No onhan ne toki ainakin kestävämpiä ja varmaan toisinaan myös hauskempia ajaakkin, mutta mun mielestä ainakin sitä on liian mahdoton hallita ja sutii koko ajan, ei yhtään rauhaa.
Ja sitten tietenkin se, että jää paljon paljon helpommin jumiin, esim. pieneen lumikinokseen.
Mutta onhan ne sitten myös halvempiakin. :D
Tuo hallintahan on vain etusormesta kiinni. Hiukan vähemmän kaasua kiihdytyksissä, niin pysyy auto hanskassa vaikka hanskat olisikin hukassa. Onhan se totta, että 2wd jää paljon helpommin kiinni huonossa maastossa, mutta onhan siinä sitten vähemmän hajoavia osia ja on ne yleensä halvempiakin.
Itelläni on 4wd crossareita ja tuurinkeja, mutta ne on parhaimmillaan radoilla kun haetaan parhaita mahdollisia aikoja tms. Silloin kun lähden rälläilemään niin valitsen joko 2wd crossarin tai monsterin (mulla ei ole truckia). Silloin on etua, että auton saa tarvittaessa suditettua ympäri.
No toisaalta olin viikonloppuna yhdessä isossa puutavaravarastossa ajelemassa. Siellä sileällä betonilla takavetoinen oli lähes mahdoton hallittava. Sitten vaihdoin 4wd ralliautoon niin johan tuli hauskaa. Kurvit meni hienosti, kun heittää auton sladiin ennen kurvia ja sitten kun kurvi aukenee niin lisää kaasua, niin nelikko lähtee hienosti eteenpäin.