RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: HVoltage - 22.12.10 - klo: 13.23
-
KILPAILUKUTSU - WINTER JUMPS IV/2010-2011
LRP Areena ja Turun Urheiluautoilijat Ry kutsuu kaikkia kisaajia Turkuun sunnuntaina 16.1.2011 pidettävään Winter Jumps IV osakilpailuun
(http://www.rcareena.com/kisat/kuvat/head.jpg)
AJETTAVAT LUOKAT
Sunnuntai 16.1.2011
- M2-10
- M4-10
- SC2-10 & SC4-10 (ajetaan yhdistettyinä lähtöinä, mikäli ilmoittautminen jää alle 8 kilpailijaan/vetotapa)
- 2x ohjattu harjoitus (vähintään jälkimmäinen mitattu)
- 3x alkuerät
- 3x A-finaalit muut 2x
KILPAILUN JOHTO
Kilpailun johto: Lasse Hiltunen TUA
Kilpailutuomaristo: Timo Jokinen TUA + Jyri Pausio RSRK
Aikataulut ja Tuloslaskenta: Jethro Lehtojärvi TUA
Katsastuspäällikkö: Juha Menna TUA
ILMOITTAUTUMINEN
Tiistataihin 11.1.2011 klo 20.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen lehtojarvi (AT) gmail.com
Tiedustelut: Hobbylinna / LRP Areena
Ilmoita:
-nimesi
-luokka/luokat (SC luokissa 2wd /4wd)
-taajuus 1-3kpl tai 2,4GHz
-seura (jos on)
-kilpailunumerosi (M2-10 ja M4-10)
-ponderinumero (jos ei ponderia, ilmoita sen tarpeesta ilmoittautumisessasi)
(Ilmoittautuminen on hyväksytty vain jos kaikki tiedot ovat ilmoitettu)
KILPAILUMAKSU
20EUR / luokka
Ilmoittautumismaksu maksetaan kilpailupaikalla, käteisellä, varaa tasaraha.
Jälki-imoittautumisia otetaan vastaan vain jos sopii eräjakoon ilman eräjakomuutoksia.
PALKINNOT
Vähintään sarjasäännön mukaisesti. Lisäksi kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan LRP Blast S10 BX krossari (rullaava).
(http://www.rcareena.com/kisat/kuvat/bx.jpg)
LISENSSI
Kilpailussa ei vaadita lisenssiä.
SÄÄNNÖT
WinterJumps -säännöt (http://www.medasec.com/do?action=files) sekä SC-sarjasäännöt http://rc10.fi/index.php?topic=44845.0
Akut ladattava kaupallisessa lataussuojapussissa, maksimi latausvirta 1C
Pitoaineiden ja näihin rinnastettavien kemikaalien käyttö kielletty.
TULOSLASKENTA
AMB Laitteisto + LapsFree ohjelmisto.
Lainapondereita erittäin rajoitetusti, malli AMB personal transponder. Ponderivuokra 5€. (Varaa omasi ilmoittautumalla) (Rikkoutuneesta ponderista vastaa aina vuokraaja, rikkoutunut ponderi tulee korvata 2 viikon kuluessa kilpailusta uudella ponderilla)
AIKATAULU:
Lauantai:
Harjoittelu Hobbylinnan ja LRP Areenan aukiolon puitteissa, tällöin ei AMB ajanottoa.
Sunnuntai:
Erälistat ja tarkempi aikataulu rc10.fi foorumilta viimeistään torstai-iltana 13.1.2011.
Pääpirteissään kilpailu sijoittuu aikavälille 7:00 – 20:00, riippuen kilpailijamäärästä
RATA
Neulehuopamatto + maalattua pintaa (Radassa kova pito), betonikanttarit ja köysireunus.
Leveys ~ 2,5 m
VASTUU
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä ja ohjeita.
KILPAILUPAIKKA
LRP Areena / Hobbylinna
Lukkosepänkatu 7, Turku
Lisätietoja: http://www.lrpareena.com
MUUTA
- Oma pöytä, tuoli ja jatkojohto mukaan (pitkämatkalaisille pöytiä ja tuoleja rajoitetusti).
- Tila on normaalia hieman hämärämpi (verraten esim. liikuntasaliin)
- Kisapaikalla puffetti pikkupurtavalla ja pizzataksi ajelee tarvittaessa. Varaa kolikoita asiointisujuvuuden parantamiseksi.
- Tupakointi ulkona, vain merkityllä paikalla.
Kaikki kilpailuun osallistuneet saavat kilpailupäivänä 10% alennuksen kaikista Hobbylinnan varastotuotteista.
Voit varmistaa saatavuuden ottamalla yhteyttä Hobbylinnan myyntiin mikko (at) hobbylinna.fi.
Turkkuse o ain kiva tull, Tervetuloa!
Kilpailua tukemassa LRP ja Hobbylinna
(http://www.rcareena.com/kisat/kuvat/sponssi.jpg)
Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään!
EDIT: Oli väärällä osastolla...
Ilmoittautuneet 12.1.2011 9:08:
Nimi Luokka Seura Ponderi Taajuus Sarjataulukko
Jouni Saurila SC4-10 PKSRCA Ponderi on 2,4Ghz
Tom Thusberg SC4-10 TUA 5618574 2,4Ghz
Tomi Salonen SC4-10 TUA 7771615 2,4GHz
Tero Pajala SC4-10 PRCA Vuokra2 2,4GHz
Aki Kaukovirta SC4-10 PRCA 3036777 2,4Ghz
Tommi Suuripää SC4-10 PRCA 6009030 2,4GHz?
Mika Ala-Villilä SC4-10 PRCA 2263742 2,4Ghz
Antti Merta SC4-10 - 6449614 2,4Ghz
Jani Lindqvist SC4-10 TUA 9301877 2,4Ghz
Tomi Björkman SC4-10 TUA Ponderi on 2,4Ghz
Kai Jämsä SC4-10 TUA 3714997 2,4Ghz
Riku Akkanen SC2-10 PKSRCA 2249561 2,4Ghz
Tuomas Thusberg SC2-10 PKSRCA 5720689? 2,4GHz
Jethro Lehtojärvi SC2-10 TUA Ponderi on 2,4GHz
Juho Hattunen SC2-10 PKSRCA 6089650 2,4Ghz
Miksu Rinne SC2-10 UAU 6593547 2,4Ghz
Jani Niemenmaa SC2-10 PKSRCA 7579437 2,4Ghz
Timo Jokinen SC2-10 TUA 7142513 2,4Ghz
Jari Itävuori SC2-10 PKSRCA 5305983 2,4GHz
Jaakko Mursula SC2-10 - 4109530 2,4Ghz
Tomi Kononen SC2-10 - 3562329 2,4Ghz
Aleksi Manninen SC2-10 PKSRCA Ponderi on 2,4Ghz
Janne Löfgren SC2-10 PKSRCA 5245655 2,4Ghz
Kari Joukainen SC2-10 Honkala GP 9018211 2,4Ghz
Kaj Rantamo SC2-10 Honkala GP Vuokra4 2,4Ghz
Heikki Valtonen M4-10 PRCA 6582767 2,4Ghz 18
Harri Peltomaa M4-10 PRCA Selvinnee 2,4Ghz 56
Miika Rahikainen M4-10 RCCJKL 6916897 2,4Ghz 15
Aki Björkster M4-10 PRCA 6698108 2,4Ghz 16
Matti Peltoniemi M4-10 PKSRCA 6975331 2,4Ghz 14
Jarno Siltanen M4-10 RCCJKL 5827415 2,4Ghz 5
Tomi Kononen M4-10 - 5796020 2,4Ghz 57
Sami Haapsaari M4-10 TUA 7310149 2,4GHz 58
Tuomo Otsavaara M4-10 PKSRCA 7238774 2,4Ghz 53
Henri Valtonen M4-10 PRCA 2943124 2,4Ghz 20
Heikki Suontausta M4-10 PRCA 4435380 2,4Ghz 46
Marko Mikama M4-10 UAU 3728146 2,4Ghz 17
Tommi Turku M4-10 PKSRCA 2898964 2,4Ghz 43
Riku Tolonen M4-10 PRCA 7595607 2,4GHz 10
Petri Ström M4-10 JoeUA 6465095 2,4Ghz 6
Marko Eklund M4-10 TamUA 6252110 2,4GHz 4
Markku Honkanen M4-10 PKSRCA 4991718 2,4GHz 1
Heikki Sorri M4-10 JoeUA 8799178 2,4GHz 42
Petteri Jäntti M4-10 PKSRCA 6243254 2,4Ghz 38
Miika Kauttu M4-10 TamUA 6969100 2,4Ghz 27
Ari Heinonen M4-10 PKSRCA Ponderi on 2,4GHz 3
Niklas Holmberg M4-10 PKSRCA 8306276 2,4Ghz 13
Sami Huhta M4-10 PKSRCA 7438506 2,4GHz 25
Ville Aalto M4-10 JoeUA Vuokra5 2,4GHz 31
Matti Eskelinen M4-10 RCCJKL Ponderi on 2,4Ghz 49
Sami Salmela M4-10 PKSRCA 4171646 2,4Ghz 9
Karri Salmela M4-10 PKSRCA 6735996 2,4Ghz 7
Arto Heinonen M4-10 PKSRCA Ponderi on 2,4Ghz 26
Jarno Halonen M2-10 PKSRCA 7778849 2,4Ghz 16
Tommi Alho M2-10 TUA 8079370 2,4Ghz 40
Matti Räsänen M2-10 KaiPA Vuokra1 2,4GHz 15
Janne Kiiski M2-10 RiiUA 7502019 2,4Ghz 37
Tomi Laaksonen M2-10 MMRc Vuokra3 2,4Ghz 41
Janne Löfgren M2-10 PKSRCA 7760494 2,4Ghz 27
Anssi Savolainen M2-10 TUA 2600253 26,995 42
Tuomas Thusberg M2-10 PKSRCA 5720689 2,4GHz 33
Jaakko Huhmarsalo M2-10 VUA 7849429 2,4GHz 43
Jari Itävuori M2-10 PKSRCA 7953838 2,4GHz 19
Matti Peltoniemi M2-10 PKSRCA 7574996 2,4Ghz 11
Marko Mikama M2-10 UAU 3892479 2,4Ghz 10
Juho Hattunen M2-10 PKSRCA 4662617 2,4Ghz 9
Jani Latvala M2-10 PRCA 7779990 2,4Ghz 8
Ari Heinonen M2-10 PKSRCA Ponderi on 2,4GHz 7
Heikki Sorri M2-10 JoeUA 9118610 2,4GHz 5
Henry Kanerva M2-10 PRCA 9675929 2,4GHz 13
Jarno Siltanen M2-10 RCCJKL 4544635 2,4Ghz 4
Tommi Sampo M2-10 RCCJKL 9929449 2,4GHz 2
Petri Ström M2-10 JoeUA 2975037 2,4Ghz 1
Ville Aalto M2-10 JoeUA 8973711 2,4Ghz 24
Jussi Luopajärvi M2-10 VUA 9879934 2,4Ghz 18
-
Jaahas, tämä ajetaankin sitten sunnuntaina!
Voisiko ilmoituksen laatija lisätä otsikkoon päivämäärän, että saadaan kaikille varmasti tietoon.
Pitää korjata winterjumps.com:iin päivämäärä.
-
Lisätää otsikkoon, kisa on sunnuntaina koska lauantaille oli huomattava resurssipula. Päivämäärästä oli sovittu sarjayhteyshenkilön kanssa.
-
Loisto veto lähialueen kisaajien puolesta kyllä tuo kisapäivän valinta :cry:
Me jotka tullaan täältä toiselta puolen Suomea, niin onhan kiva lähtee su illalla kotiin ajamaan 600km ja aamulla töihin. :shocked:
No mietitään jos vaikka jätetään koko kisa väliin.........
Edit:Mites tuo kilpailunumeron ilmoittaminen? Aivan uusi juttu WJ:ssä.
Numerothan jaetaan WJ:ssä 1-10 joka erään.
Vai mennäänkö taas 8 crossi säännöillä?
-
Edit:Mites tuo kilpailunumeron ilmoittaminen? Aivan uusi juttu WJ:ssä.
Numerothan jaetaan WJ:ssä 1-10 joka erään.
Vai mennäänkö taas 8 crossi säännöillä?
En mä mistään muusta tiedä kun säännöissä sanotaan että maastosarjan mukaan kilpailijanumerot, SC-luokassa asia toisin. Jos on jotain muuta, niin WJ-puuhamiehet voisi korjata asian... Nimim. En yhtään WJ-kisaa ajanut, pakko nojata jaettuihin sääntö-"opuksiin". Onko tämä vaihteeksi vallitseva käytäntö joka poikkeaa kirjoitetusta WJ-säännöstä?
Ajetaanhan FTT-sarjan kisoja sunnuntaina. Itse olen ajanut Oulusta asti kotiin ja seuraavana "aamuna" töihin...
-
Oulu onki maailman napa, sieltä on hyvät yhteydet kaikkialle :)
WJ-säännöissä on virhe, sarjanumerointia ei käytetä, eli kisakohtaiset numerot.
-
Täältä jää kaksi kisaajaa pois koska kisat meni Sunnuntaille, pitäkää hyvät kapinat ja ajakaa rehdisti ilman stoppareita tai muita koheltamisia :grin:
-
Olis hyvä pyrkiä pitämään kiinni sarjassa totutuista kilpailupäivistä, väliin jäänee sunnuntaikisat täälläkin.. Btw. Alkueräkierroksia ajetaan normaalisti neljä.
-
Sääntöjen mukaan voi ajaa 3 tai 4 alkueräkierrosta, mutta koska kaksi lasketaan joka tapauksessa niin tuo 4 olisi kyllä mukavampi formaatti.
-
Numerointi ei ole KOSKAAN mennyt maastosarjan mukaisilla numeroilla WJ sarjassa.
Tälläkaudella on aika hienosti itseasiassa menty alkuerälistatkin lähes poikkeuksetta suoraan pistetilanteen mukaan ja numerointi eräkohtaisesti.
Kaikkein yksinkertaisinta erälistojen laatijoille jne kun ei tartte ihmetellä oikeastaan mitään.
Porukka suoraan pistetilanteen mukaan eriin ja numerot eräkohtaisesti.
Miljardi kertaa helpompaa laittaa autot starttiruutuihinkin kun ei tartte jonkun sekoilla lista kädessä tarkistamassa.
Vai mennäänkö taas 8 crossi säännöillä?
No just M-8 säännöt ovat ihan kuten aina on WJ:t ajettu.
Eli numerot eräkohtaisesti.
-
Vai mennäänkö taas 8 crossi säännöillä?
No just M-8 säännöt ovat ihan kuten aina on WJ:t ajettu.
Eli numerot eräkohtaisesti.
Kaikki jotka kiersi M2-10 ja M4-10 SM-sarjan kesällä, tietää mitä tuolla tarkoitin...... ;)
-
Okei... no kaikki jotka ajo M-8 kisat läpi ei tiedä mitä tolla tarkotit.
Kuulosti kummalliselta kun kuitenkin ne M-8 säännöt on just samanlaiset millä yleisimmin kisat läpi ajetaan.
-
Loisto veto lähialueen kisaajien puolesta kyllä tuo kisapäivän valinta :cry:
Me jotka tullaan täältä toiselta puolen Suomea, niin onhan kiva lähtee su illalla kotiin ajamaan 600km ja aamulla töihin. :shocked:
No mietitään jos vaikka jätetään koko kisa väliin.........
jeppe tais olla selkä seinää vasten tuon päivän suhteen....ei sitä kenenkään kiusaksi sunnuntaille siirretty
alppihiihdon kilpailu toiminnassa mukana olevana olen ollut useasti samassa tilanteessa ei mukavaa mut kyllä siitä selvii,monta kertaa talvessa ajan tuplana ton matkan suoraan rinteestä aamuksi töihin. asenteella ja energiajuomilla siitä selvii :wink:
(no ei sitä maanantaina sit ihan täydessä terässä ole)
koittakaa nyt kaikki kykenevät tulla paikalle
nähtäis kunnon kisat,jos vaikka me turkulaisetkin herättäis taas ajaan krossia
niin juu ja corri kuskien kannattaa tulla kanssa ehdottomasti paikalle,on varmasti tulossa kova tasoinen kisa
-
Voidaan ajaa 4 alkueräkierrosta, se riippuu ihan kisaajien määrästä kuinka aika riittää. Kutsussa on kolme, jotta ei tule sitten pettymyksiä.. Ainahan on järkeä käyttää "koko" käytettävissä oleva aika kun kaikki kerta tulee saman katon alle.
**Kilpailunumerot ovat koko WJ-kauden Maastosarjan 2010 sijoitusten mukaiset. Esim. Maastosarjan voittaja ajaa koko kauden numerolla 1. Täyteluokissa ajetaan kilpailuittain numeroilla 1-10. Numerot jaetaan ilmoittautumisten yhteydessä.
Josko sitten vetistely noista numeroista voitaisiin lopettaa, mulle on ihan sama vaikka ajettaisiin roomalaisilla numeroilla. Vesa tiesi jo kertoa vallitsevasta käytännöstä.
Kysyisin vielä että onko joitakin muita poikkeavia käytäntöjä kirjoitetusta WJ-sääntösepustuksesta? Toivosin myös että jos tällaisia opuksia rustaillaan ja rojaltejakin tällä nojalla otetaan niin ne voisi olla ihan oikeasti oikein/päivitetty.
Kaikesta huolimatta Tervetuloa Turkuun kisaamaan...
PS: Noista sunnuntai-kotiinpäin-vihjailuista voi hakea motiiveja vaikka siitä, että laskee kuinka monta "Turkulaista" on sarjaa kiertänyt... järki käteen...
Kisoissa nähdään!! Ilmoittautumisiakin on jo tullut eli kyllä se sunnuntai joillekkin sopii.
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hMtO9Idaj8w[/youtube]
Tuossa on jälkimmäisellä puoliskolla nykykuosissa olevasta OffRoad-radasta liikkuvaa kuvaa. Rataa kiertää X-6 ja ratisssa Matti Vireä
Tosta lisää: http://www.youtube.com/results?search_query=lrp+areena&aq=f
-
Josko sitten vetistely noista numeroista voitaisiin lopettaa, mulle on ihan sama vaikka ajettaisiin roomalaisilla numeroilla. Vesa tiesi jo kertoa vallitsevasta käytännöstä.
Kysyisin vielä että onko joitakin muita poikkeavia käytäntöjä kirjoitetusta WJ-sääntösepustuksesta? Toivosin myös että jos tällaisia opuksia rustaillaan ja rojaltejakin tällä nojalla otetaan niin ne voisi olla ihan oikeasti oikein/päivitetty.
Toivottavasti toi vetistely juttu oli sitten ihan puhtaasti vitsillä heitetty.
Tuosta numeroinnista käytiin reilusti ennen WJ kauden alkua keskustelua ennenkuin päivitetyt säännöt julkastiin.
Ihmettelin suuresti että ylipäätään oli keksitty laittaa säännöiksi maastosarjanmukainen numerointi.
Kuitenkin kaksi eri sarjaa.
No sarjan isät eivät missään nimessä halunneet tuosta säännöstä luopua, vaikka sitä ei KOSKAAN ole edes käytetty.
-
Toivottavasti toi vetistely juttu oli sitten ihan puhtaasti vitsillä heitetty.
Kyllä tässä on vitsit vähissä... ei vaiska...
Kyllähän sinä HOKE ymmärrät että jos on säännöt niin minun osana järjestävää organisaatiota pitää luottaa niihin ja laatia kutsu sen pohjalta. En ole lukenut yhtään WJ-sääntövääntötopikkeja koska oletan että kirjoitetussa säännössä on tämä vääntö referoitu.
...mutta ei tästä enää tämän enempää, asia on tullut selväksi. Kiitos kaikille!
-
Kyllä.
Ihan samalla linjalla olen kanssasi.
Toivottavasti tuo sääntö korjataan edes ensikaudeksi.
Sääntö jota ei ole noudatettu koko sarjan alusta alkaenkaan.
Sääntö joka tekee vaan asiat hankalammaksi ja kisajärjestäjienkin hommaan pieniä ihmetyksiä.
-
Kyllä.
Ihan samalla linjalla olen kanssasi.
Toivottavasti tuo sääntö korjataan edes ensikaudeksi.
Sääntö jota ei ole noudatettu koko sarjan alusta alkaenkaan.
Sääntö joka tekee vaan asiat hankalammaksi ja kisajärjestäjienkin hommaan pieniä ihmetyksiä.
Olen itse asiassa tehnyt eilen Matti E:lle muutospyynnön sääntöihin tämän numeroinnin suhteen. Katsotaan poikiiko se päivittyneitä sääntöjä.
Alkueriä on pyritty ajamaan tällä kaudella 4 kpl, joista lasketaan kaksi. Mielummin pudottaa vaikka sen toisen treenin pois ja ajaa sen jo virallisena alkueränä. (Kuten on tehty Vantaalla ja Oulussa. Nokialla ajettiin 2 treeniä ja 3 alkuerää)
-
Taitaa muuten 15.1 olla Euroopan kulttuuripääkaupunkivuoden avajaiset. Joten vinkkinä mukava mahdollisuus tulla lauantaina Turkuun treenaamaan ja käydä katsomassa mitä keskustassa on tarjolla lauantai-iltana. Jos joku tarvitsee hotellimajoitusta niin suosittelisin olemaan nopea.
t . Mikko
-
Itse näkisin mieluiten sen että ehtii kaksi kertaa reenaamaan kuin että 4 alkuerää, jos nimittäin ei ole ehtinyt ennen harjoitella radalla ollenkaan. Kärkikuskien vauhtiin ei paljonkaan vaikuta vaikka ei harjoiteltaisi ollenkaan, mutta muille kahdesta reenistä on oikeasti hyötyä jos aamulla tulee vasta kisapaikalle. Tai haluaa kokeilla onko uusi vai vanha kumi parempi.
*edit* olin näköjään väärässä.
-
Mielummin nimenomaan yks erätreeni ja neljä alkuerää.
Eihän sillä alkuerällä ole erätreeniin mitään muuta eroa kuin että se lasketaan.
Muutenhan se on aivan yhtäpitkä treenirupeama ja ehkä plussana voidaan laskea mukaan se että porukka on asennoitunut jo nostamaan kunnolla sekä kuskit ajamaan nätisti.
Eli alkuerä on pitkälti parempaa treeniä kuin pelkkä erätreeni missä porukka pokoilee sinnetänne ja nostajat vähän hälläväliä tyylillä nostelemassa.
Ja tuo neljän alkuerän kaavio on muutenkin kuskeille helpompi, kun voi mennä 2 alkuerää pieleen ja sen sijaan että olis kolme alkuerää mistä kaks lasketaan... varaa pieleen menemiselle vain kerran.
Juuri tästä syystä myyrmäessäkin päädyttiin yhteen erätreeniin, vaikka rata olikin lähes jokaiselle hyvin uusi tuttavuus.
-
Laitettu juuri ilmoittautuminen SC 4wd luokkaan.
Rata näyttää varsin mielenkiintoiselta!
Täytyy tulla treenaamaan ennen kisoja, mahdollisesti välipäivinä. Ja Turun radalla en ole ikinä käynytkään... Ja ylipäätänsä en ole ehtinyt ajamaan kohta yli kuukauteen :)
-
Tuleekos tänne ilmoittautuneiden listaa, niinkuin muissa WJ:kutsuissa ollut?
-
Tuleekos tänne ilmoittautuneiden listaa, niinkuin muissa WJ:kutsuissa ollut?
Tulee...
-
Vois kolme pöytää ja tuolia varata sitten meille joensuusta tuleville.
Ei tarvitsisi omia kuletella mukana kiitos.
EDITTIÄ: Niin mites onnistuuko tämä?
-
Ilmoittautuneiden listaa löytyy kisailmoituksen alaosasta. Kaksi viikkoa aikaa laittaa ilmoittautuminen joten hätää ei ole...
-
Kaksi viikkoa aikaa laittaa ilmoittautuminen
Tulee (M4 & SC2), kunhan löytäis sen perhanan ponderin & numeron! Kuinka noinkin tärkeä kampe voi kadota jälkiä jättämättä...
Oliko jossain vuokraponderin hinta mainittuna? Vai kuuluuko ilmon hintaan?
-
Vuokraponderit 5 eur / kisapäivä, samaa ponderia voi käyttää kahdessa eri luokassa (jos siis ajaa kahta luokkaa). Kuskin harteilla on muistaa se vaihtaa autosta toiseen.
-
Kerhokilpailut ennen Winter Jumpseja ajetaan 9.1 :wink:
Lisää tietoa tuolta:
http://foorumi.rcareena.com/viewtopic.php?f=22&t=94
-
Ilmoittautuneiden lista päivitetty, näillä näkymin ajetaan kaikki luokat eli sekaan vaan...
Huom, ilmoittautumiset!
Tiistataihin 11.1.2011 klo 20.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen lehtojarvi (AT) gmail.com
-
Ilmoittautuneiden listaa päivitetty, mukavat karkelot tulossa.
Tänään ehtii vielä ilmoittautua klo 20:00 asti. Tämän jälkeen vain jos eräjakoon mahtuu...
Aikataulut ja erälistat julkaistaan huomenna.
Areenalle pääsee treenaamaan lauantaina klo 12-18 (lisätietoja (http://www.hobbylinna.com/-i-11.html)), auki mahdollisesti myös pidempään kisajärjestelyjen vuoksi.
Täytyy vielä todeta että SC-luokkien osalta tehdään osallistumisennätys. Turussa SC-luokkia on ajettukkin hyvin innokkaasti.
-
Heikki Sorri on kahteen kertaan nelkku krossissa.
-
Heikki Sorri on kahteen kertaan nelkku krossissa.
Pitänee hommata toinenkin nelkku. :laugh:
Vois kolme pöytää ja tuolia varata sitten meille joensuusta tuleville.
Ei tarvitsisi omia kuletella mukana kiitos.
EDITTIÄ: Niin mites onnistuuko tämä?
Onnistuuko tämä?
Olisi kiva tietää ihan varmasti tuo asia,
niin ei tarvitse kolmea pöytää ja tuolia turhaan kuljetella......
-
Heikki Sorri on kahteen kertaan nelkku krossissa.
Pitänee hommata toinenkin nelkku. :laugh:
Vois kolme pöytää ja tuolia varata sitten meille joensuusta tuleville.
Ei tarvitsisi omia kuletella mukana kiitos.
EDITTIÄ: Niin mites onnistuuko tämä?
Onnistuuko tämä?
Olisi kiva tietää ihan varmasti tuo asia,
niin ei tarvitse kolmea pöytää ja tuolia turhaan kuljetella......
Kyllä Joensuun kuskeille järjestyy paikat...
-
Iso KIITOS!
-
Lopullinen ilmoittautuneiden lista päivitetty tuonne ekaan viestiin.
Äkkiä laskettuna,
M4-10 luokkaan mahtuu vielä 2 kuskia.
M2-10 luokkaan 8 kuskia.
SC2-10, 6 kuskia
SC4-10, 9 kuskia
Luonnollisesti jälki-ilmoittautuneet sijoitetaan eriin miten sopiin, meriiteistä huolimatta...
PS: Jos huomaat listalla olevan puutteita/virheitä/muuten vaan hölmöilty niin laittakaa YV:tä, kiitos!
-
Tarkoittaks toi Jeppe että SC tuuppiin mahtuu vielä lisää 6 kuljettajaa?
-
Mika: Juu, paitsi että luvut ovat nyt...
M2-10, 6 kuskia
M4-10, 1 kuski
SC2-10, 4 kuskia
SC4-10, 9 kuskia
\ Jeppe
PS: Loput jälki-ilmoittautuneet menee sitten kisapäivällä, säätämiseksi... matskut menee nyt tulostukseen...
PPS: Tässä ollaan tekemässä jonkin sortin ennätystä "viivalle"-tulevien autojen lukumäärässä, nyt 80.
-
ok! tänks
karmee luku 80 :grin: :grin:
-
80... jaaha, maratonipituinen päivä tiedossa. :angry: Oli niin piristävää pitkästä aikaa päästä ajoissa kotiin kun olin Hesan mukavissa kerhokisoissa, nyt sitä toista ääripäätä..
-
totta, alkaa vähän pelottaa junnun kannalta. no katsotaan se aikataulu ensin.
-
No niin no. Matka edelliseen kisaan kesti 7h, mennen tullen ja sisälsi kaksi yötä hotellissa jne. Itse ajamista oli 30min. Se teki kymppejä per minuutti kun kisaaminen maksoi.
-
Kyllä tuo aikataulu yritetään sovittaa tuohon kisailmossa ilmoitettuun aikaväliin (7-20), vähän täytyy WINZIP:ä käyttää.
-
Muistaakseni viime talvena ajettiin Ulappatorilla kisa jossa oli 93 kilpailijaa. Ihan kiireinen päivä oli silloin, joten varmasti 80 kuskillakin hyvät säpinät saadaan. :mrgreen:
-
Myyrissä oli 82... Eli lähellä samoissa lukemissa mennään.
Edellisen WJ kisan jälkeen tuli oltua kotona 4 aikaan yöllä.
Tosin kisat oli silloin lauantaina.
Mutta eniveis mun mielestä pitää kisaformaatin ainakin virallisempien WJ luokkien osalta kuten nyt muissakin kisoissa on ollut.
1 Erätreeni
4 Alkuerää
3 Finaalia
Jos tarttee aikataulua nipistää niin nipistää sitten vaikka safkapaussista, erien väleistä ja jos ihan pakko niin "täyte" luokista vaikka poistaa yhden alkuerän kokonaan.
Ja jos ei nipistys onnistu niin sitten kärsitään lyhkäsillä yöunilla.
Mielummin hieno kisatapahtuma kuin aikaisempi kotiintulo.
-
PPS: Tässä ollaan tekemässä jonkin sortin ennätystä "viivalle"-tulevien autojen lukumäärässä, nyt 80.
Ei sentään ihan vielä, ulappatorilla meillä tosiaan oli lähemmäs 90, ja nyt myyrissä muistaakseni se 82. Helposti mahtuu tohon aikaväliin, myyrissä formaatti oli 1 erätreeni, 4 alkuerää ja kaikille kolminkertaset finaalit. Päivä alko klo 8.00 ja viimenen finaali lähti 19.28.
Mikäli jostain joutuu karsimaan, niin tottakai täyteluokista kun kyseessä on wj osakilpailu.
-
Niitä erävälikokeiluja tulee itsekin välillä tehtyä kun aikatauluja laittaa, ja vapaissa reeneissä toki 2min toimii radalla jossa läppiaika lyhyt ja varikolle/park fermeen helppo kulkea, mutta erien välillä kovin lyhyt ilman jatkuvaa kitinää kuskien taholta kun ei ole nostajia. Siis jos siitä lähdetään että ne on oltava paikalla ennen lähtöä.
Ruokataukoahan tuolla kisaajamäärällä jää eräkierrosten väliin ainakin tunti ja vartti, joten se ei ongelma. Ellei ajeta 10kuskia/erä mutta siitä saattaisi tulla liiankin hauskaa Turun radalla.. :grin:
En missään vaiheessa valita sitä että matkoihin menee aikaa, aina voi olla hotellissa yöt molemmin puolin kisaa jos haluaa, vaan sitä että kuinka mukavaa loppujen lopuksi on olla radalla esim 13-14h... Varsinkin kun kovasti promotaan sitä kuinka pitää saada junnuja mukaan kisoihin.
-
Ruokataukoahan tuolla kisaajamäärällä jää eräkierrosten väliin ainakin tunti ja vartti, joten se ei ongelma. Ellei ajeta 10kuskia/erä mutta siitä saattaisi tulla liiankin hauskaa Turun radalla.. :grin:
Hauskaa tulee ;), pieni tauko on pidettävä alkuerien ja finaalien välissä että saa finaalit järjesteltyä koneelle...
http://rc10.fi/index.php?topic=53912.0
-
vaan sitä että kuinka mukavaa loppujen lopuksi on olla radalla esim 13-14h... Varsinkin kun kovasti promotaan sitä kuinka pitää saada junnuja mukaan kisoihin.
Nyt ollaan asian ytimessä, päivän pituus vielä menettelisi matkoineen jos kisat olisi ollut Lauantaina, kuten alunperin oli ilmoitettu. On kohtuutonta vaatia koluikäiseltä noin rankkaa kisapäivää Sunnuntaina ja seuraavana aamuna pitää olla koulussa skarppina 8:00. Eikä se ole helppoa duunarillekkaan jolla ei ole 8-16 työaikaa missä voi loikoilla puolella teholla. Tiedän että on hotelleja, redbullia, vapaapäiviä, kovia jätkiä, jeesustelijoita ym. saivartelijoita jotka kohta avautuvat että kyllä nyt tollasen kivapäivän vetää ja menee duuniin/kouluun. p*skapuhetta sanon minä.
Se siitä tilityksestä, pahoittelen avautumista mutta joskus voisi ihan oikeasti miettiä asioita junnujen näkökulmasta. Näistä syistä Sunnuntaikisat on erittäin syvältä sarvikuonon terveestä.
Kiitos ja anteeksi.
-
Joo, kyl tää vähä hiljaseks vetää. No tässä on 2 päivää aikaa miettiä onko meistä tähän leikkiin ajamaan TÄYTEluokkaa.
-
Kyllä sille sunnuntaille siirrolle oli ihan pätevä syy. Ikävää että päivät venyy mutta minkäs teet? Pitäisikö täyteluokat jättää ajamatta sitten?
-
Kyllä sille sunnuntaille siirrolle oli ihan pätevä syy. Ikävää että päivät venyy mutta minkäs teet? Pitäisikö täyteluokat jättää ajamatta sitten?
Pakko kysyä, mikä se pätevä syy oli?
-
Mihin tarvitaan "täyteluokkia" jos päivä venyy iltakasiin, eiköhän ne ole jo liikaa?
Ymmärrän hyvin sunnuntaikisojen vastustajia, kun seuraavana aamuna pitää mennä kouluun/töihin..
-
Kisan järjestäjä organisaatiolla oli menoja lauantaille, joten sille päivälle ei yksinkertaisesti ollut järjestäjiä tarpeeksi.
Lisätää otsikkoon, kisa on sunnuntaina koska lauantaille oli huomattava resurssipula. Päivämäärästä oli sovittu sarjayhteyshenkilön kanssa.
Elämä on valintoja täynnä. Mun mielestä meidän eteläsuomalaisten ei tarvitse hirveästi valittaa kisamatkoista. Tuolla pohjoisessa ajellaan jopa satoja kilsoja päivässä suuntaansa, että voidaan vielä oma nassikka lätkäharkkoihin. Pikkukuskit autoon ja unta palloon autossa. Ei täältä PKS alueelta turkkuseen kauaa tota motaria kolua. Toisaalta onhan se hienoa että kisoissa on paljon porukkaa ajamassa, nostattaa kummasti fiilistä. Nähdään kaikki turkkuses!
-
Olisko mahdollista, että muut kuin A-finaalit ajettaisiin kaksinkertaisina? Näin säästyisi tunti aikataulusta. Antaisi lisäksi hiukan enemmän pelivaraa, jos tulee teknisiä ongelmia päivän aikana.
-
Mun mielestä meidän eteläsuomalaisten ei tarvitse hirveästi valittaa kisamatkoista.
Ei tässä olla valitettu yhtään mistään, varsinkaan kisamatkoista, pelkästään todettu Sunnuntai kisapäivän "4:30-23:00" mielekkyydestä/järkevyydestä koululaiselle.
-
Niin, edellinen kommentti oli yleisellä tasolla tarkoitettu, eikä tietenkään kohdistettu kehenkään. Mun mielipide on kyllä että jos jostain karsitaan niin se on täyteluokkien finaaleista, ei virallisista WJ luokista. Mutta reiluuden nimissä kyllä en lähtis niitäkään lyhentämään.
-
Samaten täällä, mun jupinat ei ole kohdistettu kyseisen kisan järjestäjille vaan yleinen purputus Sunnuntai kisoja kohtaan.
On todella hienoa että Turkuun saatiin krossikisat ja kisaorganisaatio tekee hyvää työtä että porukka pääsee kisaamaan!
-
Kilpailujärjestäjän näkökulmasta:
Turussa ei ajeta täyteluokkia, kaikki luokat ovat samanarvoisia. Mielestäni on yhtä arvokas M4-10 luokan kärkikuski kuin ekaa kertaa SC autolla kurvailemaan tuleva kuski, se ei tee eroa.
Sille kuskille joka ajaa vain SC:tä, niin ei se luokka ole "täyteluokka" vaan harrastus!
Ilmoittautumisista yli 30% tuli kuluvalla viikolla, miksi? Toki tässä on järjestäjän vikaa koska laittaa takarajat noin lähelle h-hetkeä. Silti aikaa ilmoittautua oli rutkasi, osa sen silti "unohti" ajallaan tehdä.
Kisailmoituksessa annetut lupaukset pitää lunastaa. Vaikkakin "pidätämme oikeudet muutoksiin, pikkupräntti" löytyy.
Se on sääli että osalle ei sunnuntaikilpailu sovi mutta tässä kohtaa sanoisin että aika monelle se sopi, eikö totta? Kilpailijamäärä yllätti Turkulaiset täysin.
Osallistujamäärissä:
"WJ-luokkien" osalta ilmoittumiset menivät M2-10 osalta yli keksiarvon, M4-10 taas reilusti alle.
SC-luokkien osalta osallistujia on yhtä paljon kuin KAIKISSA muissa kilpailuissa aikaisemmin yhteensä. Tätä ei voinut ennustaa millään mittareilla.
Tervetuloa, kilpailun tekee kilpailijat. Järjestäjän rooli on antaa siihen mahdollisuus.
-
Laitetaan nyt omasta puolestanikin se selvennys ettei minulla turkulaisia vastaan mitään erityistä ole (se normaali TAMPERE-turku -juttu vaan :wink: ), ja on todella hienoa että saadaan sielläkin WJ ajaa.
SC-luokan kilpailijakato on vähän mietityttänyt meidänkin kerhossa, viime keväänähän ajettin hieno SC-sarja ja nyt kun kuskeja ei ole oikein missään kisoissa näkynyt (kesä + syksy) on jopa vähän mietitty pidetäänkö vastaavaa tänä vuonna. Oulun kisoissa SC-kuskit kyseli kisojen perään ja eiköhän me ne sitten tässä keväällä pidetä kun kerran Turussa näytetään että innokkaita kuskejakin löytyy.
Onkos lauantain reeniaikataulu (lähinnä siis sulkemisaika) täsmentynyt?
-
Onkos lauantain reeniaikataulu (lähinnä siis sulkemisaika) täsmentynyt?
Vahvasti näyttää siltä että klo 21 asti...
-
Valvojan roolissa vastaan, että Papa`s Spesiaalin voimalla olen paikalla ilta yhdeksään.
-
Kun SC-luokka on kuitenkin täyteluokka niin ehdottaisin et ne ajettaisiin heti aamulla.
8:00-11:00 SC2-10 ja SC4-10
11:00-19:00 M2-10 ja M4-10
Tälläinen aikataulu helpottaa kauempaa tulevia ja varsinkin jos ajaa yhden luokan.
-
No helekatti, mielummin toisinpäin, aamusta tuuppi ja nelkkukrossit ja sen jälkeen SC:t :wink:
Tuskin näin tulee käymään mutta jos tulee, niin täällä aletaan rakentamaan Sunnuntain aikataulua uusiksi :grin:
-
Kun SC-luokka on kuitenkin täyteluokka niin ehdottaisin et ne ajettaisiin heti aamulla.
8:00-11:00 SC2-10 ja SC4-10
11:00-19:00 M2-10 ja M4-10
Tälläinen aikataulu helpottaa kauempaa tulevia ja varsinkin jos ajaa yhden luokan.
Mites tää helpottaa meitä viellä kauempaa tulevia M2-10 ja M4-10 krossikuskeja? :shocked:
Mut hei anteeksi että itsekkin täällä purnannut tuosta sunnuntaista, vaan tyytyväisiä meidän pitäisi siitä olla että meille joku kilpailut järjestää.
Eli lopetetaan turha äänestys ja pidetään hieno ja rehti kilpailu.
-
Kilpailujärjestäjän näkökulmasta:
Turussa ei ajeta täyteluokkia, kaikki luokat ovat samanarvoisia. Mielestäni on yhtä arvokas M4-10 luokan kärkikuski kuin ekaa kertaa SC autolla kurvailemaan tuleva kuski, se ei tee eroa.
Sille kuskille joka ajaa vain SC:tä, niin ei se luokka ole "täyteluokka" vaan harrastus!
Kun kyseessä on wj-osakilpailu, niin turkulaisten mielipiteellä ei ole merkitystä vaan luetaan ja seurataan niitä sarjasääntöjä:
**M2-10 ja M4-10 ovat viralliset WJ-sarjaluokat. Järjestäjä voi halutessaan ottaa mukaan kolmannen luokan (M16-M18 tai M8e), mikäli se aikataulun puitteissa on mahdollista ja järkevää. Tällöin lisäluokka ei saa venyttää kohtuuttomasti kisapäivän pituutta. Lisäluokat voi ajattaa sunnuntain.
Onko päivä nyt kohtuuttoman pitkä koska kisa pidetään sunnuntaina? Mielestäni siinä tapauksessa on, jos porukka harkitsee pois jäämistä vain tämän asian takia. Mutta kuinka moni tekee todellisuudessa näin?
Aikataulu näyttää erämäärään nähden hyvältä, ja itse tulen kyllä joka tapauksessa pitämään hauskaa, samanpituinen päivä vantaallakin oli. Pitää olla kiitollinen siitä että joku vaivautuu järjestämään näitä kisoja :wink:
-
Kun SC-luokka on kuitenkin täyteluokka niin ehdottaisin et ne ajettaisiin heti aamulla.
8:00-11:00 SC2-10 ja SC4-10
11:00-19:00 M2-10 ja M4-10
Tälläinen aikataulu helpottaa kauempaa tulevia ja varsinkin jos ajaa yhden luokan.
Ajatuksena ihan hyvä mutta oletko miettinyt mitkä tulisi tuolla kaavalla ajaessa eräväleiksi?
Ihan karkeasti laskettuna:
1 x treenit
3 x alkuerät
3 x finaalit
Oletuksena vaikka 30 kuskia, ts. = 4 erää ja A, B ja C finaalit
= kaiken kaikkiaan 25 lähtöä á 5 + 3 min = 3 h 20 min ilman ongelmia, ilman yhtään ylimääräistä taukoa ja alkuerien kierrosväli olisi 32 min - kerkeekö lataamaan akut?
Vastaava ajatus juolahti joskus mieleen :wink:
-
Elien Eskelisen kanssa kävin puhelikeskustelua...
Hän ajatteli että 1 + 3 + 3 on ok, mutta jos saa sen neljännen alkuerän sovitettua niin parempi.
Tämän hetkiseen aikatauluun en olisi tekemässä muutoksia. Toki tuo muiden finaalien kolmannet lähdöt voitaisiin periaatteessa pudottaa pois, sillä aikasäästöä vajaa tunti. Yhden alkueräkierroksen pudottamisella 1h 20min. Mielestäni on reilumpaa että kaikilla on sama ajoaika, taitotasosta huolimatta.
Onko se sitten tunnista kiinni tämä koko homma?
WJ-Sarjasäänöt on huomioitu kaikissa tilanteissa, väljät on säännöt joten on tulkintakin.
SC-luokkien osalta osallistujia on yhtä paljon kuin KAIKISSA muissa kilpailuissa aikaisemmin yhteensä. Tätä ei voinut ennustaa millään mittareilla.
Kiitos ja nähdään Areenalla!
PS: Ymmärrän kahden lapsen isänä tuskan junnunjen osalta...
-
Ei se tunnista ole kiinni.
Aikataulu on mikä on jokainen arvioikoon tilanteen itse (etenkin junnujen huoltajat).
Nähdään
-
Moi!
Tuntuu olevan noi yöpymis mahollisuudet aika täyteen buukattuja turussa mutta löysin viellä hotellin josta sai huoneita. Jos joku tarvii niin alla linkki.
Ruissalon kylpylästä turusta noin 15min ajo turkuun.
http://www.ruissalospa.fi/index.php/fi/info/yhteystiedot
-
Sille kuskille joka ajaa vain SC:tä, niin ei se luokka ole "täyteluokka" vaan harrastus!
Kyä näin o! Omalla kohdalla M4 oli ns. täyteluokka, periaateella ajan opettelumielessä jos auto kestää ja sujuu hyvin. SC2 taas oli luokka, johon halusin osallistua täysillä. Valitettavasti joudun perumaan osallistumiseni kumpaankin luokkaan. On "liian hapokasta" saada pitkä kisapäivä mahtumaan kahden 5pv mittaisen työmatkan väliin, ei vaan jaksa vaikka haluaisikin.
SC-luokan kilpailijakato on vähän mietityttänyt meidänkin kerhossa, viime keväänähän ajettin hieno SC-sarja ja nyt kun kuskeja ei ole oikein missään kisoissa näkynyt (kesä + syksy) on jopa vähän mietitty pidetäänkö vastaavaa tänä vuonna. Oulun kisoissa SC-kuskit kyseli kisojen perään ja eiköhän me ne sitten tässä keväällä pidetä kun kerran Turussa näytetään että innokkaita kuskejakin löytyy.
Kyllä ne viime kevään SC-kerhokisat Nokialla olivat omalta kohdalta parasta harrastuksen historiassa! Samalla konseptilla piti olla kisoja kesälläkin, mutta koko SC-luokka siirtyi täyteluokaksi virallisiin kisoihin ja "tunnelma latistui". Toivotaan Riku, että CORR-innostus heräisi Nokialla uuteen kukoistukseen kevään aikana. Eilen Blitz kulki komeasti, kun Ekkuli teki taikojaan! :wink: Samaa SC-kerhokisailua olisi kiva nähdä myös Turun radalla, joko kevään aikana?? :wink:
-
Sille kuskille joka ajaa vain SC:tä, niin ei se luokka ole "täyteluokka" vaan harrastus!
Kyä näin o! Omalla kohdalla M4 oli ns. täyteluokka, periaateella ajan opettelumielessä jos auto kestää ja sujuu hyvin. SC2 taas oli luokka, johon halusin osallistua täysillä.
WJ kilpasarjan osakilpailuiden yhteydessä sc ja muut luokat ovat täyteluokkia.
Ihan yhtälailla kuin trucki luokka on ollut täytteenä Hobao Cup ja Finnish open kisasarjoissa täyteluokkina.
Sehän on vain isoa plussaa sillon että jokin luokka saa omat kisat sen itse kilpasarjan yhteydessä.
-
Moi!
Tuntuu olevan noi yöpymis mahollisuudet aika täyteen buukattuja turussa mutta löysin viellä hotellin josta sai huoneita. Jos joku tarvii niin alla linkki.
Ruissalon kylpylästä turusta noin 15min ajo turkuun.
http://www.ruissalospa.fi/index.php/fi/info/yhteystiedot
Raisiossa on myös lyhyen matkan päässä "hotelli" http://www.martinhovi.fi/ (http://www.martinhovi.fi/) Ei kylläkään mikään huippulaadukas mesta.¨
Turussahan on samana viikonloppuna kulttuurikaupungin avajaiset joten tästä ruuhkat hotelleissa http://www.turku2011.fi/ (http://www.turku2011.fi/). Pari hotellia on vielä viisaudessaan laittaneet osan huoneista remonttiin, oli vain juttua paikallislehdessä.
-
Booking.com antaa lisäksi 3 vapaata vaihtoehtoa :
http://www.booking.com/searchresults.html?city=-1389822&ssne=Turku&error_url=http%3A%2F%2Fwww.booking.com%2Fsearchresults.html%3Flabel%3Dgog235jc%3Bsid%3D5b7a609db5cd70bba960a3d2af53ceee%3Bcheckin_monthday%3D15%3Bcheckin_year_month%3D2011-1%3Bcheckout_monthday%3D16%3Bcheckout_year_month%3D2011-1%3Bcity%3D-1389822%3Bclass_interval%3D1%3Boffset%3D0%3Bscore_min%3D0%3Bsi%3Dai%252Cco%252Cci%252Cre%252Cdi%3Bcountry%3Dfi%3Bradius%3D50%3B&label=gog235jc&sid=5b7a609db5cd70bba960a3d2af53ceee&si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi&ss=Turku&radius=20&checkin_monthday=15&checkin_year_month=2011-1&checkout_monthday=16&checkout_year_month=2011-1&idf=&group_adults=1&group_children=0&clear_group=1
Toki tuossa Paraisten vaihto ehdossa joutuu ajamaan kaupungin läpi joten vaihtoehto ei ole kauheen nopee. Mutta Naantali on kohtuu yhteyden päässä kisapaikasta.
-
Jep, melkein voi karrikoiden sanoa, että Raisiosta pääsee helpommin Areenalle kuin Turusta. Naantalista pääsee myös 10-15min sisällä paikalle. Jos mikään muu ei auta niin makuupussit mukaan. Yö areenalla ja kovimman sissin palkinto palkintojen jaossa :cool:
t . Mikko
-
Areenalla on muuten ihan mukavan lämmin, kaukolämpöputki tjms. kulkee lattian alla :)
-
Niin muuten on unohtunut mainita niille ketkä ekaa kertaa Areenalle tulee ja meinaa ottaa kuvia niin valoa ei kauhsseti ole ylimäärin joten obtiikassa täytyy olla aukkoa ... ;)
-
Jos et pääse kisoihin, mutta haluat seurata pöhinää kilpapaikalla.
Linkki webcamiin:
http://ajanotto.rcareena.com/webcam.jpg
Nyt näkyy myös iso osa ajajakorokkeesta. Jos se häiritsee niin voidaan siirtää kuva enemmän oikealle.
t : Mikko
-
moro.
Mä voin tuoda pari patjaa areenalle :wink:
tosiaan jos tulee lauantaina niin 18 aikoihin kannattaa ehdottomasti mennä jokirantaan katsomaan avajais show! On ilotulitetta, tulishow ja ilma akrobatiaa. Lähelle ei pääse omalla autolla.
Toinen vaihtoehto on treenata...
-
Pitää omalla kohdalla hoitaa ite se tulitus radalla :afro:
-
Hotellihuone varattu ja tarkoituksena tulla huomenna muutama akullinen ajamaan.Illalla varmaan käydään kulttuuritapahtumissa kuuntelemassa klarinetinsoittoa.(viinin,juuston ja viinirypäleitten kera). Tai todennäköisemmin lähikuppilassa kaljalla aamuneljään.
-
Jeppe, vedä meidät yli.
Joutu tekee päätöksen että täyteluokan ajaminen täytyy jättää toiseen kertaan kertaluokkaa pienemmissä kisoissa.
Kiitokset kuitenkin ja Juholle: GO KYOSHO GO