Sanotaankon näin, että jos kaasukäsi antaa esim. "uudelle about säädöissä olevalle sisään ajetulle moottorille" eri tankkien välillä
suurinpiirtein samanlaista kyytiä niin kyllä ne lämmöt pitäisi pysyä suht. tasaisena.
Tottakai jonkinlaista heittoa voi päivän mittaan tulla esim. lmanputsarin likaantuessa jolloin ilman saanti pienenee ja täten
auto menee rikkaamalle ja sitä myöten myös lämmöt alemmas. ym, tms.
Mach28 konella on oman kokemuksen mukaan taipumusta kyllä käydä aika lämpöisenä ja lämpöjen kurissa pitäminen on vaikeampaa kuin
monella muulla moottorilla.????
Itse sain koneen toimimaan suht. hyvin Werksin 25% Fuililla ja Werkisn 2013 putkella. Jälkimmäinen ei
välttämättä vaikuta koneen lämpöihin, mutta auttoi konetta kiekumaan huomattavasti paremmin.
Tuo Hobaon ST vakio putki minun mielestä kannattaa vaihtaa joka tapauksessa johonkin parempaan esim. JP2, JP3, Werks 2013 tms. Ei välttämättä
lämpöjen takia vaan, että saa tuosta koneesta enemmän tehoja irti.
Ps. Voit myös Porata Koppaan ikkunan kohdalla n. 4-5cm reijän mikä ehkä voi auttaa motin jäähdytyksessä.
Jeba Jeba Rock Rock