Kirjoittaja Aihe: Kestääkö Pureten Alpha EP2:sen mekaaninen 14lankasta mottia?  (Luettu 1699 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Eli kysyisin sellaista, että kestääkö kyseisen auton mekaaninen nopeudensäädin 14lankasta virimottia?
 Olen kuullut vähän semmoista, että mekaaninen olisi rajaton, onhan se tavallaan, mutta tuskin mekaaninenkaa kaikkea kestää?

 Vai?

 Eli kirjoitelkaas viisaammat tänne.   :)

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Kestääkö Pureten Alpha EP2:sen mekaaninen 14lankasta mottia?
« Vastaus #1 : 28.04.05 - klo: 14.34 »
Nopeudensäädin kestää mutta vastukset eivät, mulla on Traxxasin mekaaninen nopari ilman vastuksia ja 12t Nosramin motti, hyvin kestää. Vastukset palaa jos et ota niitä pois mutta silloin nopeudensäätö lähtee pois, eli kaasu on vaan on/off minulla.
Tulipa sekavasti kirjotettua.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Juu
« Vastaus #2 : 28.04.05 - klo: 14.49 »
Eli toisin sanoen ei kannata kokeilla.
 Mitkäs ne vastukset nyt sitten olivatkaan?

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Juu
« Vastaus #3 : 28.04.05 - klo: 14.50 »
Entä, jos motti on jo jonkin verran vanha, eikä siitä oikeastaan irtoa tehoja niin paljoa, kuin pitäisi?  Uskaltaako vielä sittenkään koittaa?

 Vai, käykö samoin kuin edellisessä, eli vastukset hajoaa?

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Kestääkö Pureten Alpha EP2:sen mekaaninen 14lankasta mottia?
« Vastaus #4 : 28.04.05 - klo: 14.52 »
Ne sellaset valkoset höskät mihin menee 4 piuhaa noparista.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Kestääkö Pureten Alpha EP2:sen mekaaninen 14lankasta mottia?
« Vastaus #5 : 29.04.05 - klo: 12.34 »
Ovatpa kyllä sen hintasia ja muutenkin aika turhia nuo mekaaniset, että ei ole iso vahinko vaikka ne palaa. Ite kyllä kokeilisin kestääkö ja ostasin elektronisen jos mekaaninen hajoaa.

Tulihan noilla joskus aikanaan 12t ajettua traxxasin vakio mekaanisellakin hienosti ne vastukset kesti kun ei jurruttanut "1 tai 2" koko akkua. Elikkä kaasua pohjassa aika paljon, mutta suosittelen suuresti taas kerran elektronista siinä on kaikki niin paljon paremmin kun mekaanisissa.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
JB
« Vastaus #6 : 29.04.05 - klo: 15.06 »
Ehkä, mutta niin on elektronisessa omat hyvät ja huonotkin puolensa, mutta myös mekaanisessa on!  Eli mekaaninen sopii yhtä hyvin.

 Itse en käytä elektronisia vain mekaanisia, mutta en viitsi nyt alkaa riidellä typerästä asiasta.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kestääkö Pureten Alpha EP2:sen mekaaninen 14lankasta mottia?
« Vastaus #7 : 29.04.05 - klo: 15.26 »
No ei riidellä, mutta kiinnostas tietää ne mekaanisen hyvät puolet.
Axial SCX 10 TR

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Kestääkö Pureten Alpha EP2:sen mekaaninen 14lankasta mottia?
« Vastaus #8 : 29.04.05 - klo: 15.54 »
Mulla tuntuu lähtevän mekaanisella äkäsemmin kuin elektronisella, johtuiskohan säädöistä (jotka metässä on)...  :roll:
Mut kyllä elektroninen on parempi kaikilla osa-alueilla.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Kestääkö Pureten Alpha EP2:sen mekaaninen 14lankasta mottia?
« Vastaus #9 : 29.04.05 - klo: 18.09 »
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Mulla tuntuu lähtevän mekaanisella äkäsemmin kuin elektronisella, johtuiskohan säädöistä (jotka metässä on)...  :roll:
Mut kyllä elektroninen on parempi kaikilla osa-alueilla.


Veikkaan, että johtuu noparin laadusta itellä oli halpa robbe niin eipä lähteny lähellekkään niin paljon, kun nykysin lähtee rajotuksettomalla elektronisella noparilla. Jolla lähtee mekaanistakin enemmän ainakin itellä :)

Dusterin kanssa samaa mieltä, että ei riidellä mut kiva olis tietää ne hyvät puolet.