Kirjoittaja Aihe: yritykset model-expossa  (Luettu 2067 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa camshaft6

  • Veteraani
    • Profiili
yritykset model-expossa
« : 24.03.07 - klo: 19.11 »
jos on VARMAA tietoa,että joku alan yritys on esillä kyseisillä messuilla,niin siitä voisi ilmoittaa täällä.
Näin ei tule pettymyksiä kun messuille menee ja huomaa,että liikkeet loistaa poissaolollaan.
[corally rdx][speedpassion gt2.0 lpf]
[gm10,5][eurgle 2,4ghz] [zippy lipo]

Poissa Tomas

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: yritykset model-expossa
« Vastaus #1 : 24.03.07 - klo: 21.10 »
Messut on paljon muutakin kuin pelkkä markkinatapahtuma!  :wink:

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: yritykset model-expossa
« Vastaus #2 : 27.03.07 - klo: 11.38 »
Messut on paljon muutakin kuin pelkkä markkinatapahtuma!  :wink:
Todellakin! Messujärjestäjien pohjattomat taskut. 18 neliön esittely/myyntitilan vuokra (ellen nyt väärin muista) yli 1000 euroa! Näillä hinnoilla ei paljoo liikkeitä nähdä. Puhumattakaan tuotteista. Mun mielestä ModelExpon voisi jo haudata ja yritykset jotka harrastus välineitä myyvät/maahantuovat voisivat yhteistuumin perustaa uudet messut.Messut jossa näkisi uutuudet kaikilta maahantuojilta. Itse boikotoin tapahtumaa jälleen kerran ts. ei huvita katella sitä 15 vuotta messuilla ollutta lennokkia yms. Jotain uutta voisi kyllä katsellakin.

Poissa Tomas

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: yritykset model-expossa
« Vastaus #3 : 27.03.07 - klo: 14.34 »
Messut on paljon muutakin kuin pelkkä markkinatapahtuma!  :wink:
Todellakin! Messujärjestäjien pohjattomat taskut. 18 neliön esittely/myyntitilan vuokra (ellen nyt väärin muista) yli 1000 euroa! Näillä hinnoilla ei paljoo liikkeitä nähdä. Puhumattakaan tuotteista. Mun mielestä ModelExpon voisi jo haudata ja yritykset jotka harrastus välineitä myyvät/maahantuovat voisivat yhteistuumin perustaa uudet messut.Messut jossa näkisi uutuudet kaikilta maahantuojilta. Itse boikotoin tapahtumaa jälleen kerran ts. ei huvita katella sitä 15 vuotta messuilla ollutta lennokkia yms. Jotain uutta voisi kyllä katsellakin.

Selitä tuo sama juniorille joka on koko talven rakentanut huolella esim lennokkimallia ja haluaa nyt tuoda sen näyttelyyn  :angry:

Olen joka tapauksessa samaa mieltä siitä että messut kaipaa hieman uudistusta... Mutta ei se kyllä boikotoimalla koskaan toteudu!

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: yritykset model-expossa
« Vastaus #4 : 27.03.07 - klo: 15.16 »
Kuten tuo topicin nimikin jo sanoo "yritykset model-expossa" otin kantaa siihen. Ja ei kaupalliset, kuten lennokin näytteille asettelu, on ilmaista.

Poissa Tomas

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: yritykset model-expossa
« Vastaus #5 : 27.03.07 - klo: 18.06 »
Joka tapauksessa boikotoit tapahtumaa "jälleen kerran" kuten itse kirjoitit. Olisiko se kenties parempi idea vaikka itse osallistua ja yrittää vaikuttaa ja tehdä messuista mielenkiintoisemmat? Messut ovat kuitenkin meidän harrastajien yhteinen tapahtuma. Monille eri lajien harrastajille se vuoden kohokohta  :grin:

Poissa Joniväinö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: yritykset model-expossa
« Vastaus #6 : 27.03.07 - klo: 20.09 »
Saisko sieltä ostettuu asso b4 alle 300e :huh: :mrgreen:
Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
 "ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: yritykset model-expossa
« Vastaus #7 : 28.03.07 - klo: 08.41 »
Tämä ei ole virallinen näytteilleasettajalista, mutta tässä on Model Expon pohjakuvasta poimittuja näytteilleasettajina olevien liikkeiden nimiä (autopuolta enemmän tai vähemmän liippaavia)
-Kyosho Finland
-Carrocar
-Pro Hobby
-SABE
-RC-piste
-Nypa (Tamiya ym.)
-Hobby Point
-Atala RC

Ja muita kiinnostavia kohteita ovat mm. VAUn info-osasto ja sen vieressä oleva pienoisautorata, missä voi kokeilla ajamista omalla kalustolla.

Rata on myös kauppiaiden käytössä autojen kokeilusessioita varten.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi