Kirjoittaja Aihe: Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.  (Luettu 3450 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« : 05.11.05 - klo: 17.19 »
Kilpailut sujui hyvin, erittäin tiukasta aikataulusta huolimatta, siitä suuri kiitos kuljettajille ja mekaanikoille!

TSS-10
A-Finaali

1   1   Matias Kuusinen      2   1 1   VAU   
2   2   Joonas Holsti      4   2 2   VAU   
3   6   Matias Vikstedt      6   3 3   VAU   
4   5   Harri Lukkari      9   4 5   MMRc   
5   7   Niko Sinervo      11   7 4   RiiUA   
6   3   Mikko Möller      12   6 6   VAU   
7   4   Aito Vertti      13   5 8   VAU   
8   8   Niko Lindvall      15   8 7   VAU   

B-Finaali
9   1   Jonni Kotola      2   1 1   HMR   
10   3   Aleksi Kaasinen      4   2 2   VAU   
11   6   Jami Oksanen      8   4 4   HyvSRK   
12   4   Tomi Mairue      9   3 6   SRC   
13   5   Otto Laurila      9   6 3   RiiUA   
14   2   Mikko Ahvalo      12   7 5      
15   7   Jouko Laine      12   5 7      

C-Finaali
16   2   Risto Rönnqvist      4   1 3      
17   3   Ville Rönnqvist      4   2 2      
18   1   Roope Grönroos      6   5 1   RiiUA   
19   4   Samuli Kesseli      7   3 4   RiiUA   
20   6   Petteri Kauppinen   9   4 5   RiiUA   
21   5   Jerry Hellström      13   6 7   LahUA   
22   7   Janne Kiiski      13   7 6   RiiUA   


TSM-10
A-Finaali

1   1   Carl-Magnus Fager   2   1 1   VAU   
2   3   Marko Salminen      5   2 3   RiiUA   
3   4   Matti Hölttä      7   3 4   VAU   
4   2   Jussi Torkkola      9   7 2   VAU   
5   5   Viljami Kutvonen   9   4 5   VAU   
6   7   Jyri Konoila      11   5 6   VAU   
7   6   Juho Koskivuo      13   6 7   VAU   

B-Finaali
8   1   Matti Korvenmaa      2   1 1   MikkelinUA   
9   2   Mikko Pyhältö      4   2 2   TUA   
10   5   Henry Salmén      6   3 3   LahUA   
11   3   Tero Kupari      8   4 4   LohUA   
12   6   Jussi Arola      11   6 5   TUA   
13   7   Jethro Lehtojärvi   11   5 6   TUA   
14   4   Jukka Penttinen      14   7 7   LahUA   

C-Finaali
15   4   Sami Sinisalo      2   1 1   TUA   
16   1   Mihail Tsistovski   5   3 2   LahUA   
17   2   Sami Salmela      6   2 4   VAU   
18   5   Timo Keränen      7   4 3   LahUA   
19   7   Satu Harmokivi      10   5 5   LahUA   
20   6   Jarmo Viljakainen   13   6 7   SRC   
21   3   Niko Vuorenmaa      13   7 6   RiiUA   

MN-10
A-Finaali

1   1   Kutvonen Aake      4   2 2   VAU   
2   4   Kari Termonen      4   3 1   HyvSRK   
3   3   Jethro Lehtojärvi   5   1 4   TUA   
4   2   Peter Winqvist      7   4 3   VAU   
5   5   Jouko Saarinen      12   5 7   LohUA   
6   6   Harri Kaasinen      12   6 6   VAU
7   8   Aleksi Otsavaara   12   7 5   VAU   
8   7   Petri Ranta      16   8 8   LohUA   

B-Finaali
9   3   Harri Valander      2   1 1   RiiUA   
10   4   Jorma Kupari      5   3 2   LohUA   
11   1   Pasi Tarvainen      6   2 4   VAU / THR   
12   2   Tomi Wikstén      7   4 3   VAU   
13   5   Juho Kulkas      10   5 5      
14   6   Tero Tuomisto      12   6 6   LahUA   
15   7   Tapani Torkkola      14   7 7   VAU

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #1 : 05.11.05 - klo: 17.34 »
Tulokset netissä 19 minuuttia kisojen päättymisajan jälkeen, ei huonosti.
Taitaa olla ennätys, ettei peräti MM-tasoa   8)

Vain finaalit nähneenä: kunnioittava hatunnosto kisojen järjestäjille, tiukka aikataulu laitettiin pitämään aivan hämmästyttävästi. Ja ajanottaja/tuloslaskija ehti vielä itse voittamaan suvereenisti kuninkuusluokankin, koska varsinainen ajanottaja-rekrytointi oli kuulemma pettänyt. Loistava suoritus, malliksi muille.

Poissa Arska

  • Jäsen
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #2 : 05.11.05 - klo: 17.49 »
Onnittelut Voittajille!

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #3 : 05.11.05 - klo: 18.40 »
Roks:
+ Xray
+ Pitsatilaus
+ Aikataulu ja järjestelyt toimivat

Poks:
- Torppa
- Kuulutukset eivät kuuluneet kuin varikon toiseen päähän
- Torppa
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #4 : 05.11.05 - klo: 18.48 »
Kiitos taas hyvistä kisoista! Ja onnittelut voittajille  :)

Perinteiset:

+Pizza tilaus mahdollisuus; vaikkakaan itse en päöässyt tätä käyttämään kun kaverin kanssa myöhästyttiin 20min :D

+Rata

+Pito

+Oma ajo

+Tulokset tuli nopeasti

-Kuulutus

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #5 : 05.11.05 - klo: 19.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"

+Pizza tilaus mahdollisuus; vaikkakaan itse en päöässyt tätä käyttämään kun kaverin kanssa myöhästyttiin 20min

Ei me paljoa myöhästytty....
Onnea voittajille!
-asso
-kuski
-lähdin stanussa alkueriin toisena...Finaalipaikka B-finaalissa olis paikka nro. 7...Joten koko kisa ei mennyt putkeen...Tuohon mun suoritukseen tarvitaan taitoa kämmiä...
-Mekaanikko loisti poissa olollaan(jonka takia en pärjännytkään itse kisoissa)
-Kun myöhästyin kaverin kanssa pitsatilauksesta
-Kun sain auton kuntoon (ensimmäistä kertaa jouduin tekemään muutakin kun vaihtamaan akkua kun mekaanikko ei ollut paikalla!!!)
+järjestäjien kisa

Poissa tuomite

  • Tulokas
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #6 : 05.11.05 - klo: 20.15 »
Kiitokset järjestäjille! :lol:

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #7 : 05.11.05 - klo: 20.52 »
Vielä lisäys omaan viestiini tuossa vähän ylempänä.
Ajanottaja- ja TS-voittaja-Nappe ehti jopa tuomaroimaankin! Itse satuin näkemään ainakin kaksi stopparia finaaleissa, ihan aiheesta annettuja.
 
Tässä A8-kisassa Nappe hoiti siis ajanoton ja ahkeran kuuluttamisen ja oman kisaamisensa ohella tuomarointiakin paremmin kuin varsinaiset "ammattituomarit" useimmissa FT-kisoissa!

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #8 : 06.11.05 - klo: 23.53 »
Hyvät kisat oli! Aikataulu oli tiukka, mutta kunnialla se hienosti vedettiin läpi. Pitsat olivat loistavat ja myöskin halvat verrattuna Kapinoiden hintoihin.

Ainut mikä omalta osalta hieman ärsytti oli oma alkuerä. Tietysti ymmärrettävää siltä kannalta että en aikaisemmassa A8-kisassa ollut ajamassa, mutta silti viimeinen erä tuntui hieman kohtuuttomalta. Tästä seurauksena oli selvästi hitaampi tulos alkuerissä kuin mihin olisi pystynyt "puhtaammalla" baanalla, joka finaaleissa tulikin todistettua. Kiitokset kuitenkin kaikille erässäni ajaneille jotka antoivat hienosti tilaa suurimmassa osassa ohituksia. Pahoittelen myöskin tuskaantumistani ensimmäisessä alkuerässä ja siitä johtanutta kielenkäyttöäni korokkeella, joka ei ollut kohdistettuna kehenkään henkilökohtaisesti. :roll:

+ Team Losi JRX-S, toimii matollakin vastoin muiden epäilyksiä.. ;)
+ Pitsat
+ Nappe, joka hoiti homman todella mallikkaasti!
+ Pito
+ TEK
+ Juho pappaluokassa, hienoa nähdä uusia kuskeja jotka reippaasti lähtevät heti mukaan!
- Erälistat

Poissa TimoK

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #9 : 07.11.05 - klo: 14.37 »
Moikka,

Pakko vähän kommentoida vaikka oma kokemukseni on lajista niin vähäistä etten mitään katu-uskottavuttaa omaakkaan.

Lainaus käyttäjältä: "copter"
Kiitokset kuitenkin kaikille erässäni ajaneille jotka antoivat hienosti tilaa suurimmassa osassa ohituksia. Pahoittelen myöskin tuskaantumistani ensimmäisessä alkuerässä ja siitä johtanutta kielenkäyttöäni korokkeella, joka ei ollut kohdistettuna kehenkään henkilökohtaisesti. :roll:


Torpassa oli muutama muukin tilanne jossa turhautunut kuski alkoi avautumaan siellä ajajakorokkeella, usein ohituksista ja mistä milloinkin.

Kisat ovat aina kisat vaikka kerjokisat olisivatkin. Kisakutsussa painotettiin, että kerhokisat ovat etenkin uusia kilpailijoita varten ja he ovat etusijalla. Tästä syystä kokeneempien kuskien olisi kyettävä tiedostamaan se, että radalla on kavereita jotka ajavat mahdollisesti vasta ekaa kisaansa eikä pelin meininki ole välttämättä ihan selvä tai autonkäsittelytaito ole vielä kovinkaan hyvää. Näin ollen nämä avautumiset ei kyllä ainakaan kerhokisoihin sovi. Tuo Copterin mainitsema tilanne taisi olla se akan alkuerän kolari Satun kanssa. Tietysti molemmat osapuolet tajusivat, että kyseessä oli ihan puhdas virhe eikä mikään tahallinen kolari.

Vaan kävipä allekirjoittaneelle niin, että minulle hienosti huudettiin latua. Ajoin pääsuoran jälkeiseen mutkaa ajolinjan ulkopuolella, siellä liukkaalla siis jo. Olin kuitenkin käsittänyt, että sitä tilaa annetaan juurikin siten, että nopeampi pääsee sisältä ohi. No eikös sitä ohitusta sitten yritetty ulkokautta ja sitten taas kimpoiltiin. Jotain lapsellista avautumistakin sitten kuului taas. No olin hiljaa enkä kysynyt, että oliko toi näkemys sisälinjasta?

Tuollaiset avautumiset on aivan turhia kisoissa joissa on aloittelijoita paljon. Olen varma, että kenelläkään aloittelijalla ei ole intressinään peitellä nopeampiaan. Juttu on vaan se, että etenkään aloittelijat eivät kykene antamaan tilaa joka kohdassa niin nopeasti kuin tarve olisi. Tämä vain pitää hyväksyä näissä kisoissa.

Sitten muuten kisoista.

+ Napen kuulutukset hauskoja
+ Rata tuntui kivalta ajaa jo Finaaleissa ;)
+ En vieläkään ole ollut kisassa viimeisenä
+ Mukava fiilis muuten
- Flunssa & kylmähalli

--
Timo Keränen

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #10 : 07.11.05 - klo: 14.54 »
Kyseessä oli juuri tuo tilanne mistä mainitsit Timo. Satu hieman lipesi linjalta ja auto ajautui mutkasta ulos, jonka seurauksena tuli keula edellä vastaan radan kohdassa, joka oli mutkan takana ja missä kohtaa olin itse juuri ajamassa. "Nokkakolari" siis kyseessä ja tietenkin puhdas vahinko molemminpuolisesti.

Tuosta toisesta esittämästäsi tilanteesta en osaa sanoa, koska en sitä muista. Ilmeisesti kuitenkin minä olin tuossa(kin) tilanteessa toisena osapuolena. Pari tilannetta siellä pääsuoran päässä oli sellaisia, että siellä oli toinen auto kaatuneena ja jossain välissä myöskin suoralla oli auto katollaan, sekä siis sitten näiden lisäksi kierroksella ohitettava auto edessä. Näissä tilanteissa on saattanut tapahtua jotain "hässäkän" keskellä. Tarkoituksella en kuitenkaan ole kehenkään yrittänyt osua tietenkään.

Kuitenkin kaikilta näiltä tilanteilta olisi vältytty jos erälistoja laadittaessa olisi mietitty hieman enemmän.

Poissa Scalders

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #11 : 07.11.05 - klo: 19.47 »
Joo ei ollut tarkoitus olla kenenkään tiellä radalla, mutta kun ei vielä hallitse auton käyttäytymistä niin hyvin että väistäminen kävisi helposti tai auto ei koskaan lähtisi käsistä. Niin valitettavasti näitä sattuu.  

Mutta minun mielestä on parempi harjoitella näissä kerhokisoissa, kun ensikaudella FinTrack Tour:n kisoissa. Niissä kuitenkin on paljon enemmän pelissä kun kerhokisoissa.

No ensi kerhokisoissa varmasti pääset jo parempaan alkuerään.  :wink:
Lady Race
Lahjattomat ajaa  :)

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #12 : 07.11.05 - klo: 20.23 »
Lyhyesti kommentoin itsekin.

Olihan vaihteeksi kiva ajaa kissaa torpassa.

Itsellä taisi olla ekassa alkuerässä ainut vaaratilanne kun törmäsin Jukan auton kylkeen pääsuoranpäässä miljoona lasissa, säikähdin niin paljon etten muistanut kommentoida tapahtunutta tuoreeltaan, valitan asiaa :mrgreen:

Kaikki meni kisoissa mielestäni hyvin, ainut mitä jäin kaipaamaan oli seinäkello tms sinne varikkohallinpuolelle mistä olisi nähnyt ajankulun, mutta toisaalta kuulutuskin sen kertoi, silloin kun siitä sai selvää.

Toinen juttu mikä vaivasi oli se että huononpintaverenkierron omaavana hahmona olin ihan kohmeessa aina kun piti mennä ajamaan. Hallissa ei tosiaankaan ruvennut väsyttämään kun laturin lämpömittari näytti 17 astetta. Tuokin lie olisi korjaantunut asiallisella vaatetuksella. :roll:

Puffetille suurkiitos kun sai kahvia ja pullaa väliajoilla kun ei ollut muuta tekemistä

Nappe oli kisa "vääpelinä" omaa luokkaansa :wink:

Corally toimi hienosti :D

Pizza oli hyvää.. nam

Copterin järkkäämä TEK bitbabe joka lisäsi sen vauhdin finaaleissa  potenssiin... :mrgreen:
Sponsored by own wallet

Poissa valanhar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #13 : 07.11.05 - klo: 21.27 »
Niistä kolareista.
Kyllä sitä narinaa kuului pappaluokassakin, jossa myös on ensikertalaisia.
Ja varsinkaan pappaluokassa tuskin kukaan törmäilee tahallaan, kun ei ole isä maksamassa kuluja, eikä se väistäminenkään aina, niin helppoa ole.
Muuten hyvät kisat.

stimpson

  • Vieras
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #14 : 08.11.05 - klo: 08.54 »
Pappaluokassahan ajetaankin tosissaan kilpaa! Ja kaikki kolarit aiheutuivat radiohäiriöistä... :wink:

Kisat olivat hyvät ja näin aloittelijana maaliin ajaminen ja viimeisen sijan välttäminen lämmittivät mukavasti mieltä. Seuraavaksi tähtäimessä onkin paikka A-finaalin puolelle, jos vain nopeutta löytyisi jostain laatikosta lisää...

Poissa FrOZ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« Vastaus #15 : 09.11.05 - klo: 04.47 »
Oli ensimmäinen kisa mun rc-autourallani ja olihan se kokemus muiden rinnalla.
Aikamoista hässäkkää se oli näin ensikertalaiselle kun ei ole tottunut vielä näiden kilpailuiden rutiiniin.
Onneksi tiukasta aikataulusta huolimatta selvisin joka lähtöön ja jokaisessa erässä pääsin maaliin.
Sijoitus oli mulle ehkä hiukan yllätyskin vaikka en lähtenyt edes tavoittelemaan mitään vaan tarkoitus oli tutustua kilpailutoimintaan.

Järjestäjille kiitokset kilpailusta.