31
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 04.10.10 - klo: 12.57 »
Tänään portti aukeaa n.klo:16.15!! Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät!
-Sami
-Sami
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mutta kysymys onkin, että miten Lipot pitäisi oikeaoppisesti hävittää. (Vein nyt parvekkeelle odottelemaan jatkokäsittelyä, kun täällä on niin kovin varoiteltu, että en uskaltanut jättää sisällekään sitä odottelemaan. Vaikka tuskin se kylmä, jota akku parvekkeella saa tekee sille yhtään hyvää)
Menet pihalle sen kanssa ja lyöt vaikka rautalapiolla poikki... hyvässä lykyssä saat pikkasen savua ja tulta aikaan, huonossa ei tapahu mitää dramaattista.
PE:ssä pitäisi vielä olla paremmat renkaat mitä vakio nelkussa.
kyseisen auton kävin tänään kyosho jumbon liikkeestä ostamassa, tuntu mukavalta ajaa kunnes puolen akun kohdalla vaihteiston rattaat sileeks :D se siitä sitten....
Koritolppia joutuu kyllä modaamaan että sopii.
- Muuhun ajoon Big Joe
Olen aina ihmetellyt miten ihmeessä jotain niin kapeaa kuin puistonpenkin jalka on niin vaikeaa kiertää tai miksi pitää ajaa omaan jalkaansa. Tuotakaan ei ole helppoa ymmärtää miksi silmä ei kerro että verkkoaidan ja aidantolpan välistä ei mahdu.
http://www.youtube.com/watch?v=aVYJclX9S6o
Tässä poolilta pieni videokollaasi.
Ilmoitelkaa, kun olette seuraavan kerran tilaamassa Modelsportista kamaa. Kimppatilausta kehiin..
itekkin pitäs tilata jostain renkaita ja vanteita
onks kukaa mitannu tai tietääkö joku mitä toi pikku rellu kulkee 3s lipolla :lol:
Mites kun olin ajelees mmmv3 setillä joka tosa omas e-maxx on niin lakkas peruuttamast loppua kohden kun akuista alko teho hiipumaan. Akkuina 2x4s rinnan
Eihän se diffi suoraan bulkheadien välissä ole, vaan siellä on vielä diffin kuoret sen lisäksi.
Eniten epäilen sitä että joku paikka jostain on halki tai antaa vaan muuten myöden, onhan tuo
heitellyt kuperkeikkaa...
Diffin "ulkokehän ratas" menee hampaattomaksi, joten diffin "kuoret" kai antaa periksi, muovia kun vielä ovat.
Moottori / nopari on Hobbywingin M3A-combo.
Edellinen vakiodiffi kesti kahdet vai oliko kolmet akulliset, en hyppinyt mutta asfaltilla tuli reviteltyä...
Mitenkäs teillä on nuo alukuoriset diffit ym. (joista juttua aiemmin ketjussa) kestäneet käytössä?
Itselläni on vielä käytössä brushless - version alkuperäiset, mutta eivät todellakaan tunnu kestävän tuota 150A / 2000kv settiä
edes 4s käytössä vaikka punch on minimissä ja moottorin ajoituskin nollissa...
Seuraavista siis kyse:
http://www.rcplanet.com/Integy_Steel_Differential_Gear_Set_p/intt3164.htm
http://www.rcplanet.com/ST_Racing_Int_Diff_Cup_p/sptst5381s.htm
http://www.rcplanet.com/RDL_Alum_Outer_Diff_Case_p/rdlrv024s.htm
Moron,
Minkä kokoista levyvannetta / vannetta ootte käyttäny 3.2 badlandsissä? 17mm hexillä mieluusti. Onko hyviä vaihtoehtoja?
Miksei tulisi? Jos hyväksi todettu rengas ja kauppiaat vähän mainitsee valmistajalle että kysyntää olisi niin eiköhän kauppojen hyllyt ole ennen kevättä täynnä.
Tais sitten Samppa75 tilata vimoset.
Eilen laitoin ostoskoriin koko kierroksen, mutten tilannut kun oli niin suolaiset postit, 16 puntaa.
Tuossa vähän ylempänä on linkki mistä saa vielä 40 mulcheria.
Ihan tavan 17mm hex vanne käy, ei taida muilla valmistajilla olla tuollaista hex koloa kuin trx:llä
Unoha bajan gummit, on esim paljon kalliimat kun esim. 40series.
Ja ei nuo badlandsit:kään mitkään yyber hyvät ole.
Etsit jostakin käsiisi 40series Mulcherit, siinä on parhaimmat renkulat, tai anakin mitä minulla on ollut.