Moikka,
Alkaa tämä drifterit -otsikon alla olla niin paljon infoa, joten en kahlaamalla löytänyt...
Autoni on käytettynä hankittu on Xray T3 2011 ja siihen on manuaalista poiketen ainakin laitettu tuollaiset:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/XRAY-XRAY-T2T3T4-Varaosat/302028-O-T3-ALU-UPPER-CLAMP-WITH-ADJ-ROLL-CENTER-LR-ORANGE-108993- Moottorina on 10.5t Orion
- Nopari LRP SXX
- 2S Lipo
- edessä spool
- takana kuuladiffi
- iskarin jouset lienee alkuperäiset, öljynä 500cps
Olisi tarkoitus rakentaa tuosta hupidriftailuun autoa, alustana tällä hetkellä liukas tehdaslattia ja kaipaisin arvon konkareilta nyt apua perus setupin tekoon mistä voisi aloittaa. Netistä löysin tuollaisen setupin, miltä vaikuttaa? Entäpäs sitten kun siirrytään matolle?
Myös tuo välityspuoli kiinnostaa, mikä järkevin välitys etten polta pannua jne? Treenataan tuolla 50/50 ensin ja sitten vasta CS :)
Camber tuntuu aiheuttavan kovasti mielipiteitä, joten jos mielipide on niin perustelua mukaan.
Jos asiantuntemusta löytyy niin voi vastata myös yksityisviestinä niin kyselen siellä lisää. Mikäli Hausjärvi-Riihimäki -alueelta löytyy ihan konkreettista kädestä pitäen säätöapua niin toki kelpaa.
Kaipaisin myös kotikonstiin niksiä aurauksen säätöön, ei ole hienoja setup-vehkeitä, mutta joskus näin vilauksen iPhone -virityksestä, sellainen löytyy
Xray T3`11 50/50
RC Drift Chassis Information
Manufacturer: Xray
Model: T3`11
Track Surface: Carpet
Tires: TN-Racing (hard)
Motor and ESC: Nosram Dragon 10.5T and Tekin RS PRO
Servo: Team Orion Digital VDSHV 1205
Chassis Settings
Front Setup
Camber: -2.5*
Toe: 1* out
Caster: 4*
Kick-up: No
Sway Bar: NO
Ride Height: 5-6mm
Springs: Stock Front Springs
Damper Oil: Unknown
Upper Damper Position: Highest, 5th hole
Lower Damper Position: Outer
Rear Setup
Camber: -1.5*
Toe: Stock In
Kick-up: No
Sway Bar: No
Ride Height: 5-6mm
Springs: Stock Rear Springs
Damper Oil: Unknown
Upper Damper Position: Highest, 5th hole
Lower Damper Position: Outer
Drivetrain
Front Belt: Stock for 38T diff-pulley
Rear Belt: Stock for 38T diff-pulley
Front Pulley: 38T Stock
Front Center Pulley: Stock 20T
Rear Center Pulley: Stock 20T
Rear Pulley: Stock 38T
Gearing
Spur: 84t 48p
Pinion: 19t 48p