Kirjoittaja Aihe: Kyosho TR-15 Rally  (Luettu 19276 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #30 : 13.05.03 - klo: 16.47 »
Tuosta autojen koosta... Joskus muutama vuosi sitten kävin Hesassa ja näin rc-kaupan ikkunassa jonkun Pureten 1/10 subarun. Mä katoin, et häh, mikä ihmeen mini-z tuo oikein on. Siis se oli niin säälittävän näköinen leikkiauto, että en olisi kehdannut kokeillakaan sitä edes asfaltilla. Landmax on sen verran järeämpi, että sillä uskaltaa ajaa millaisella alustalla tahansa.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #31 : 13.05.03 - klo: 21.29 »
No, kullakin on paikkansa ja muistetaan kuitenkin että 1/10 on suosituin koko eikä kannata väheksyä. Eli jätetään vertailut pienemmälle; toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä niinku sanotaan. Kaikki eivät halua LandMaxia kuten en esimerkiksi minä vaikka hieno auto onkin.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #32 : 13.05.03 - klo: 22.03 »
Siis en mä pahalla, tuo oli vain mun ensituttavuus 1/10 auton kanssa. Pelästyin vaan, että voi kai sellaisenkin laittaa temmeltämään hiekkakentille :)
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #33 : 14.05.03 - klo: 10.32 »
OK!  :D

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #34 : 14.05.03 - klo: 14.34 »
Miten teidän mielestä 1:8 buggy .21 koneella soveltuu pihasuditteluun?
Kyseinen auto olisi HoBao Hyper 7 4 Port koneella, 1.9hv.
LRP - Ei tulta ilman savua

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #35 : 14.05.03 - klo: 14.48 »
no mä sanoisin ettei sovi, mutta se on mun mielipide - paitsi siis jos sulla on pihalla lääniä ja hiekkaa oikein niinku kunnolla. auto kuuluu radalle.

toi nimitys pihasudittelu ei oikeen sovi polttisautoihin muutenkaan. ainakin isommat ja tehokkaammat polttikset vaatii sen verran ison tilan ettei pihasta voi puhua, nimitys "parkkipaikka-auto" olisi oikeampi. sähkikset on toinen juttu.

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #36 : 14.05.03 - klo: 14.51 »
No eikö tosta paikkakunnan nimestä 'Nurmo' voi jo jotain päätellä?
Mä asun niin maalla kuin olla ja voi, no en nyt aivan, koska Nurmohan sijaitsee aivan Seinäjoen kyljessä.
Täällä sitä maata tosiaan riittää.  :D
LRP - Ei tulta ilman savua

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #37 : 14.05.03 - klo: 15.13 »
no en mä siitä mitään osaa päätellä, koskaan käynyt lähelläkään 8)

jos sun "piha" on yhtäkuin "krossirata" niin mikä toi kysymys sitten on, että "sopiiko" - tottakai sopii, jos sulla on paalua laittaa tohon autoon ja se tuntuu susta järkevältä (auto on kuitenkin kisa-auto ?)

mutta ei sillä pellolla voi ajaa, siihen sopis kai paremmin traktori .. sorry monsteri.

ollaan muuten taas pahasti aiheen vierestä.

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #38 : 14.05.03 - klo: 15.40 »
Ei se kisa-auto ole, se on ns. sporttiversio. Kuten Inferno MP-7.5 Sports.
HoBao vaikuttaa miellyttävältä vaihtoehdolta hinta/laatusuhteeltaan ja vara- tai viriosat eivät myöskään ole kovinkaan tyyriitä.
Täytyy yrittää palata aiheeseen jotenkin, ollaan päästy 1:10 rallista 1:8 krossiin.  :?
Täytyy kyllä hillitä itseään, kun on tullut näitä viestejä niin mahdottomasti tässä parin päivän sisällä kirjoitettua (about 40?). Siirryn hetkeksi lukemaan viestejä.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #39 : 17.05.03 - klo: 16.15 »
on toi tr-15 hyvä ja vahva peli, kun eilen ajoin sellasella miltei täysillä päin roskista( iso rautanen) ja pohja levy vaan vääntys U malliseksi. ja helpolla oikeni :mrgreen: . meni nääs kaasu servoon vettä ja feedpack oli vähän sekasin.

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #40 : 18.05.03 - klo: 19.18 »
voisko joku ystävällisesti katsoa oman tr-15 pohjalevyä ja kertoa mulle kuuluuko sen keulan olla hiukan ylöspäin taitettu.

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #41 : 18.05.03 - klo: 19.21 »
Kyllä sen kuuluu olla vähän taipunut nokasta ylöspäin.
Tieto on varma, koska omistan kyseisen auton.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #42 : 18.05.03 - klo: 19.31 »
no hyvä. ei tarvii sitä lähtee oikoon, enää. ihan hyvin toimii vaikka perjantaina "vatta" laahasmaata ja polvee vasten oikosin.

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #43 : 21.05.03 - klo: 18.45 »
Suosittelisin hankkimaan kunnon rungonjäkistimen jos se on laahannut maata, alumiini pehmenee...
Joskus puolivutta sitten oli linkki johonkin joka teki kyseiseen autoon jäykistimen, kertokaa jos joku muistaa.

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #44 : 21.05.03 - klo: 21.38 »
vielä parempi (ja kalliimpi tottakai) on hard alu runko (kova-anodisoitu ?) joka kestää huomattavasti paremmin kivet ja tällit. Väri tyylikkäästi kultainen

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #45 : 21.05.03 - klo: 22.07 »
no tuskimpa toi duralumininenkaan levy kestäis täysillä päin seinää ajaa. Aattelin että osteisin jostain titaanilevyä, siis oikeeta titaanilevyä enkä mitään pilipali tavaraa ja siitä kipinätyöstökoneella tekis kunnon pohjean. vois tulla aika hyvä!

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #46 : 21.05.03 - klo: 22.29 »
niin, yllättävän hyvin nuokin kestävät. omissa supereissa  on tollaset ja laatu on kyllä ihan toista kuin stock alu. ollaan ajeltu ylös alas luiskia parkkiksilla niin että kipinät on välillä lentäny ja mällejä tullut lukuisia, vaan alustat on kunnossa vieläkin (niinkuin autot muutenkin; tosi kestäviä). tietty titaani on varmaan toinen juttu mutta duuniahan siinä on

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #47 : 21.05.03 - klo: 22.49 »
Lainaus käyttäjältä: "jokke69"
no tuskimpa toi duralumininenkaan levy kestäis täysillä päin seinää ajaa. Aattelin että osteisin jostain titaanilevyä, siis oikeeta titaanilevyä enkä mitään pilipali tavaraa ja siitä kipinätyöstökoneella tekis kunnon pohjean. vois tulla aika hyvä!


Oikea titaani on vaikeasti saatavissa ja syöpyy eli ruostuu helposti.
Jos nyt jostain sitä löydät niin se on erittäin kallista ja vaikeasti työstettävää.
Tosin titaani on noin 5 kertaa tiheämpää kuin teräs ja paljon kevyempää. (menikö ihan mettään?)

Mika, minkä hintainen tuo kova-anodisoitu kullan värinen alusta on?

PS. Ei RC-autot ole tarkoitettu päinseiniä ajettaviksi.  :wink:
LRP - Ei tulta ilman savua

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #48 : 22.05.03 - klo: 08.53 »
late, hintaa en tiedä tarkaan, mutta lienee jossain 80 euron paikkeilla; kysy jälleenmyyjältä (soita). osa löytyy esim Kyoshon katalogista

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #49 : 22.05.03 - klo: 19.48 »
niin ei niit autoi seinää päin ajettavaks oo tarkotettu, mut kyl oikeellakin autolla kolareja sattuu vaiks ei niit siihen oo tarkotettu. semmonen osote ku kyosho.de ni siellä toi levy maksaa about 75 ekee. koitin sieltä saksasta muuten kysyä että voiskos sieltä osii tilata ni seuraa vana päivänä tuli suomesta postia, et osta suomesta ja mitä ongelmia olet kohdannu suomessa ja koitetaan kehittää suomen toimintoja ja pälä pälä.

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #50 : 22.05.03 - klo: 20.01 »
heh, arvasin et hinta on jotain tollasta. katohan, kauppiaat ovat heränneet että puolet tilauksista menee ulkomaille, hyvä jos tiputtais hintoja

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #51 : 22.05.03 - klo: 21.11 »
muuten ne saksan sivut on kyl hyvät ku siel löytyy jokaisen auton kuvan alta lista vakio- ja viritysosista ja vieläpä kuvan ja hinnan kanssa.

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #52 : 22.05.03 - klo: 21.25 »
Muuten tr-15 on kyllä muutamia millejä lukuunottamatta saman kokoinen kuin superi ja se on saletti. Tuolla kyoshon sivuilla on virhe koska kataloogissa koot on melkein samat. Voin jossain vaiheessa laittaa 1/10 ja teeärrän eron kuvan muodosa näkyville.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #53 : 28.05.03 - klo: 22.47 »
Mika, mittaappa se sun Supertenin alustan pituus niin saadaan varma tieto tästä jutusta.
Mittasin mun TR-15 Infernon (sama alusta TR-15 Rallyn kanssa kuten varmaan kaikki tietävätkin)
Tulokset :
alusta : 35.6 cm
takasiivestä eturenkaisiin : 40.1 cm
LRP - Ei tulta ilman savua

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #54 : 29.05.03 - klo: 21.18 »
samat lukemat, alustalevy n. 35 cm ja puskurin kanssa n. 40 cm
kyllä ne on saman kokoisia. korin kanssa ehkä tollaset 50 cm (en mitannut) mutta voi olla ylikin korista riippuen

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #55 : 30.05.03 - klo: 22.20 »
juuri näin
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa Jusa1976

  • Tulokas
    • Profiili
TR-15??
« Vastaus #56 : 02.07.03 - klo: 13.50 »
Hei, onko sinulla vielä myynnissä TR-15 ja missäpäin asustelet, jos on. Voisin vaikka tehdä tarjouksen.


Lainaus käyttäjältä: "Kalle"
Nyt ois TR-15 Rally myynnis jos kiinnostaa.. ajettu n. 1,5 litraa.. hp: 250€ auto ilman sähköjä. :?:

Poissa devil

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #57 : 07.07.03 - klo: 13.05 »
Tuo tr-15 rally on kylla myös aika mielenkiintoisen tuntuinen auto.
Alkaa tuntumaan, että hommaankin ralliauton enkä monsteria. Kuinkahan monesti kerkeän vielä muuttaa mieleni  :oops:
Mutta kun kuitenkin tulee jonkinverran ajeltua myös asfaltilla...

 :roll:
Kalamiehet on erikseen...

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #58 : 07.07.03 - klo: 13.14 »
pystyykös tota inferno tr-15:sta modaamaa ralliversioks?
HPI Nitro MT2

Poissa devil

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #59 : 07.07.03 - klo: 14.25 »
Miten tuo Pure ten alpha kulkee tuohon TR-15 rallyyn verrattuna?
Onko siinäkin säädettävissä kaikki kuten camber jne?

Ois muuten kiva tietää myös, että saako netistä tilattua polttoainetta vai pitääkö se itse lähteä hakemaan jostain?
Mistä kannattaisi tilata ja missä hinnoissa ne pyörii?
Kalamiehet on erikseen...