Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä...  (Luettu 1492 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Philip

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vinkkejä...
« : 14.10.03 - klo: 21.39 »
Saan huomenna eli keskiviikkona ensimmäisen polttisautoni (Kyosho Landmax), ja kun se on eka niin haluaisin vähän vinkkejä ihan kaikesta joka liittyy tähän autoon. Tarviiko polttoaineeseen laitta jotain risiiniöljyä?

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
...
« Vastaus #1 : 14.10.03 - klo: 21.41 »
Tästä on kyllä aiempia aiheita... Käytäs hakua. :)

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vinkkejä...
« Vastaus #2 : 14.10.03 - klo: 22.07 »
Aikas kivan auton oot ekaks valinnu... jos et oo enne ajanu noit RC autoja nii voi tulla aika nopee esim. puu tai tolppa vastaa? ittekki hankin just viime lauantaina tr-15 rallyn ja menee ehkä vähä liia kovaa viel mulle :lol:  eiks joku pienempi/halvempi riittäis ku landmax jos ekaa autoo oot hankkimas?

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Vinkkejä...
« Vastaus #3 : 14.10.03 - klo: 23.12 »
On se LandMax ihan hieno menopeli 8) . Jos valmiita kaupan litkuja ostat, niin ei niihin mitään silloin tarvitse sekoittaa, en tosin kaikista bensoista tiedä, mutta itse olen käyttänyt Model Technich QwikFire\QwikSpeed 16% -polttoainetta. Jos itse sekoitat polttoaineseoksen, pitää siihen öljyä laittaa, mutta tarkemmin en osaa vastata.
Nikko on kirosana!

Poissa Philip

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vinkkejä...
« Vastaus #4 : 15.10.03 - klo: 07.28 »
Hauskin asia on se että ostin tämän auton saksan ebaysta ja siinä ei lukenut mikä kyoshon malli se oli mutta olin 99,9% varma että se oli Landmax (olin ostanut sen jo). Sitten vaan huvin vuoksi kysyin siltä minkä mallinen se on, odotin parisen tuntia ja sitt se jätkä lähetti että se oli yks FANTOM!!! Joten en ole ihan varma jos se on fantom tai landmax koska siinä oli landmaxin renkaat (ne fantomin leveät renkaat tulevat mukaan) ja se näyttää vähän siltä landmaxilta. Saa nähdä iltapäivänä kumpi se sitten on, fantom ekana polttiksena olis aika hauska juttu. :)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Vinkkejä...
« Vastaus #5 : 15.10.03 - klo: 08.56 »
No huh... Onko siinä moottori ja kaikki kilke mukana? Fantom on nimittäin ihan oikea kisapeli, ei ralliauto... Maavaraakin huimat 6mm... Ett' silleen...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vinkkejä...
« Vastaus #6 : 15.10.03 - klo: 09.49 »
Jos ja kun tämä on se sama tapaus, jota yritettiin myydä Fantomina Huuto.netissä, niin totuus on, että se on Landmax.
SC10 4x4

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vinkkejä...
« Vastaus #7 : 15.10.03 - klo: 10.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni"
Jos ja kun tämä on se sama tapaus, jota yritettiin myydä Fantomina Huuto.netissä, niin totuus on, että se on Landmax.


Kyllä, jos on sama tapaus kyseessä, niin kaverin perustelut Fantomiksi oli juuri nuo aikaisemmin mainitut renkaat :D
Tyhjä