Ajosessio eilen päättyi koneen sammumiseen. Kampiakseli meni HPI.25:stä poikki. Katkesi siitä kiertokammen kiinnityksen kohdalta. Koneen sisällä ei näy muita vaurioita kuin kampiakselin osat eli pieni jousi, kampuran pää ja se pieni tappi jonka avulla "kone käynnistyy". Laakereissa ei tunnu välystä kun vauhtipyörä/kytkin asetelmasta nitkutteelee.
Onko kone kuitenkin täysin finaalissa, vai voiko uusi kampura tehdä tuosta ajokuntoisen vielä? Mistä tuollainen katkeaminen edes yleensä johtuu? Kone toiminut todella hyvin ja ylikuumenemaan en ole sitä päästänyt ja muutenkin mittailen lämpöjä ehkä liiankin kanssa ;). Oiskohan tuolla noin kolme gallonaa ajettu?
Nosram .28 Evo vai SH Pro .28 vai HPI K.4.6
Saako näihin Roto päädyn kiinni (Nosram&SH), narua en ala kiskomaan.
Millanen säädettävyys verrattuna HPI.25 ja k4.6 verrattuna? Rotoa käytän eli tulevaan mosaan pitäs saada nykyinen rotopääty kiinni.