Kirjoittaja Aihe: GS21R  (Luettu 4150 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RC-tuunari

  • Tulokas
    • Profiili
GS21R
« : 23.05.03 - klo: 14.02 »
Joo kävi tässä niin että kun ajoin pihallani Landmax kakkosella niin koneestani(GS21R) irtosi jäähdytyskansi noin 15min ajon jälkeen!!
Koneeni taisi muutenkin olla vähän huonossa kunnossa kun samalla läksi mäntä ja kiertokanki!!
Taitaa mennä uuden koneen hankintaan kun en muutenkaan tykännyt tuosta koneesta!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Re: GS21R
« Vastaus #1 : 23.05.03 - klo: 15.05 »
Oho  :shock:

Minkä verran autolla/koneella oikein oli ajettu? Taitaa olla se ruuvilukite todellakin tärkeää esim. noissa ruuveissa...
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #2 : 23.05.03 - klo: 15.36 »
No on se ihme, jos 4 ruuvia irtoavat kaikki yhtä aikaa.
Jos jotkut ruuveista olisivat olleet alunperin löysällä sen olisi huomannut varmasti.
No onhan multakin irronnut tulppa ajon aikana talvella.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #3 : 23.05.03 - klo: 16.40 »
Late:esim. jos pari ruuvia löystyi nii saattoi olla yhden ruuvin varassa joka katkesi.
Kuinka vanha kone oli?

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
GS21R
« Vastaus #4 : 23.05.03 - klo: 20.15 »
Mutta, eihän kannen tarvitse edes paljoa löystyä, kun paine jo häviää ja kone sammuu.
Minkälaisessa tilanteessa onnettomuus muuten tapahtui?
Nikko on kirosana!

Poissa RC-tuunari

  • Tulokas
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #5 : 23.05.03 - klo: 20.48 »
Kone oli ERITTÄIN vanha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En kyllä itsekkään oikein ymmärrä tilannetta mutta totta se on!
Se tapahtui niin että ajoin isosta hyppyristä ja sen jälkeen auto pyöri noin 15 kertaa katon kautta ympäri!

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #6 : 23.05.03 - klo: 21.00 »
Aika suuresta hyppyristä saa ajaa, että sylinterinkansi irtoaa.
Ja jos sulla on Landmax II, niinku taitaa olla kun tossa ensimmäisessä viestissä mainitsit, niin eihän se kone voi kovin vanha olla.
Kuinka monta litraa ajettu ja huolsitko usein sitä?
Mitä vikaa siinä koneessa on, kun sanoit ettet tykkää siitä?
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa RC-tuunari

  • Tulokas
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #7 : 23.05.03 - klo: 21.08 »
No se oli iso hyppyri ja tulin siitä täysillä!
Hups! ei se kyllä olekkaan landmax 2 tuli vahingossa kirjoitettua niin. :oops:
Koneella ajettu ainakin 50l ja sitä ei ajojen välissä paljoa huollettu! :lol:
No kone ei lähde hyvin käyntiin ja ei käy hyvin! :cry:

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #8 : 23.05.03 - klo: 23.11 »
Tulipahan tällänenkin kysymys mieleen, kun tässä muutenkin GS21R:stä keskustellaan, joten.....

Onkos kellään tietoa onko tohon moottoriin mistään saatavissa sellaista vipu-kaasutinta ton liuku kaasarin tilalle?
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"

Poissa Heikkri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #9 : 23.05.03 - klo: 23.31 »
Voi olla, että 50l ajettuihin koneisiin ei monestikaan olla tyytyväisiä.
Sinänsä kelpo suoritus merkistä riippumatta. ( onko tuo mainos, voisi olla järkevää ostaa ko. kone, jos kestää ajaa noin paljon) ??

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #10 : 24.05.03 - klo: 01.39 »
Eikö se lähde käyntiin ja käy hyvin sen jälkeen kun mäntä ja kiertokanki läksi  :roll:
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa _CozzU_

  • Tulokas
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #11 : 24.05.03 - klo: 13.26 »
"Hups! ei se kyllä olekkaan landmax 2 tuli vahingossa kirjoitettua niin."......outoa??!

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #12 : 24.05.03 - klo: 14.15 »
Hmm, 50 litraa ilman huoltoja?
Menee jo yli hilseen. Sehän olis jo kyrvähtänyt parin kymmenen litran kohdalla..
Tätä en usko.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa ReCo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #13 : 24.05.03 - klo: 14.24 »
hmm.. mayby mayby not :P
Savage SS 4.6
Mini-z

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #14 : 24.05.03 - klo: 19.33 »
Paljonkos oli nitroa siinä bensiinis millä ajoit?
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #15 : 24.05.03 - klo: 20.24 »
Toi 50 litraa on kyllä ihan hatusta vedetty! Mulla on myös LandMax I ja sillä on ajettu suhteellisen aktiivisesti eli n. 10L 4 vuodessa! Tuohon 50 litraan olisi saanut ajaa melkein yötäpäivää  :roll:
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Otsomaani

  • Vieras
GS21R
« Vastaus #16 : 24.05.03 - klo: 20.29 »
Lainaus käyttäjältä: "late"
Paljonkos oli nitroa siinä bensiinis millä ajoit?


Varmaan 100%... :roll:




 :lol:

Poissa ReCo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #17 : 24.05.03 - klo: 20.35 »
hehehe :wink:
Savage SS 4.6
Mini-z

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #18 : 24.05.03 - klo: 21.26 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
Toi 50 litraa on kyllä ihan hatusta vedetty!


Niin on tämä koko topikkikin.
Sylinterinkansi on niitä viimeisiä osia jotka irtoaa autosta tälleissä..
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
GS21R
« Vastaus #19 : 24.05.03 - klo: 22.03 »
Lainaus käyttäjältä: "late"
Niin on tämä koko topikkikin.
Sylinterinkansi on niitä viimeisiä osia jotka irtoaa autosta tälleissä..


Samaa mieltä. Tuo ei oikein ole mahdollista. Jos kannen ruuvit alkaa löystymään, niin aivan varmasti kone sammuu kun puristukset kaikkoavat. Ja miten ihmeessä se mäntä ja kiertokanki sieltä ulos voi lentää?Kiertokanki ei varmasti siitä mene poikki, että purtistukset loppuvat. Eikä edes irtoa kiinnityksestään.

Poissa hermo1989

  • Jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #20 : 24.05.03 - klo: 22.55 »
Ei tässä koko jutussa ole mitään järkee. ja Jos ne ruuvit ovat tarpeeksi löysät niin eikö sieltä välistä karkaa puristukset ja konee sammuu, Korjatkaa jos olen väärässä.

ups. Oli tää artikkeli auki tunnin ja to äskönen viesti oli tullut sen aikana, kun en ollut päivittänyt sivuu.
kyllä se auto kulkee yli 300km/h, mutta kiihtyvyys lopuu kesken.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #21 : 24.05.03 - klo: 22.56 »
Johan niin tuossa edellisessä kirjotettiin :!:
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #22 : 25.05.03 - klo: 01.08 »
Niinpä tietysti, hukkasin vetarista yhden osan.

 Eli jos jollakin olisi tietoa siitä mikä sen osan numero on joka tulee sinne vetarin sisään?

Sellanen mutterin näkönen, jossa on joku homma sisällä mikä ottaa siihen metalli tappiin kiinni, että se pyörittää konetta.

Hommalla olis vähän kiire, sen pitäisi ehtiä maanantain tilaukseen, jos ei ehi niin kauan menee sen jälkeen :cry:

Ai niin ja kone on tietysti Kyoshon GS21R :mrgreen:
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"

Poissa ReCo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #23 : 25.05.03 - klo: 10.06 »
katoppas tuolta oisko sitä osa....

http://www.korearc.co.kr/manual/engine/GS21R.htm
Savage SS 4.6
Mini-z

Poissa ReCo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #24 : 25.05.03 - klo: 10.09 »
Savage SS 4.6
Mini-z

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS21R
« Vastaus #25 : 25.05.03 - klo: 17.24 »
Lainaus käyttäjältä: "ReCo"
eikös se toi ooo?!!

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXW865&P=7


Kiitti, ReCo  :!:
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"