Kirjoittaja Aihe: Kyosho TR-15 Rally  (Luettu 19277 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #60 : 13.07.03 - klo: 12.37 »
Kyllä se vaan kulkee paljon verratuna pureteniin. Sillä kaverillani
on vielä semmonen alpha kakkosvaihteella ja mulla tr-15 rally vakiona. Niin kyllä se jätättää alphan ihan reilulla erolla. :mrgreen:
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #61 : 21.07.03 - klo: 20.33 »
Lainaus käyttäjältä: "miksu-"
pystyykös tota inferno tr-15:sta modaamaa ralliversioks?


Minusta kyllä. Osaluettelo voi olla kuitenkin aika pitkä, joka pitäisi tarkistaa autojen välillä.

Poissa _h.p_

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #62 : 21.07.03 - klo: 23.48 »
Lainaus käyttäjältä: "devil"
Miten tuo Pure ten alpha kulkee tuohon TR-15 rallyyn verrattuna?
Onko siinäkin säädettävissä kaikki kuten camber jne?

Ois muuten kiva tietää myös, että saako netistä tilattua polttoainetta vai pitääkö se itse lähteä hakemaan jostain?
Mistä kannattaisi tilata ja missä hinnoissa ne pyörii?


kun oulusta näyt olevan :wink: niin menet vaan pro hobbyyn ja ostat sen löpön sieltä paikan päältä niin säästät postikuluissa. itse asun oulun lähellä ja yleensä haen melkein kaiken tarvitsemani pro hobbysta tai nikkaroin itse.
inferno tr-15 monster corvette c-5r

Poissa Opa88

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #63 : 06.08.03 - klo: 22.12 »
Onko tän maavara muka 25mm? Luettolos on tollein pistetty mut se on mulla ainaki 5mm matalempi jollei enempi.. Onkohan vika käyttäjän silmis :oops: vai missä ei se ero syntyy?

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #64 : 06.08.03 - klo: 23.28 »
Iskunvaimennus/jouset saattavat antaa myöden, kun lasket auton pyörilleen.
Kokeileppa laittaa jouset esijännityksellä tiukimpaan asentoonsa ja kokeilla mitata sen jälkeen uudestaan.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #65 : 31.08.03 - klo: 13.47 »
Nyt voin sanoa aivan suoraan että ei ollut turha ostos toi
Tr-15 Rally. Meinaan kun laitoin tällä viikolla siihen ton
kakkosvaihteen niin se lähti kulkeen kuin pieni eläin. :mrgreen:
Vauhtia tuli aivan uskomattoman paljon lisää ton yhden lisävaihteen myötä. Olisiinä kyllä vähän ihmettelemistä kun saman tien sai alkaa ruuvvaan jarrua tiukemmalle että sais sen pysähtymään ennen katua vastapäätä olevaa talon seinää.
Huh! Nyt tarvii kyllä siirtyä ajamaan ainoastaan isoille parkkialueille. :wink:  Vielä kun tohon sais ostettua os:sin koneen niin volaa. :lol:  :lol:
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #66 : 31.08.03 - klo: 13.52 »
kiihtyykö muuten terhakkaammin?

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #67 : 31.08.03 - klo: 14.42 »
Kiihtyy!! :mrgreen:   Hyvä kun pysyy hanskassa vaikka onkin neliveto ja vakio motilla. Vaikka kyllä sen sillä normi vaihteellakin sai lähteen ihan hallitsematomaan sladiin. :lol:  Mutta ei oo kyllä ton laatikon myötä ainakaan huonontunut. En oo kyllä vielä säätäny sitä kakkosen mukaan tulo nopeutta vielä parhaaseen mahdolliseen set-uppiin mut joka tapauksessa KYLLÄ LÄHTEE :!:  :wink:
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #68 : 31.08.03 - klo: 20.05 »
Lainaus käyttäjältä: "henkka88"
Kiihtyy!! :mrgreen:   Hyvä kun pysyy hanskassa vaikka onkin neliveto ja vakio motilla. Vaikka kyllä sen sillä normi vaihteellakin sai lähteen ihan hallitsematomaan sladiin. :lol:  Mutta ei oo kyllä ton laatikon myötä ainakaan huonontunut. En oo kyllä vielä säätäny sitä kakkosen mukaan tulo nopeutta vielä parhaaseen mahdolliseen set-uppiin mut joka tapauksessa KYLLÄ LÄHTEE :!:  :wink:


Toi on kyllä upea juttu, Henkka! Hyvä että saatiin käyttöä tuolle vaihteelle; GS15R :n kanssa se on omiaan. Jos siltä tuntuu, voit hankkia siihen vielä vähän pidemmät välitykset (katso siitä ohjekirjasta jonka laitoin sulle mukaan), nythän se aika on lyhyillä ratavälityksillä eli kiihtyvyyttä on, mutta huippunopeutta voi vielä vähän nostaa tarvittaessa. Osat sopi vissiin sitten heittämällä? Ja sen racing kytkimen pitäs kestää kovempaakin runnomista.

Jos haluat että auto ottaa paremmin sladit eikä lähde niin helposti sellaiseen, suosittelen laittamaan silikoniöljyä diffeihin, esim wt40000 eteen ja wt20000 taakse, ja sitten tiivistämään ne silikonilla ettei öljyt tuu ulos..parantaa sekin menoa entisestään huomattavasti ja auto on paljon vakaampi ajaa (ei tuu sellasta kiharaa niin herkästi).

Sulla on vissiin vakio pilli siinä GS15R:ssä ? Vähän vakiota paremmalla pillillä saa siitä Kyoshon koneesta viimeisetkin tehot ulos, jos et haluu konetta vaihtaa vielä. Pillinhän voi hyödyntää sitten myöhemminkin.

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #69 : 01.09.03 - klo: 13.43 »
Joo kyllä mulla on käyny toi pillin vaihtokin mielessä,
mut täytyy kattoo nyt kun tarvis saada toi pudjetti
uudelle mallile ennen sitä. Ja oon vähä miettiny et
jos ostaisin seuraavaks noi teflon iskarit.
Ja kyllä siittä koneesta tälläkin hetkellä ihan hyvin
saa irti kun lyhensin aavistuken tota pakokäyrää.
Niin ja täytyy kyllä lykätä ne silikonit niihin diffeihin
seuraavalla huolto kerralla. Kiitoksia Mika muuten noista
silkonien paksuus suosituksista! Täytyy pitää mielessä :mrgreen:
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Poissa villespaa

  • Jäsen
    • Profiili
Öljyistä/ pilleistä
« Vastaus #70 : 05.09.03 - klo: 20.43 »
Onko kukaan löytänyt tuota diffiöljyn korvaavaa rautakauppa tarviketta? Kuvittelisin vaan, että siinä on "pikkuauto" lisää aika paljon, mutta on kuitenkin jotain muuta öljyä???

Entäpä pakosarja, GS15R pilli vaikuttaa ihan käypältä, mutta pakosarjan muoto ei takuu varmasti ole viisain mahdollinen.
Eli löytyykö mitään korvaavaa, mistä ja mitä mahtaa maksaa, ja pitääkö aina ostaa myös putki?

- V -

Mika R

  • Vieras
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #71 : 06.09.03 - klo: 09.31 »
Kyllä pitäs esim Ossin ja Kyoshon käyrät sopia. Pukkia ei tarvitse ostaa, kun sillon jos vaihdat moottorin (GS15R:ssä on erikoiskiinnitys eli pukki on valettu moottoriin)

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #72 : 18.10.03 - klo: 17.54 »
Nii että mistä sais toho tr-15 rallyyn semoset näppylä ralli renkaat? Ku siin tuli vakiona ne radiaali renkaat mut esim. nurmikol ne semmoset "näppylä" renkaat ois paremmat ku noi nykyset alkaa nurtsil vähä sutii ja ottaa vaa turhii kierroksii ku koittaa saada sitä siinä liikkeelle.

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #73 : 18.10.03 - klo: 20.33 »
Kyosho jälleenmyyjiltä.
Ota myös huomioon nappularenkaiden koko.
Jos ne on suuremmat joudut muuttamaan välitystä säilyttääksesi alkuperäisen välityksen jne.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #74 : 18.10.03 - klo: 20.56 »
Eli mitä mun sit pitäis tarkallee tehä jos laittaisin toho näppylä renkaat?

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #75 : 18.10.03 - klo: 21.07 »
Jos laitat Inferno TR-15:n nappulapyörät alle, jotka mun mielestä on vähän suuremmat kun noi Rallyn radiaalit, joudut ostamaan hammasta tai kahta pienemmän kytkinkellon, mikäli haluat säilyttää nykyisen välityksesi.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #76 : 18.10.03 - klo: 21.18 »
Et jos ostaisin ne tr-15 nappula renkaa enkä muuttais välityksiä nii auto kiihtyis vaa vähä huonommin vai? ja meneehän ne noille vakio vanteille?

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #77 : 22.10.03 - klo: 20.11 »
Nii semmosta vaan että ku tuli hankittuu nyt se maali toho koriin ja jos jossain vaiheessa kehittelis siihe autoon esim. etu- ja takavalot, nii teipatessa mitä teippii kannattais käyttää? Onhan niit erikseen iha toho tarkotukseen teippejä, mut käviskö ihan vaa tavallinen kontakti muovi (mil kirjat päällystetään)?

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #78 : 23.10.03 - klo: 15.33 »
kyllä luulisin.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #79 : 23.10.03 - klo: 15.56 »
Lainaus käyttäjältä: "OzmO"
Et jos ostaisin ne tr-15 nappula renkaa enkä muuttais välityksiä nii auto kiihtyis vaa vähä huonommin vai? ja meneehän ne noille vakio vanteille?


Jos ne nappularenkulat on suuremmat, niin eihän ne sit tietenkään sovi Rallyn vanteille.
Ja tosta välityksestä, jos  tuntuu yhtään siltä että auto kiihtyy liian laiskasti, niin joudut kyllä lyhentämääm välitystä.
Jokatapauksessa suosittelen vaihtamaan 1-2 hammasta pienemmän pinionin.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #80 : 23.10.03 - klo: 18.51 »
Nii tuol jossain puhuttii et jos maalaa korin fluorin vihreän väriseks nii kannattaa vetää lopuks päälle viel kerros valkosta et näkyy paremmin? Kannattakos tehä sama asia fluori pinkin (jotenki tollee kirjotetaan) päälle?

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #81 : 23.10.03 - klo: 19.09 »
Lainaus käyttäjältä: "OzmO"
...Kannattakos tehä sama asia fluori pinkin (jotenki tollee kirjotetaan) päälle?

Joo, kaikkien neonvärien sekä metallihohtovärien päälle kannattaa vetästä kerros valkosta. Väristä tulee kirkkaampi ja muutenkin parempi.
Power-Save-Racing Team

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #82 : 23.10.03 - klo: 19.56 »
Joo nii mä meinaan tehä.

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #83 : 23.10.03 - klo: 21.43 »
Lainaus käyttäjältä: "OzmO"
Nii tuol jossain puhuttii et jos maalaa korin fluorin vihreän väriseks nii kannattaa vetää lopuks päälle viel kerros valkosta et näkyy paremmin? Kannattakos tehä sama asia fluori pinkin (jotenki tollee kirjotetaan) päälle?


Fluorisoivat maalit toimii todellakin parhaiten kun pohjana on valkoinen maali. Maalasin tässä yksi päivä kaverille fluorisoivalla keltaisella tietokoneen koppaa ja pohjaväriksi ei löytynyt muuta kuin hopea. No siitä keltaisesta tulikin sellainen kummallinen vihersävy.
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #84 : 23.10.03 - klo: 21.55 »
Joo kiitos taas kokeneemmille näistä hyvistä neuvoista. Pinkki on pinnassa ja eka maalaus onnistui tod. hyvin. Huomenna viel prohobbyyn ostaa valkosta maalia ja mustaa maalia spoikkaan  8) sit viel pitää hankkii noi hpi:n jotku mustat vanteet.

Poissa pitzi

  • Tulokas
    • Profiili
tr-15
« Vastaus #85 : 24.10.03 - klo: 20.38 »
kyoshon gs-15 moottori on surkea se kannattaisi vaihtaa sillä se on sivu puhalteinen mulla on inferno tr-15 johon ostan uuden moottorin

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #86 : 24.10.03 - klo: 20.52 »
No eiköhän toi mulle vielä mee ku vähä yli viikon vanha toi auto... muutenki menee liia kovaa  :wink:

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Re: tr-15
« Vastaus #87 : 24.10.03 - klo: 22.36 »
Lainaus käyttäjältä: "pitzi"
kyoshon gs-15 moottori on surkea se kannattaisi vaihtaa sillä se on sivu puhalteinen mulla on inferno tr-15 johon ostan uuden moottorin


No mikäs sivupuhalteisissa on vikana..?
Perusteluja kiitos!
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #88 : 24.10.03 - klo: 22.43 »
Niinpä?

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Rally
« Vastaus #89 : 26.10.03 - klo: 02.22 »
No nyt o pinkki evo kori valmis  :mrgreen: laitoin tarroja (en kaikkia) varmaa 3h putkee... nyt valmis!