Nyt alkoi sitten tämäkin auto kiinnostamaan kun näin tämän "isoveljen":
http://www.rc10.com//ae/sc8e/sc8e_home.htm
olis kyllä komee peli kun sais vaa nelivetona :(
No mikä siinä nelivedossa niin kiihottaa ???? Mä olen taas niin rakastunut takavetokrosseihin että huh huh. Siinä on hieman haastetta kun takapotkulla ajaa. SC-10 oli minulle todella positiivinen yllätys! Ajoja on aika vähän vielä autolla alla, koska säädin on ollut huollossa. Mutta nyt tuli uudistus asiaan. Autoon tulee 9.5 hiiletön motti. Nyt testasin autoa 17 lankaisella hiilikoneella ja LiPolla, kyllä se jo sillä oli hauska ajaa, mutta vaatii lisää tehoja ja vääntöjä. Suosittelen autoa. Ja näin yleisesti auto on ISO!!!!
EDIT: Ja yleisesti autosta. Eli itse hämmästelin auton todella isoa kokoa, B4 on kirppu SC-10 rinnalla. Taitaa SC8 auton kori olla sama kuin 10 autossa. Auton kasaaminen on helppoa ja vielä helpompaa, jos on joskus T4 tai B4 auton kasannut. Osat menivät paikalleen hyvin, joitakin joutui hieman hiomaan, mutta tämähän on tuttua RC-harrastuksessa. Autossahan on Ratas diffi kun taas B4 autossa on kuuladiffi ( T4 autosta ei ole varmuutta ). Ratasdiffi helpotti kokoamista sillä niitä pieniä diffin kuulia sekä painelaakerinkuulia ei tarvinnut taiteilla paikalleen. Kun itse autoa on ajanut, en ainakaan itse huomannut eroa diffissä ( toimi hyvin ). Vetarit eroavat B4 Teamin vetareista, eli SC-10 on niin sanotut koiranluut molemmin puolin vetareita ( B4 autossa tämä ratkaisu on ainoastaan RTR-mallissa ) saas nähdä tuleeko SC-10 ongelmia tämän kanssa. SC-10 on todella persoonallinen, sen ajettavuus ja laivamaisuus sekä kömpelyys viehättää ainakin minua, taakse todellakin vakaaja olisi tarpeen =). Muutenkin auto on sellainen rotisko ajaa, verrattuna B4 autoon. B4 on ketterä ja sukkela SC-10 taas laivamainen ja kömpelö. Vertaaan siksi autoa B4 autoon koska T4 autosta minulla ei ole kokemusta. Kuitenkin SC on erittäin viihdyttävä paketti, kannattaa kuitenkin muistaa että auto tarvitsee tehokkaan koneen painonsa takia.