Bow tie oli alla viime
talvena buggyssä ja se pelas niistä vähistä testirenkaista ehottomasti parhaiten. Kesällä ajelin trukkia oikeastaan pelkästään step pinnillä, jotka assossa pelas ihan ok. Bowtie testit jäi ajamatta kun en niitä rattaita liquidista ikinä löytäny enkä muualta jaksanu alkaa tilailemaan testiä vaille.
Gladiaattorilla ajelin sotkamon kisoissa ne kierrosenkkapohjat, mutta keli oli sillon melko "pehmeä" roudan sulaessa pinnasta. Loppukisoja varten joutu vaihtaan step pinnit takas että toimi ees jotenkuten.
Goose bumbsit jäi itellä saamatta ku liquidin paketti ei ikinä löytäny perille. Niistä arvelin itelle löytyvän melko makia ratas, nelkussa mulla oli eessä moiset, pito pehmenneellä radalla oli kyllä hyvä, liianki agressiivinen. Ehottomasti kannattee jonkun tilata noi testiin! Ite hommaan kans, kunhan toivun tosta paketin menetyksestä :mrgreen:
Talveksi ei kannate värkätä mitään "piikkirenkaita" tai muutakaan isopiikkistä patenttia. Meikän mielestä parhaiten toimii suht pieni pinninen ja suht pehmyt kumi. Viimetalvena tais olla yhesti sellanen keli, että bilteman piikkirengas puri parhaiten. Muutoin aina bow tie.
Holeshotti vois olla kuivalla kelillä makia rengas, mutta talvella veikkaan ettei toimi. Ainakaan Mikalla ei pelannu B4:n takana yhtä hyvin mitä multa lainattu bowtie, muistaaksein näin todettiin vai todettiinko?
Toi mun setuppi kertoma setuppi firestormiin on ihan Ousassa todettu vakio-fireen väännetty muutos millä saatiin TomiKoon trukki pysymään huomattavasti paremmin radassa kiinni. Mitkä takarenkaat Tomi siinä sun trukissa muuten oli, gladiaattoritko?
Lisäksi kannattee pistää abt 50g lisäpainoa sinne akun ja moottorin välimaastoon mahollisimman alas.
Nyt ymmärtää safa-sawe-sektorin tuskaa ku ei oo pirssia radalle. Kohtuu terveestä ootella että joko ois ja joko sais. :mrgreen: Uuet autot tulee holeshoteilla, jotenka elekää kukaan tilatko "turhaa" semmosia trukkiin, mie voin testata noi eka.
Oonhan muistanu kertoa, että tää talvinikkoilu se vasta hauskaa puuhaa onki!! :mrgreen: