121
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 06.02.14 - klo: 18.26 »
Mitkähän mahtaa olla Vortex7 moottorin fyysiset mitat? Kannun pituus/halkaisija lähinnä, kV luku lienee 2250, mutta juuri muuta en saanut googlella asiasta selville.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
2. Renkaat ovat Sweepin renkaat, jotka lajiryhmän sopimuskumppani toimittaa kilpailun järjestäjälle
---renkaat ostetaan jokaiseen luokkaan kilpailupäivän aluksi ja niiden hinta on 30 euroa.
- Sweep toimittaa pikatoimituksena korvaavat renkaat maahantuojalle, joka pitää huolen että renkaat ovat käytettävissä FTT 1 osakilpailussa. Sweep sekä maahantuoja ovat ilmaisseet, että toimitusaikataulu ei ole ongelmallinen.
Miten tuo välitys mahtaa olla, kun tosiaan suositeltiin vähän päälle 4 (ja siihen onkin rattaat) mutta tällä hetkellä autossa melko tarkkaan 3:n paikkeilla välitys, niin kannattaako lähteä vaihtelemaan?
Välikysymys liittyen moottoriin.Mutta kun kaikissa eri merkkisissä/mallisissa moottoreissa on ennakkoa tehtaalta lähtiessään eri määrät ja se ei ole varmaankaan missään 0. Ainoastaan säätimissä on nolla ennakko.
Kuinka paljon nolla ennakolla 17,5t kiertää? Pitääkö katsastuksessa alkaa mittaamaan moottorin max rpm ennen starttia?
TSS-10 luokan moottoreista LRP:n ja Nosramin uudemmat edition ko. moottoreista sallitaan saatavuuden takaamiseksi.
http://www.one5mini.com/de_regels.html
Ollaan tulossa kahden miehen voimin... siis n.klo 10 Tattiksella.+1 klo 10 Tattiksella, mikäli ei sada...
-Barbie-
Saakohan noita Rhinoja enää?
Ja itselläni niitä on ainakin väsynyt useampi.
Savoxilla on kanssa iso ohjausservo
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SV-0235MG-35kg015-74V-Digital-Servo-109301
Kokemuksia ei ole mutta hinta olisi aika kohtuullinen...
90-luku on aivan liian uusi tuolle, 70/80 lienee lähempänä. Mutta muistuttaa linkin ensimmäistä autoa selvasti, joten voisi toisiaan olla Serpent Super Pro :
http://www.serpent.com/company/history/
ja tässä lisää kuvia:
http://www.tamiyaclub.com/showroom_model.asp?cid=113606&id=24756
http://www.tamiyaclub.com/showroom_model.asp?cid=113575
Moro!
Olisko jollain tietoa mikä lipoakku tähän mankkaan käy? Muuten ollut kyllä ihan ok mankka,mutta tuo virrankulutus on aika kova.
Kiitos jo etukäteen
Unkka: Exotekin aluhatut mielestäni poisti tuon o-rengasongelman kokonaan. Lisäksi ilmausruuvin kolossa on o-rengas tiivistämässä.
Muoviosissa on aina pientä toleranssia, joten kannattaa Hoken neuvon mukaisesti tarkastaa se korkki. O-rengasta ei muovikorkilla ilmausruuviin tarvitse kun rakenne tiivistyy itsessään. Toki alukorkilla saanee lisää huolettomuutta joten harkinna mukaan, mutta itsellä ei ole kokemusta kun noi muoviset on ollut ongelmattomia.
Oliko akkujen latausvirta vapaa ja lämmittäminen sallittu?
Latausvirta oli rajoitettu 8,40 volttiin ja kyllä niitä mitattiinkin. Esim mulla oli pari kertaa 8,42 volttia, jolloin jouduin kaasuttelemaan liiat pois ennen hiittiä.