RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Ender - 12.06.15 - klo: 15.35
-
ENS -sarja jatkuu tänä viikonloppuna Itävallassa.
Tuloksia voi seurata täältä:
http://tinyurl.com/q7pulc5 (http://tinyurl.com/q7pulc5)
Suomesta näyttää olevan mukana vain Teemu Leino TP-10 -luokassa.
-
Vähän oli tuo itävallan ENS liian lähellä ratkaisevia tsemppejä täällä kotipuolessa, että kukaan "paimenkoiratiimistä" olis lähteny sinne. Heinäkuussa tilanne on jo toinen...
Fiiliksiä Aigenista: https://www.facebook.com/groups/595594547225364/ (https://www.facebook.com/groups/595594547225364/)
-
Perjantaina ajatetun ensimmäisen alkuerän jälkeen tilanne näyttää tältä:
Ratakasi:
1 Simon Kurzbuch Shepherd Velox EC
2 Robert Pietsch Mugen
3 Lars Hoppe ARC
4 Dario Balestri capricorn
5 Rick Vrielijnck Mugen
6 Silvio Hächler ARC R8.0
7 Merlin Depta Serpent 977 Viper
8 Tobias Kerler Serpent Viper 977
9 Shasa Jason Lackner ARC R8.0
10 Andrea Pirani WRC GTX
TP-10:
1 Jilles Groskamp HB HPI R10
2 Thilo Tödtmann Capricorn
3 Dirk Wischnewski Shepherd Velox V10pro
4 Bruno Coelho XRAY NT1
5 Dominic Greiner Serpent 748 Natrix TQ
6 Alexander Hagberg XRAY
7 Teemu Leino HB R10
8 Patrick Nähr
9 Nacho López Serpent
10 Rico Kröber Capricorn C03 2015
Toivottavasti Teemun mekaanikko on tänään huolellisempi… Vai onko Jilles jo ykköskuskin asemassa ? :wink:
”Teemu Leino would open with the seventh fastest time, the Finn lucky to even start the qualifier. As his R10 was put down to start the warm-up his first gear flew off due to them forgetting to put in the screws that at supposed to hold it in place. Remounting the gear but only getting two warm-up laps, Leino said this lead to a ‘panic drive’ which saw him put the car on the grass. With the car working well he joked ‘we just need to make sure all the screws are tight tomorrow’.”
Miksiköhän HB:n tiimi ei ole osallistunut ollenkaan Ratakasiin?… Outoa mielestäni, koska MM –kisat ovat tänä vuonna Ratakasissa eikä TP-10:ssä…
-
Ei siellä ole Collari eikä Alberto Piccokaan. Uudet autot ja motit aika hyvin edustettuna... Käykää ENS sivuilla ITSE, en viitsi tänne laittaa kun selkä eikä jalat kestä toistuvia banaanilastauksia
-
Kaikki alkuerät on saatu lauantaina ajettua. Hyvinhän se Teemu on näköjään jälleen ajanut ja melkein tuli TQ (samat pisteet Greinerin kanssa).
Tänään on sitten finaalipäivä. Kymmenen parasta on ilmeisesti jo A-finaalissa ja mukaan pääsee vielä 2 nousijaa.
Ratakasissa ARC –autolla on saatu hyvää menestystä. Itselle aika tuntematon merkki. Balestri on kuitenkin parantanut vauhtiaan ja oma veikkaus on, että kisa ratkaistaan hänen ja Pietschin välillä.
Ratakasi:
1 Robert Pietsch Mugen
2 Simon Kurzbuch Shepherd Velox EC
3 Lars Hoppe ARC
4 Dario Balestri Capricorn
5 Daniele Ielasi WRC
6 Shasa Jason Lackner ARC R8.0
7 Silvio Hächler ARC R8.0
8 Merlin Depta Serpent 977 Viper
9 Tobias Kerler Serpent Viper 977
10 John Ermen ARC R8.0
TP-10:
1 Dominic Greiner Serpent 748 Natrix TQ
2 Teemu Leino HB R10
3 Jilles Groskamp HB HPI R10
4 Thilo Tödtmann Capricorn
5 Dirk Wischnewski Shepherd Velox V10pro
6 Bruno Coelho XRAY NT1
7 Alexander Hagberg XRAY
8 Patrick Nähr
9 Nacho López Serpent
10 Gerhard Kandelhart Shepherd V10pro
-
laitoin tonne blogiin selostuksen ARC autosta, todellakin erinomainen uutuustulokas. Lars Hoppe on nimetty "suunnittelijaksi" No todellisuudessa lähes 1:1 velox V8, muutamia pikku parannuksia kuten tukevampi vaihteen yksisuuntalaakeri ja takaripustus toteutettu siten että pukit avautuu takahihnan vaihdon nopeuttamiseksi.
Hyviä parannuksia nuo, jotka epäilemättä tulevat muihinkin autoihin. Ihan OT:nä Aikoinaan leo Hongisto modifioi ASSO 500 4WD auton siten että vaihteessa oli 2 kpl yksisuunta laakeria rinnakkain, kesti ikuisuuden luistamatta...vaati vain isomman vaihdevaipan.
Minun veikkaus taas on että on kolmen kauppa... Kurtzbuch varmaan saa nuo novarossinsa toimimaan, tai vaihdettua sellaiseen merkkiin joka toimii...
-
Live -lähetystä:
https://www.youtube.com/watch?v=OVZe0iRwz8w (https://www.youtube.com/watch?v=OVZe0iRwz8w)
-
Teemun finaali alkaa kohta...
Tässähän voi samalla huoltaa omia autoja...
(https://lh3.googleusercontent.com/coR0Cz4V6sk64KpQHwH_cAbk9nBtVic_eEz8x2l5u4w=w1920-h1081-no)
-
Teemu ajaa kiinni kärkikuskia. 3 kierrosta peräkkäin kiinni 0.3-0,5s GO Temppa GO!!!
-
Victory!!!!! Hyvä Teemu!
-
:grin: :grin:
Victory!!!!! Hyvä Teemu!
Samaa mieltä (kerrankin täällä :)
-
Hyvä POMO !!! Partick tuli kuudenneksi, vaikka oli ilmeisesti toinen 1/8 kisa moneen vuoteen, ajellu 1/10 turistikisoja OTO (Oman työn ohessa) No sitte se Kurtzbuch, sai mottiongelmansa hoidettua.. Autohan toimi niin kuin pitikin, kunhan cruisaili loppuun asti... Ykkösenä... Italian pojat tais niellä "katkeran kalkin"
Ileasilta kuiteski hyvä veto, Uusi oma motti ja uusi Italialainen WRC auto, hyvin oli paketti kasassa... saas nähdä mitä on Collarin tuo japsiauto INFINITI tositoimissa ja mitä puuhaa Alberto, varmaan alkaa olla kypsynyt Mugeniin, kun junnaa vaan paikallaan.
-
(http://ens.redrc.net/wp-content/uploads/2015/06/sun_teemuwin-620x372.jpg)
Teemullehan se voitto sieltä tuli. Jilles toinen eli HB:lle kaksoisvoitto.
(http://ens.redrc.net/wp-content/uploads/2015/06/ENSRd210thFinalRresults-620x430.jpg)
Kurzbuch voitti Ratakasin. Veikkaamani Balestrin ja Pietschin kisa kaatui Robertin irronneeseen renkaaseen ja Darion törmäämiseen kierroksella ohitettavaan.
(http://ens.redrc.net/wp-content/uploads/2015/06/ENSRd28thFinalRresults-620x430.jpg)
Kova oli rengaskuluma ja renkaita käytiin vaihtamassa kaksikin kertaa kisan aikana.