Kirjoittaja Aihe: Giga crusher SF  (Luettu 16826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Philip

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #60 : 30.10.06 - klo: 18.58 »
Mites muuten tämän tigerdriven kanssa kun koneessahan on 8mm akseli, mutta sillä kai ei tee mitään se joka on siinä vakiona?

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #61 : 30.10.06 - klo: 20.35 »
Täh? Mistä akselista sää nyt puhut? JP:n sivuilla pitäs olla linkki tigerin soveltuvuustaulukkoon.

P.S Selasin sivuja mut tigeria ei sattunu silmään. :shock:   Katos Atalan sivuilta.   www.atalarc.fi
Traxxas Revo 2.5

Poissa Philip

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #62 : 30.10.06 - klo: 21.59 »
Siis akseli tiikerin ja kampuran välillä. Löysin kyllä taulukon, mutta kyseisen moottorin kohdalla luki "Not Available", joten ei kovin hyvältä näytä.

Poissa murrli

  • Tulokas
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #63 : 30.10.06 - klo: 22.40 »
Minulle kerrottiin Atalasta, että tuohon Gigaan ei ole vaihtoehtoista starttia saatavilla, kun sitä kesällä tiedustelin.
Giga Crusher SF .28 | Inferno MP 7.5 Sports 2

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #64 : 31.10.06 - klo: 06.55 »
Siihan ei ole minun mielestäkään ole starttia.

Poissa Philip

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #65 : 31.10.06 - klo: 16.50 »
Höh.

En muuten löytäny siitä netissä olevasta ohjekirjasta tehdassäätöjä  :mrgreen:

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #66 : 31.10.06 - klo: 18.04 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 23.08 kirjoittanut Joel P »

Poissa murrli

  • Tulokas
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #67 : 31.10.06 - klo: 18.09 »
Lainaus
En muuten löytäny siitä netissä olevasta ohjekirjasta tehdassäätöjä

Muistaakseni suomenkielisessä ohjekirjassa on seuraavat säädöt:

Yläruuvi 4 kierrosta auki.
Alaruuvin kanta 0,5 mm kaasarin rungon sisäpuolella.
Tyhjäkäyntiruuvi niin, että kaasarin kurkku on 1 mm verran auki, kun kaasua ei paineta.
Giga Crusher SF .28 | Inferno MP 7.5 Sports 2

Poissa Philip

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #68 : 31.10.06 - klo: 18.54 »
Lainaus käyttäjältä: "murrli"
Lainaus
En muuten löytäny siitä netissä olevasta ohjekirjasta tehdassäätöjä

Muistaakseni suomenkielisessä ohjekirjassa on seuraavat säädöt:

Yläruuvi 4 kierrosta auki.
Alaruuvin kanta 0,5 mm kaasarin rungon sisäpuolella.
Tyhjäkäyntiruuvi niin, että kaasarin kurkku on 1 mm verran auki, kun kaasua ei paineta.


Kiitän!!

Poissa murrli

  • Tulokas
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #69 : 28.11.06 - klo: 16.24 »
Pienenä vinkkinä mainittakoon, että kytkinlaakereiksi käyvät alkuperäisten neulalaakereiden lisäksi 5x8 kuulalaakerit, joita kytkinkelloon mahtuu seitsemän kappaletta. Neulalaakereitahan sinne menee kaksi. Hintaero on melkoinen, kun Kyoshon neulalaakerit maksavat n. 13 e/kpl ja kuulalaakereita saa 60 sentin kappalehintaan. Kestävyydestä en osaa vielä sanoa tarkemmin, kun vasta kaksi tankkia olen ehtinyt kuulalaakereilla ajamaan. Mutta tuntuu toimivan.
Giga Crusher SF .28 | Inferno MP 7.5 Sports 2

Mika R

  • Vieras
Giga crusher SF
« Vastaus #70 : 29.11.06 - klo: 09.40 »
Jep, noi neulalaakerit ovat kalliita. Minkä kokoinen (hampaiden lkm) kello tuossa on? Jos se on 13-15T sen voisi varmaan vaihtaa normaaliin krossarityyppiseen jossa on kaksi laakeria sisällä. Esim. K-factory, niiden kello on hyviä ja halpoja. Kyosholta löytyy myös se steel kello joka on SP kytkinkelloa halvempi.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Giga crusher SF
« Vastaus #71 : 29.11.06 - klo: 09.47 »
Eikös tommosessa Giga härpättimessä ole ainakin 3 vaihdetta, ei taida ihan "normi" kellot siihen sopia...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Giga crusher SF
« Vastaus #72 : 29.11.06 - klo: 10.57 »
Ai niinpä tietysti, olenpas hölmö.. Kyosholla on 2-speed kelloa kahdella laakerilla, mutta 3-speedille en tiedä..tuskin.

Tänks Jeppe.

Poissa murrli

  • Tulokas
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #73 : 29.11.06 - klo: 12.46 »
Kyllähän tuossa selviäisi pienemmälläkin määrällä laakereita, jos löytäisi jostain sopivia holkkeja, joita laittaisi laakereiden väliin. Myydäänköhän sellaisia jossain? Ei viitsisi mokomia nippeleitä sorvauttaa.
Giga Crusher SF .28 | Inferno MP 7.5 Sports 2

Mika R

  • Vieras
Giga crusher SF
« Vastaus #74 : 29.11.06 - klo: 12.57 »
Hyvä ajatus. Sen verran tiukka ettei pääse liikkumaan kellon sisällä ja laakerit molempiin päihin. Alumiinputkea tai vastaavaa, toimisiko?
No, jos laakereiden hinta ei ole huimaava niin niillä sitten.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Giga crusher SF
« Vastaus #75 : 30.11.06 - klo: 20.00 »
Onko tuo Tiger kuinka kestävä? Huomasin että Ossin nelariinkin löytyy Tiger Drive, siinä olisi apu ongelmaani silloin kun pidän moottoria Losin LST:ssä. Tuo nelari vain laittaa sen kestävyyden koetukselle ellei se todellakin ole vahva.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Giga crusher SF
« Vastaus #76 : 30.11.06 - klo: 21.01 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Onko tuo Tiger kuinka kestävä? Huomasin että Ossin nelariinkin löytyy Tiger Drive, siinä olisi apu ongelmaani silloin kun pidän moottoria Losin LST:ssä. Tuo nelari vain laittaa sen kestävyyden koetukselle ellei se todellakin ole vahva.

JP-Nitroracingilta löytyy metalli runkoinen TigerDrive, jonka pitäs kestää vähän tehokkaampiakin koneita.
- Tapsa

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Giga crusher SF
« Vastaus #77 : 30.11.06 - klo: 23.55 »
Molemmissa Tiikereissä on metallirunko. Erona on se, että toinen tyyppi startataan sivusta ja toinen takaa. Takatiikerissä on vakiona alumiinisuoja, jollaisen saa optiona tuohon sivusta startattavaan Tiikeriin.

Vahvemman siitä saa vaihtamalla yks´suuntalaakerin parempilaatuiseen.
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike