OrAlE..
Teinpä sit samalla kun romu makaa telakalla muitakin korjauksia..
Onko muuten kellään mennyt se pääakseli joka pitää spurriratasta paikoillaan soikeaksi?
Itekkin luulin ettei toi järeä tanko voi mennä soikeaksi, mutta kyllä senkin vaan saa
Peilin päällä kun noita akselia pyörittelinin, niin huomasi jotta voima oli puhunut puolestaan
Samalla uusin kaikki laatikon laakerit..
Paitsi ne jotka on diffissä kiinni, ne oli kunnossa ja vireänä.
HUOMIO ALOKKAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NE ketkä käyttää ALUMIINISTÄ vaihdelaatikoa, oli se sit aito tr tai nikä tahansa kopio, niin MISSÄÄN nimessä EI
saa laittaa RUUVILUKITETTA niihin ruuviehin.
Sen jos teet niin voit sen vaihdelaatikkosi heittää vaikka lähimpäänm puroon..
Alumiini+ruoste tekee sellaisen kiisselin että et ihan helpolla ruuveja aukisaa, monesti käy niin jotta se pultin kanta on pyöreä kuin naapurin ossin suu perjantai iltana klo 23:00.
Eli laitetaan niihin pultteihin vaikka hyvää aseöljyä, tai mitä hyvää koneöljyä sitten löytyypi.
Vaikka äeteen/emännän ompelukone öljykin käy.
Omaan vaihdelaatikkoon (joka on turtle racingin valmistama) on muuten ihan simo hyvä, laitoin tuon uuden akselin lisäksi vielä jo olevien rcr jarrujen, tai sitävarten hemistormin max hes palikan jotta ne jarrut istuu siellä kuten pitääkin.
Huom, vetoakselin kupit, ei tipu iteksiään paikaltaan kun on millä fast lane machinellä ajaa
No nyt ois takapääkin kunnossa, ei muuta ku odotella sitä uutta mäntteee.
Ne joille tuo max hexin hyöty jäi epäselväski, tsekatkaan tämän.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.7185/.fEi välttämättä vakiojarruille ole apua, mutta noille rcr jarruille ehdoton apu, no miksi ei vakiolllekkin.