Kirjoittaja Aihe: HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5  (Luettu 31003 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #180 : 29.07.06 - klo: 20.03 »
1.5 miehenä tiedän että asia on niin kuin HOKE sanoo että nämä isot autot booa alapäästä ja ne eivät ole todellakaan mitään super raketteja mutta kyllä täytyy sanoa että on porukalla vähän mistä tappelee.

Ottakaas tuon HOKEn puheet vähän niinkuin huumorista (tiedän ja tunnen kaverin hyvin) niin se ei todellakaan ole se mitä te luulette.
Hän on reilu kaveri eikä todellakaan yritä saada kaiken näköistä tappelua aikaan täällä.

Täytyy sanoa että hän todellakin on 100% oikeassa siinä missä puhuu mutta ehkä vähän hyökkäävin sanoin koska provootte häntä kaikki suoraan täällä.

AAA apua nyt minä tulen saamaan niska täydeltä kakkaa tästä, no ei se mitään jatketaan isojen autojen BOOAAMISTA vaan (minä jo huomenna)

Kimi voittaa huomenna :mrgreen:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #181 : 29.07.06 - klo: 20.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Eihän näissä ole esim levyjarrujakaan vakiona...


Ihanko totta? Onkohan se sitten mulla lukemisenymmärtämisessä vikaa kun mun mielestä tuossa lukee ihan selvällä suomen kielellä että "näissä ei ole levyjarruja vakiona" :roll:


Voi divi... Se on mielenkiintoista että pystyt kopioimaan minun kirjoitukseni tunteja sen jälkeen edelleen virheellisenä kun siihen on pieni oleellinen kirjoitusvirhe korjattu.

Ettehän te nyt voi pitää minua niin tyhmänä ettenkö tietäisi vakiona olevista jarruista. Tai jos pidätte niin herranjumala miten tyhmä pitääkään olla että tuosta asiasta minua tyhmänä pitää.
Kyse oli etujarruista... Pahoittelen että kirjoitin aluksi väärin ja sen jälkeen perään korjasin... eli se sana mikä pois tuosta on jäänyt, on "edessä"

Kyseisiä autoja olen hipeltänyt, niitä olen nähnyt ajossa yms...
Yhtäkään en ole vielä itse ajanut, mutta ehkäpä joskus kokeilenkin.
Se ei poista sitä asiaa edelleenkään minkä olen jo moneen kertaan sanonut.

Sillä asialla sun on turha vaivata päätäs miksi minä hydrauliset haluaisin... Tiedän kyllä nämä muutkin vaihtoehdot.
Kuhan mainitsin että hydrauliset maksaa ihan pipona.

Ps... Painotan siis edelleen sitä lukemisen ymmärtämistä.
Jos on kirotusvire päässyt yllättämään niin pientä päättelykykyä jätkät... Kyllä te jo tiedätte että minä kyllä tiedän tuollaisen perusasian.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #182 : 30.07.06 - klo: 22.09 »