenta: Sami Kirkkala

Ilmoittautuminen:
R8 ja LS-5 Su 5.5.2024 klo 22:00 mennessä AKK:n KITI –järjestelmän kautta
KITI kirjautuminen: Kiti kirjautuminen

FG Mini Challenge ja Challenge Line ilmoittautuminen: MyRcm

Ilmoita: nimi, seura, lisenssinumero sekä kilpailijanumero. Lisäksi henkilökohtaisen transponderisi numero sekä yhteystiedot (puhelin sekä sähköposti). Alle 18-vuotiaat ilmoittavat myös kilpailun aikaisen huoltajan nimen ja lisenssinumeron.

Tiedustelut sähköpostilla kilpailut@kypak.fi
tai puhelimitse 0500-252600 / Sami Koppanen

Kilpailumaksut:
LS-5 40€
FG Mini 30€
Challenge Line 30€
R8 40€
R8E/ FE 30€

Kilpailumaksu maksetaan kilpailupaikalla käteisellä tai MobilePay:lla lippaaseen 5167HU.

Lisenssi:
Voimassa oleva AKK:n lisenssi 2024.

Säännöt:
Autourheilun sääntökirja 2024
https://www.autourheilu.fi/site/assets/files/1930/akk_14_pienoisautot_2024_09042024.pdf

R8-sarjasäännöt
https://www.autourheilu.fi/site/assets/files/34221/2024_ratakasi_sm-sarjaaannot_julkaistu_09042024.pdf

LS-5, FG Mini Challenge ja Challenge Line -sarjasäännöt
https://www.autourheilu.fi/site/assets/files/34221/2024_ls5_sm-sarjasaannot_julkaistu_09042024.pdf

Ajotapa:
Kyseessä olevan luokan sarjasääntöjen mukaan.

Kierroslaskenta:
MYLAPS RC4 -ajanottolaitteisto jossa toimii vanhemmat AMB RC2 sekä tätä uudemmat MYLAPS RC4 -transponderit. MRT -transponderit eivät toimi. Kuljettaja vastaa itse transponderinsa toiminnasta ja sen oikeaoppisesta asennuksesta. Transponderin voi myös vuokrata kilpailupaikalta 5€/ päivä.

Vastuu ja henkilötietojen käsittely:
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä. Ilmoittautuessaan kilpailuun kilpailija hyväksyy antamiensa henkilötietojen käsittelyn kilpailun järjestäjän toimista sekä henkilötietojen julkaisun osanottajaluettelossa, tulosluettelossa, sarjapistetaulukossa yms. kilpailun viestinnässä.

Aikataulu:
Perjantaina 17.5 rata-auki harjoituskäyttöön klo. 10-18
Kilpailupäivinä ohjattu vapaa harjoitus + ilmoittautuminen 8.00 – 9:45.

Tervetuloa!
100
Ajetaan vain luokat Eurotruck ja TSP-10.

Tarkemmat aikataulut julkaistaan myöhemmin tänään, aloitetaan 9:00

Varsinaista lämmintä ruokaa ei ole tällä kertaa tarjolla, Hakkilan runsas itsepalvelumyynti palvelee ja pizzaa voi tilata omatoimisesti läheisestä Kuninkaan Ravintolasta https://www.kuninkaanravintola.fi/ruokalista
Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]