Itse hommasin talvella ennen kitin saapumista MBX6:n titaaniruuvisarjan jossa oli lähes kaikki tarvittavat ruuvit yläosaan. Pohjaan hommasin erikseen M4x10, M4x12 ja M4x15 titaaniruuvit. Painonsäästöä ei tullut punnittua kun kasasin auton suoraan näillä ja alkuperäiset teräsruuvit keräsin pusseista talteen myöhempää käyttöä varten. Tekno tekee itse autoon alumiiniruuvisarjaa jota on kehuttu.
Alkuperäinen laakerisarja on hyvä ja kestävä, toki jossain vaiheessa tulee niillekin kilometrit täyteen ja itselläni oli ennestään Amainin omia Protek laakereita joita myydään kymmenen erissä dollarin kappale, koosta riippumatta. Näitä olen vaihdellut pariin kertaan puolen vuoden aikana kun ne eivät juuri mitään maksa.
Vetarien remppasetti kannattaa pitää käsillä mutta erikseen kannattaa hankkia 2x10mm pinnejä joita voi vaihdella näihin ja 3x11 pinnejä (alkuperäiset pinnit 3x10,75mm joita en löytänyt puolen minutin googlauksella) joita voi vaihdella vetareiden ja kardaanien päihin.
Joku aika sitten Tekno esitteli uuden takadiffiboksin jossa pinionin laakeria oli suurennettu ja nostettu yläviistoon jolloin takakardaanin kulma pieneni huomattavasti ja pinnien kuluminen varmasti rauhottuu.
EB48:sta julkaistiin EB48.2 versio melko pienillä muutoksilla jotka pitäisi sopia tähänkin autoon. Lähinnä muutoksia diffinrattaissa, sisällä ja ulkona. Loput uudistukset lähinnä vanhoja hopuppeja jotka tulee suoraan kittin.