Nyt ois laakerin vaihto ohje graupner in line 500 moottorin omistajille. Tosiaan itellä petti pinjoninpuoleinen laakeri reilun 10 akullisen jälkeen :shock: Ja ainakaan käämit ei ole mustat, eikä ratio haise :) Et ei oo lämmös johtuvaa, onneksi näin.
Hiekkaa on vaikka tyypillisen teippaus ja silikooni hommat tehnykin. Paitsi pinjonin puoleiseen päätyyn tein eka ajojen jälkeen, ja tulella hienolla hiekalla kän ajamassa, niin ei näköjään paljoa tarvi kun lakut on finitot.
Ja tässä päätyn irrotus ohje.
Naputtele Roottorin akselia johtojen puoleisesta päästä, ja kohta sulla on pääty irti. Ja pääty varmistettu liimalla. Kannussahan on sellaset pienet painaumat reunassa ja päätyssä niitä varten ura.
Roottorin molemmin puolin on messinki holkit, niin ilmeisesti kestää naputella. Tietoa tulee kun saan laakerit hommattua
pelaako enää. Kumpikin laakeri on kokoa 11*5*5
Niin ja mitähän liimaa tuo vois olla ? lämpöä tietysti pitäs kestää.
Älkää naputelko ennen kuin oon tän saanu kokeilu kuntoon