Kirjoittaja Aihe: GXR28 moottori  (Luettu 16599 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hylky

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #30 : 07.06.07 - klo: 23.52 »
dodi.. nyt rupes syömään tulppia.. palavat ihan ruskeeks. konekki tuntuu olevan aika prkl rikkaalla mut joku 5min ajon jälkee rupee mooaamaan kone ja sit stumppaa. tosin.. mulla on se ylimääränen kansiprikka siel kiinni edelleen.. pitäis vissii pikkuhiljaa ottaa pois..
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

Poissa Jaate

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #31 : 08.06.07 - klo: 00.15 »
Onkohan kellään tietoa mikä ois sopiva lämpötila GXR28 koneelle...

Tai missä lämpötiloissa on vielä "turvallista" ajaa..Paljon teillä on lämmöt koneissanne ja mitä polttoainetta ja mitkä tulpat????

Poissa rcoss

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #32 : 08.06.07 - klo: 08.19 »
Mulla on löpönä Model Technichsin 25% volttista Big Bangia missä mukana Sicalia. Tulppana O.S. A5. Toimii todella hyvin. Monesti ekalla käyntiin ja käy hyvin. Mittailin lämpöjä tossa ja vaihteli 120-140 C (ei täyskaasu rata-ajoa).



 

Poissa Hylky

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #33 : 08.06.07 - klo: 14.59 »
siis prkl.. nyt palaa jälleen käpy.. ku ajaa joku n. 5-8min nii auto rupee mooaamaan oikee urakalla ja ei anna kierroksia... meinaako se nyt et käy liian kuumana vai oisko muutenvaa liian laihalla/rikkaalla? tulppa on R5 ja 16% höpönlöpöö
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #34 : 08.06.07 - klo: 15.02 »
5-8min .28 koneella, ja tankissa on löpöä vielä paljonkin? Laita rikkaammalle...

Poissa blaah

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #35 : 08.06.07 - klo: 15.04 »
Motin lämpötila kertoisi varmaan aika paljon. Huomioi että kestää sen minuutin pari ennen kuin moottori edes on käyntilämpöinen, eli sitä ennen ei edes pitäisi kulkea järinkään nätisti..

Poissa Hylky

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #36 : 19.06.07 - klo: 14.39 »
kävikin sitten niin, että ilmanputsari (juuri putsattu) päästi p****a koneeseen ja hiekat koneen läpi ja putksesta pihalle :embarrassed:
tulpan ku otin pois niin sylinteristä tuli kuravettä :tongue:





aina ei voi voittaa.. ei edes joka kerta.......
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #37 : 19.06.07 - klo: 14.44 »
Ilmanputsareiden putsaamisestakin on foorumilla joskus ollu jotain juttua...
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Hylky

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #38 : 19.06.07 - klo: 14.46 »
Ilmanputsareiden putsaamisestakin on foorumilla joskus ollu jotain juttua...

juu u.. mutta toi auton mukana tullu putsari on muutenkin aivan peestä.
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

Poissa TJT

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #39 : 19.06.07 - klo: 14.56 »
Tuo Hylkyn putsari päästi skeidat sieltä päätyjen ja suodatinelementin välistä,ei putsarin läpi.

Tuo orggissuodatinhan on tuossa infernossa sellainen,että suodattimen päädyt on syvät kupit,jotka sitten keräävät ihan mukavasti sontaa sisäänsä.
Ei tiivistä päistä sitten näköjään tarpeeksi.

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:

Poissa _inferno-st_

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #40 : 09.07.07 - klo: 21.43 »
ilmanputsari pitää olla kireällä  !! (jos ruuvi ei ole kiinni se päästää p***aa koneeseen)

kannattaa käyttää os 8 ja perus säätöjä (se on toimiva setti)
INFERNO ST  RULEZ

Poissa TJT

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #41 : 22.07.07 - klo: 01.24 »
Tuli todettua jälleen,että vakioputsari on p*ska.
Sieltä taas päätyjen välistä imaisi pölyä sisään ja putsari oli kunnolla pesty/öljytty ja ruuvi kiristetty huolella.

BTW tehdasasetuksilla ko yksilö kävi reippaasti laihalla.
Kierroksen verran kun väänsi pääruuvia auki,niin alkoi pelaamaan kunnolla...

Poissa zni

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #42 : 24.07.07 - klo: 10.34 »
Tuli todettua jälleen,että vakioputsari on p*ska.
Sieltä taas päätyjen välistä imaisi pölyä sisään ja putsari oli kunnolla pesty/öljytty ja ruuvi kiristetty huolella.

Ja suodatinelementit ovat hemmetin kalliitta. Itse vaihdoin vakioputsarin K-Factoryn runkoon johon saa ilmansuodattimia huomattavasti järkevämpään hintaan.

GXR:n jäähdytyskansi ei tunnu olevan kovinkaan vahvaa tekoa. Ylin "levy" kannesta irtosi ilman väkivaltaa, irtosi ajossa ja löytyi radan varresta. Eipä tuo puuttee tunnu moottorin lämpöihin vaikuttavan. Muuten ihan ok kone.

Poissa Iffu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #43 : 13.08.07 - klo: 13.43 »
Mitä pitäs tehä, kun tuo kyseinen moottori ei toimi enää kunnolla.Kun ajaa hetken niin sammuu, niin kuin olisi rikkaalla, mutta laihemmalle säätö ei auta. Os a3 ja 8 tulppia on kokeiltu, ei auta. Olisiko tulppa rikki vaikka siltä se ei näytä? Hetki sitten toimi hyvin ja yht'äkkiä rupesi sammumaan liiasta kaasusta hetken ajon jälkeen.
Inferno ST-U.S Sports

Mika R

  • Vieras
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #44 : 13.08.07 - klo: 13.45 »
vaihda tulppa

Poissa RÄPSÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GXR28 moottori
« Vastaus #45 : 14.08.07 - klo: 05.07 »
Kannattaa ehkä tarkistaa ilmavuodot polttoaine linjasta, kaasarista ja koneesta. Itselläni vika löytyi ilmavuodosta. Kone oli .21, mutta oireet suunnilleen samat.

Poissa Anzelmi

  • Jäsen
    • Profiili
GXR28 moottori vikaa
« Vastaus #46 : 19.08.08 - klo: 10.06 »
Mikäs vois olla vikana? Kun kone röpöttää?

Katso video...
http://trianzelmi.com/RCAutot/18082008027_NEW2_NEW.mp4
http://trianzelmi.com/RCAutot/18082008027_NEW2_NEW.mov

Varmaan säädöissä vikaa! Vai mitäs olette mieltä?

Tulppa OS no.8
Fuili 16% (vähän laihaa)  :embarrassed:

- Antti -
« Viimeksi muokattu: 19.08.08 - klo: 10.42 kirjoittanut Anzelmi »