Hoblaa,
Tuli sitten korkattua tämä rata. Aluksi rata tuntui helpolta ajaa, mutta kun nopeutta nosti niin alkoihan vaikeustasoa löytyä.
Muutama kommentti, nämä tietysti mun henkilökohtaisia mielipiteitä:
+ Rata kohtuu helppo hahmottaa kunhan kävelee radan kauimmaiset kohdat läpi
+ Rata merkattu hyvin ja reunavallit todella käytännölliset ja autoa säästävät
+ Ei mitään kivetyksiä/asfalttia. Säästää rengaskustannuksissa mukavasti
+ Kunnon ajajakoroke
+ Paineilma saatavilla ja hyvä auton putsauspaikka
+ Radan profiili sopii myös aloittelijoille
+ Ajolinjan kanssa saa olla todella tarkkana jos haluaa ajaa hyviä kierrosaikoja
- Kunnon hyppyjä ei ollenkaan
- Matot nousee joissakin kohdin ylös kun menee kahvassa, sain yhden maton reunan kääntymään ympäri joka sitten yllätti seuraavalla kierroksella
- Joissakin kohdin (muistaakseni pääsuoran jälkeinen mutka) auto menee helposti sivuluisuun, mutta maton saumakohta tai -kohdat saattaa kaataa auton koska rengas menee sauman sisään. Tässä paikassa vielä vauhtia aika paljon jolloin pyöriminen ei aivan heti lopu
Kaiken kaikkiaan hienoa työtä olette tehneet radan eteen. Mattojen saumat kuntoon siten, että ei tule mutkissa yllättäviä tilanteita, niin siinä se sitten on. Suorilla saumakohdat ei ainakaan mun mielestä haittaa koska pieni pomppu sinne tai tänne kuuluukin krossiin.
Hyppyreihin, jos sellaisia sitten halutaan suurempana tehdä, voi sitten panostaa myöhemminkin.