Kirjoittaja Aihe: Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?  (Luettu 29547 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #180 : 18.04.05 - klo: 18.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
Moi taas!

En viitsi tehdä uutta topiccia koska niitä on jo ihan tarpeeksi.

Eli: Tarvitsen uuden nopeuden säätimen Ultimaan, seuraavanlaista olisin etsimässä:

- 10t motille (tai ilman lankarajoitusta)
- Kestävä ja hyvä joka ei päästele savuja mennessään. (sellanen mistä jokaisella on hyvät kokemukset)
- Hinta maksimissa 120e Saa olla käytetty!

Olen kuullut että M'troniks tempo on jokseenkin huono samaa olen kuullut sprintistä. Sellaista olen ostamassa jos ei parempaa suositella!

Ja nyt painotan sitä että suosittelette hyviä nopareita mistä teillä on omia hyviä kokemuksia! Ja yritän nytten saada vastauksia ilman että teen uuden topiccin!

Jos omistat hyvän noparin jonka haluat myydä niin saa tarjota!

ps. Mulla on sille noparille sitten motti valmiina! 13*3 Corallyn kisakone!


Juu itellä huonoja kokemuksia Robbesta ja myöskin Sonic temposta (kaverilta palo) Hyviä kokemuksia löytyy GM sarjalaisista pelaavat nätisti ja virtaarvot on mukavan isoja.

Kuten l150040 sanoikin niin noissa "halvemmissa" nopareissa tuntuu toi virran meno ahistavan jossain enemmän jossain vähemmän esim tuossa kaverin Sonic Tempossa ei tuntunut spede kulkevan, mutta kun vaihtoi Nostram Elimitatoriin niin kyllä alko spede "lentää". Itsellä oli Robbe joka vei todellakin tehot koneesta luvattiin 13t kone kestävän itellä oli 15t niin hyvä kun tää voitti vakio spedeä. Noh sitten (napaisuuden väärinpäin kytkemisen takia Robbe anto savut) ja samalla liittimet vaihtuivat Graugnerin G4 vai mitkä onkaan ne "banaaniliittimet" Deans Plugeihin ei mee väärin päin vahingossakaan ja virtaa kestää kunnolla läpi :)

Itse suosittelisin todella harkitsemaan käytettyä kisaajilta löytyy joskus todella hyviä nopareita sopu hintaa. Itse ostin Myynti-palstalta Tekin G10 noparin ja täytyy sanoa, että täydet suositukset TEKIN nopareille ollut tossa yli vuoden ja kerran meni napaisuus akun ja noparin välillä väärin päin ennen Deans liittimiä , mutta puolet vauhdista vaan tippui ja huomasin, että "tinasulake" oli vaan sulanut tinasin uuden ja taas pelasi mainiosti. Myös näissä kalliimmissa nopareissa kaikki käteviä säätöjä riippuu tietenkin paljon miten ajaa ja missä, mutta esim tossa Tekin noparissa. virranrajotus 10A välein jatkuvassa virranannossa (ajossa), ---!!---- hetkellisessä virranannossa (lähdössä, kiihdytyksissä), "automaatti" jarrua, "dead zonen" suuruus, Kaasuun ärhäkkyys jne jne.. Ja ei ole moottorirajoitusta. Kiitos vielä noparin myynnelle henkilölle en ikävä kyllä muista nickiä, mutta kiitos kuitenkin :) http://koti.phnet.fi/lassi/sekoja/Rc/Traxxas_stampede/kotelo_auki.jpg

En tiedä myydäänkö enään Tekin nopareita, mutta kyllä GM, Nostram = LRP, GM ja Novak ovat olleet hyviä nopareita.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #181 : 05.07.06 - klo: 16.06 »
Nostetaampa tämä aihe jälleen pinnalle...

On minulla ihan asiaakin. Kiinnostus RC-autoilua kohtaan syttyi uudestaan. Edessäni on kuitenkin ongelma. Vanha ja virttynyt Ultima RB kaipaa kuulalaakerointia. Nyt olisin kiinnostunut tietämään miten paljon (kappalemäärissä) tarvitaan laakereita, minkä kokosia ne ovat ja kuinka paljon ne maksavat.

Toivottavasti joku teistä osaa kertoa sen. Lisäksi olisin kiinnostunut tietämään onko kyseiseen autoon saatavilla kestävempiä (metallisia?) voimansiirron- tai diffinrattaita, sekä spur-rattaita.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #182 : 06.07.06 - klo: 00.12 »
Jos sulla on manuskat tallella niin kato sieltä räjäytyskuvista, jos siellä on. Tai jos ei niin katot kaikki pyörivät osat autosta pura ja mittaa koot ja lähetä mailia tai soita johonkin alan liikkeeseen ja kysy niitä laakereita.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz