Kirjoittaja Aihe: Itärossi I ja KUA Touring I (19.1. - 20.1.2013)  (Luettu 10120 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

meritane

  • Vieras
Vs: Itärossi I ja KUA Touring I (19.1. - 20.1.2013)
« Vastaus #30 : 25.01.13 - klo: 18.11 »
Hyvät oli kinkerit! ISO KIITOS paikalla olleille!

Ite yllätyin siitä että ajoin 3:ksi Short Course-luokassa 2wd RTR-autolla harjallisilla sähköillä sekä Nimh-akuilla 4wd autoja vastaan, ja auto ei ollut edes oma vaan lainassa. Kiitokset Heikille autonlainasta!

M2-10 meni kanssa ihan hyvin. Alkuerissä 2 ruutuun B-finaalissa. Eka finaali ja lähdössä kakkosruudusta kärkeen ja vähän myöhemmin kärkipaikalta keskeytys takahubin rikkouduttua reunavaneriin... Taisi olla ehkä hieman liikaa intoa päällä... Muut finaalit meni sitten niin ja näin...

Jos jollakulla on kuvia ja videoita niin olisi enemmän kuin ystävällistä jos pistäisittä niitä jakoon. Etenkin SC-luokan videot kiinnostaisivat kovasti kun ite siellä päästelin menemään.

Kiitokset ja Kuopion WJ-kisoissa nähdään,

Tane

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Itärossi I ja KUA Touring I (19.1. - 20.1.2013)
« Vastaus #31 : 25.01.13 - klo: 20.22 »
Hauskaa tosiaan oli ja kilpailu reilua myös tuossa tankkiluokassa. Omaan ajoon vaan tuli väkisin yliyrittämistä ja rentous katosi. Tekniikkaa en käy syyttelemään, kun oma vika sekin oli (ja ääni voimansiirrosta sen mukainen)... Ehkä seuraavalla kerralla kuskilla pitää hermo paremmin ja taistellaan tasaisemmin tuolla TS4:llä tuuppia vastaan :roll: ehkä jopa muiden nelkkujen vauhtia tavoitellaan...

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Itärossi I ja KUA Touring I (19.1. - 20.1.2013)
« Vastaus #32 : 25.01.13 - klo: 20.30 »
Jos se oli se TeamC 4wd corri, niin seuraaviin kisoihin puolet vähennät tehoa -> puolet parempi tulos
Vastaheitolla voittoon.

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Itärossi I ja KUA Touring I (19.1. - 20.1.2013)
« Vastaus #33 : 25.01.13 - klo: 20.47 »
Se juuri... Kyllä se tuollakin teholla, jos vaan hermo pitäisi, on hallittavissa (Novak 550 5.5t 4-pole...) Oli etukardaanissa n.1mm:n välys ja yksi hammas puuttui rattaasta... Ei siis ihme, että oli hieman äkkinäinen ulostuloissa...

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Itärossi I ja KUA Touring I (19.1. - 20.1.2013)
« Vastaus #34 : 26.01.13 - klo: 00.24 »
Se juuri... Kyllä se tuollakin teholla, jos vaan hermo pitäisi, on hallittavissa (Novak 550 5.5t 4-pole...) Oli etukardaanissa n.1mm:n välys ja yksi hammas puuttui rattaasta... Ei siis ihme, että oli hieman äkkinäinen ulostuloissa...
En ollut kisoissa mukana, mutta toi moottori kuullostaa kyllä todella tehokkaalta. Varsinkin 4sc kuskit tuntuvat laittamaan ylitehokkaat koneet autoihin vaikka luulen että n. 90% 4sc kuskeista parantaisi tulosta jos laittaisivat laadukkaat 1/10 sähköt autoon ylitehokkaiden 4pole koneiden sijaan. 1/10 sähköissä ajettavuus ja pehmeys on ihan eri luokkaa kuin 4 pole koneet. Tämä tosin koskee vain kevyitä autoja, eli losissa 1/10 sähköt tuskin kestäis.

P.s. Talven 2 ekaa 4sc winter cup kisaa on voitettu ihan normaalilla 540 koon 2pole moottorilla  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa dirke

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Itärossi I ja KUA Touring I (19.1. - 20.1.2013)
« Vastaus #35 : 26.01.13 - klo: 13.53 »
Tässäpä lyhyt video SC-10 finaalista. Lähtöä en kerennyt kuvaamaan kun tulimme juuri paikalle.
20130119 001
Slash 2wd, MFK VE, Asso SC10FT, Losi Micro SCT