Kirjoittaja Aihe: KUINKA MONI TEISTÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ EI OLE LUKENNUT FOORUMIN SÄÄNNÖT  (Luettu 10103 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Veikkaan että täällä on tooooooodella moni jolle ei ole tuo foorumin säännöt (kovinkaan) tutut.
Kukas myöntää ekana että ei ole lukennut.
Jerzi

PS minulle ne ovat tutut kuten olette varmasti huomanneet jo. Ja siitä tulee vain valituksia valituksen perään.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Veikkaan että täällä on tooooooodella moni jolle ei ole tuo foorumin säännöt (kovinkaan) tutut.
Kukas myöntää ekana että ei ole lukennut.
Jerzi

PS minulle ne ovat tutut kuten olette varmasti huomanneet jo. Ja siitä tulee vain valituksia valituksen perään.

Eikös siellä säännöissä ollut jotain turhien viestien tai topiccien kirjoittamisesta.. sen kohdan olet kyllä mennyt silmät kiinni, lueppa ne säännöt uudestaan.
Tiger II

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Veikkaan että täällä on tooooooodella moni jolle ei ole tuo foorumin säännöt (kovinkaan) tutut.
Kukas myöntää ekana että ei ole lukennut.
Jerzi

PS minulle ne ovat tutut kuten olette varmasti huomanneet jo. Ja siitä tulee vain valituksia valituksen perään.

Eikös siellä säännöissä ollut jotain turhien viestien tai topiccien kirjoittamisesta.. sen kohdan olet kyllä mennyt silmät kiinni, lueppa ne säännöt uudestaan.
Osu ja upposi! :))

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Veikkaan että täällä on tooooooodella moni jolle ei ole tuo foorumin säännöt (kovinkaan) tutut.
Kukas myöntää ekana että ei ole lukennut.
Jerzi

PS minulle ne ovat tutut kuten olette varmasti huomanneet jo. Ja siitä tulee vain valituksia valituksen perään.

Eikös siellä säännöissä ollut jotain turhien viestien tai topiccien kirjoittamisesta.. sen kohdan olet kyllä mennyt silmät kiinni, lueppa ne säännöt uudestaan.

Väärässä olet. Olen yrittänyt vain opastaa kaveria että nyt on säännöt luettu huonosti tai ei ollenkaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Veikkaan että täällä on tooooooodella moni jolle ei ole tuo foorumin säännöt (kovinkaan) tutut.
Kukas myöntää ekana että ei ole lukennut.
Jerzi

PS minulle ne ovat tutut kuten olette varmasti huomanneet jo. Ja siitä tulee vain valituksia valituksen perään.

Eikös siellä säännöissä ollut jotain turhien viestien tai topiccien kirjoittamisesta.. sen kohdan olet kyllä mennyt silmät kiinni, lueppa ne säännöt uudestaan.
Osu ja upposi! :))

Et ole näköjään lukennut sääntöjä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Oletko itse? Eikö tämä muka ole turha/lukittava topic? Yhtä hyvin voisi tehdä topicin ihan mistä vaan mitä mieleen tulee... Kerrottako Jerzi, miksi tämä topicci piti avata?

Mun silmässä tää topicci on yhtä turha kuin mun vastaus  :roll:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Oletko itse? Eikö tämä muka ole turha/lukittava topic? Yhtä hyvin voisi tehdä topicin ihan mistä vaan mitä mieleen tulee... Kerrottako Jerzi, miksi tämä topicci piti avata?

Mun silmässä tää topicci on yhtä turha kuin mun vastaus  :roll:

Kyllähän tämä nyt on todella järkevä topikki kuin otetaan huomioon kuinka paljon noita turhia topikkeja avataan.
kone kuumenee missä vika, ööö olisko kuinka monta paikaa sillekkin kysymykselle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
En oo lukenu sääntöjä.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
En oo lukenu sääntöjä.

Katso prkl ensimmäinen rehellinen fooruminen käyttäjä..
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
En oo lukenu sääntöjä.

Katso prkl ensimmäinen rehellinen fooruminen käyttäjä..
Jerzi

kyllä nämä jerzzimestarin jutut on juuttunut tähän "kouluttamiseen", pidä taukoa välillä.
Tiger II

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
En oo lukenu sääntöjä.

Katso prkl ensimmäinen rehellinen fooruminen käyttäjä..
Jerzi

kyllä nämä jerzzimestarin jutut on juuttunut tähän "kouluttamiseen", pidä taukoa välillä.

OT kuules sinun teksti.
Jerzi

PS Lue säännöt   :afro:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Niin eli jos tehdään turha topicci niin toisesta turhasta tulee vähemmän turha, niinkö? Anna nyt oikea kunnon peruste tälle(kin) topicille, miksi se pitää olla olemassa.

Kerro samalla mikä ahdistaa. Ajattelin ennen et olet hyvä jätkä ja sulla on näistä vehkeistä tietoa. Olit eka ketä vastasi mun viestiin kun selvitien mun ekan auton tietoja vuosia sitten. Sen jälkeen osasta viestejä on tullut naurettavia ja jopa loukkaavia. Miksi? Mistä tuulee? Mun mielestä on turha valittaa mistään jos itse on samalla viivalla...

Haluatko oikeasti sen martyyrin viinan harteillesi?
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Niin ja väitätkö jerzi ettei osa Sun viesteistä ole turhaa spämmiä tai OT bullshittiä?
Tai no tietenkin väität. Olethan aina oikeassa, johan se naamakirjassa nähtiin...

Aivan s*****an sama!!!
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Niin ja väitätkö jerzi ettei osa Sun viesteistä ole turhaa spämmiä tai OT bullshittiä?
Tai no tietenkin väität. Olethan aina oikeassa, johan se naamakirjassa nähtiin...

Aivan s*****an sama!!!

Ei ole spämmiä tai häränp****a vaan täyttä asiaa :grin:
Mitäs olen nyt naamassa tehnyt joka aiheuttaa sinulle päänsärkyjä  :undecided:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Kaikki Sun viesteistä on pelkkää asiaa? Ok.
Taitaa mulla olla paha lukihäiriö..ö
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
no niin. tulihan se totuus sieltä.
kaikki vaan ei osaa myöntää virheensä.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Janne79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tällä foorumilla on ihmeen paljon itsensä jalustalle nostamista ja toisten polkemista. En toki omaa kokemusta kuin parista foorumista, mutta esim. kopterit.net sivustolla ei näy kokeneiden egon pönkitystä v*ttuilun kautta, vaan neuvominen ja opastaminen osataan tehdä toisellakin tavalla. Foorumin käyttäjämäärä on melkoinen, ja iässä, että kokemustasossa on todella laaja hajonta, mitkä kaikki lisäävät offtopic viestien ja turhien aiheiden määrää. Mutta jos turhat avaukset ja viestit aiheuttavat käyrän nousua ja tarvetta aukoa päätä rookielle, niin kannattaisiko painaa "ilmoita valvojille" nappia ja mennä vaikka nauttimaan ulkoilmasta?

Töistä hieno muistisääntö, jota voi noudattaa myös nettikeskusteluissa (miksi ei livenäkin): jos nousee hattuun, voi painua v*ttuun.

Kirjoitusta ei ole suunnattu ketjun aloittajalle, vaan ihan yleistä offtobic höpinää foorumin ilmapiiriä haistelevalta alkeistason harrastajalta.

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
En ole lukenut.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
No kuinka monta kaveria luulette on lukennut säännöt ja availevat täysin turhia topikkeja, veikkaan että ei kovinkaan moni.
Tämä topikki jos saa edes yhden uuden tai miksi ei vanhankin lukemaan ne niin eikös se ole jo todella hyvä saavutus.
Foorumin taso kuin on mitä on ja veikkaan että ilmapiiri olis erilainen jos pysyttäisi säännöissä mitäs täällä on.
Vai olenko väärässä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
En ole lukenut.

Voitkos kertoa että miksi ei olla luettu.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
No kuinka monta kaveria luulette on lukennut säännöt ja availevat täysin turhia topikkeja, veikkaan että ei kovinkaan moni.
Tämä topikki jos saa edes yhden uuden tai miksi ei vanhankin lukemaan ne niin eikös se ole jo todella hyvä saavutus.
Foorumin taso kuin on mitä on ja veikkaan että ilmapiiri olis erilainen jos pysyttäisi säännöissä mitäs täällä on.
Vai olenko väärässä.
Jerzi

Mutta ikävää sinulle kun pitäisi keksiä uusi aihe mistä pääsee kitisemään, ehkä on ihan hyvä että saat leikkiä palstapoliisia  :police: tulee sellainen POMO fiilis vai mitä.
Tiger II

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
No kuinka monta kaveria luulette on lukennut säännöt ja availevat täysin turhia topikkeja, veikkaan että ei kovinkaan moni.
Tämä topikki jos saa edes yhden uuden tai miksi ei vanhankin lukemaan ne niin eikös se ole jo todella hyvä saavutus.
Foorumin taso kuin on mitä on ja veikkaan että ilmapiiri olis erilainen jos pysyttäisi säännöissä mitäs täällä on.
Vai olenko väärässä.
Jerzi

Mutta ikävää sinulle kun pitäisi keksiä uusi aihe mistä pääsee kitisemään, ehkä on ihan hyvä että saat leikkiä palstapoliisia  :police: tulee sellainen POMO fiilis vai mitä.

Naulankantaan vissiin.
Jerzi

lisään viellä että jos joku muu olis tämän avannut niin olisko teksti ollut samanlainen  :tongue:
« Viimeksi muokattu: 08.07.12 - klo: 09.46 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Pullo kossua auttaa jos kiristää :smiley:
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pullo kossua auttaa jos kiristää :smiley:


Jos ei käytä niin mitäs silloin otetaan, kunnon sxxxxit muijan kanssa.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Mutta, nyt jos koskaan kannattaa aloittaa.
Mitä kauheeta siinä on jos joku tekee sinun mielestä väärän topicin? anna olla vaan, antaa ylläpitäjien päättää mikä on väärä taikka oikea.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mutta, nyt jos koskaan kannattaa aloittaa.
Mitä kauheeta siinä on jos joku tekee sinun mielestä väärän topicin? anna olla vaan, antaa ylläpitäjien päättää mikä on väärä taikka oikea.

Sehän tässä olikin se hauska juttu.
Tein topikin 2 maailman arvostetummista rc autoista ja se poistettiin koska hänen mielestä se oli turha. Yleensä ne löydään lukkoon mutta tuo poistettiin kokonaan.
Eli koen edelleen sen asian että sillä on todellakin merkitystä kukas sen topikin avaa.
Jerzi

PS Hiekot juo.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Sinulle annettiin lupa tehdä uusi kunhan teet sen kunnolla etkä vedä juttua vitsiksi. Kaikki turhat trollausviestit yms siivotaan kyllä foorumilta pois.

Poissa Munkki

  • Veteraani
    • Profiili
En ole lukenut.

Mielestäni ihan hyvä aihe.
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Tällä foorumilla on ihmeen paljon itsensä jalustalle nostamista ja toisten polkemista. En toki omaa kokemusta kuin parista foorumista, mutta esim. kopterit.net sivustolla ei näy kokeneiden egon pönkitystä v*ttuilun kautta, vaan neuvominen ja opastaminen osataan tehdä toisellakin tavalla. Foorumin käyttäjämäärä on melkoinen, ja iässä, että kokemustasossa on todella laaja hajonta, mitkä kaikki lisäävät offtopic viestien ja turhien aiheiden määrää. Mutta jos turhat avaukset ja viestit aiheuttavat käyrän nousua ja tarvetta aukoa päätä rookielle, niin kannattaisiko painaa "ilmoita valvojille" nappia ja mennä vaikka nauttimaan ulkoilmasta?

Töistä hieno muistisääntö, jota voi noudattaa myös nettikeskusteluissa (miksi ei livenäkin): jos nousee hattuun, voi painua v*ttuun.

Kirjoitusta ei ole suunnattu ketjun aloittajalle, vaan ihan yleistä offtobic höpinää foorumin ilmapiiriä haistelevalta alkeistason harrastajalta.


Tämä viesti oli niin naurettava että kiinnosti jo vastatakin.

Täällä ei todellakaan pönkitä yksikään henkilö mitään.

Tällä foorumilla yhdenkään kokeneen ei yksinkertaisesti kannata vastata mitään koska suurin osa ei usko, tulee joku jamppa perustorsti kertomaan miten kokenut onkin väärässä ja varsinkin aukomaan sitä päätään.

Jokainen joka saa silmät auki ja pystyy niitä käyttämään tekstin lukemiseen, näkee tämän.

Jokainen kokenut auttaa aloittelijoita mielellään.
Se vain on käynyt täysin turhaksi tällä foorumilla, koska kaikenlaiset itseään parempana pitävät ihmiset tulevat neppailemaan ties mitä.

Johan tämäkin topikki sen todistaa.
Mussun mussun mussun kuuluu jatkuvasti.
Pistetään viestiä viestin perään siitä miten joku tekee turhaa, vaikka itse tekee juuri kaksinkertaisesti enemmän turhaa ja jauhaa sitä shittiä.

Topikit täyteen sontaa mikä ei liity itse topikin aiheeseen.... mutta ollaan itse sitten niin paljon parempia ihmisiä.

Vastatkaa kysymykseen jos osaatte.
Tosin täysin turha vastata koska tiedän jo vastauksen.
Ette todellakaan ole lukenut foorumin sääntöjä...

Joka vuosi tulee ja menee harrastajia tällä foorumilla.
Jotku pysyvät vuosia.
Vuosia foorumilla pyörivät ja oikeasti kokeneet harrastajat ovat täysin kyllästyneitä siihen että tulee jatkuvasti vastaan harrastajia jotka nettimandariinit kainalossa soittavat poskeaan tai kertovat miten asiat pitäisi hoitaa, miten joku tekee väärin ja on sen takia huonompi ihminen kuin tämä joka valistaa.

Tämä topikki täyttyi heti tästä sonnasta.

Sit vielä ihmetellään miks kokeneet harrastajat ei jaksa enää auttaa täysin turhaan.


Voisin itsekin siirtyä vain puhtaaseen urpoiluun, heittää kirosanoja foorumin täyteen ja aukoa päätä jokatoiselle.
Onhan se sallittua muillekin.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
en mäkään ole lukenut sääntöjä, koka ei ole huvittanut  :evil:

edit: ja toi teksti on booooring
« Viimeksi muokattu: 08.07.12 - klo: 12.45 kirjoittanut pate »