Kirjoittaja Aihe: Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?  (Luettu 29527 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #60 : 21.01.04 - klo: 17.52 »
No minulla on kyllä HIEMAN ei kokemukset.
(Mun mielestä helposti hajoava romu, jota pitää vielä paljon laittaa, ois sittenkin kannattanu hankkii assno sähkökrossari) :evil:
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #61 : 21.01.04 - klo: 19.07 »
No voi olla ei se mikään laatu auto ole.  Mutta se typ-R on jo ihan toista maata maksaa vaan niin pirusti, eikä ole enään saatavilla.  :(
Mutta mulla on vain positiivisia kokemuksia, mitä nyt öljyt valunnut iskareista.  :lol: ja ohjaus on väljä, yn muuta ihan pikku vikaa.  :)

Oonkait jotenkin vainoharhainen kun en noita assoja ees vilkaissut, en silloin tiennyt et on muitakin hyviä merkkejä. Niin ja nykyisellä kokemuksella olisin ostanyt Ultima RB typ-R,än Enkä tota "romua"  :roll:  se on kuulemma ihan huippu auto, ja on kuulemma kisojakin voittanut. (siis typ-R) Mut taitaa noita Kyoshoja olla enempi polttis puolella, kuin sähkö. Jostain syystä?
Team crushermania

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #62 : 22.01.04 - klo: 15.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
No voi olla ei se mikään laatu auto ole.  Mutta se typ-R on jo ihan toista maata maksaa vaan niin pirusti, eikä ole enään saatavilla.  :(
Mutta mulla on vain positiivisia kokemuksia, mitä nyt öljyt valunnut iskareista.  :lol: ja ohjaus on väljä, yn muuta ihan pikku vikaa.  :)

Oonkait jotenkin vainoharhainen kun en noita assoja ees vilkaissut, en silloin tiennyt et on muitakin hyviä merkkejä. Niin ja nykyisellä kokemuksella olisin ostanyt Ultima RB typ-R,än Enkä tota "romua"  :roll:  se on kuulemma ihan huippu auto, ja on kuulemma kisojakin voittanut. (siis typ-R) Mut taitaa noita Kyoshoja olla enempi polttis puolella, kuin sähkö. Jostain syystä?


Minua houkutti erityisesti se halpa hinta, mutta sitte siihen joutui siten investoimaan "aika" paljon. Halvemmaks ois tulu ehkä hankkia suoraan joku hyvä auto (ois saattanu tulla vielä halvemmaksikin)
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #63 : 22.01.04 - klo: 16.47 »
No RBeen päivittäminen maksaa mulle. Noi -190-220e
kun uusi auto maksais. 200e+ elektroniikka eli yht joku 250-350e
no kyllä uusi auto perjaatteessa olis halvempi ja parempi vaihto ehto. Mutta kun olen jo saanut ton lähes valmiiks niin ei kannata enään.  :)

Niin mullakin oli toi hinta, pitisaada joku auto äkkiä ja halvalla. Jos olisin tiennyt mitä silloin ostin olisin ostanut type-Rän.  :?

Muuten kulkiko se sun RBee kovaa sillä motilla minkä asensit???????
Team crushermania

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jep
« Vastaus #64 : 22.01.04 - klo: 20.15 »
Täytyypä nyt hieman sotkea keskusteluanne off-topic asialla. Nimittäin, kun näitä teidän hintojanne kattoo.. Niin tulee mieleen muut krossit. Esimerkiksi Asso B4 ( http://www.rc10.com/shusting/CatalogHub/kitspecs_b4/rc10b4_kits.htm ), jonka hinta on muistaakseni 290e. Autossa on valmiina kaikki "hienoudet", mitä esim perus-ultimasta puuttuu. Auto on ylipäätään hyväksi todettu kisapuuhissa. Varmasti on kestävä auto. Varaosapalvelu toimii sujuvasti, eikä osien hinnatkaan varmasti ole ainakaan kyoshoa korkeammat.

Jos säästeliäämmäksi haluaa, niin ostaa kyseisen auton käytettynä, tai vielä edullisemmin jonkun edeltäjistä (esim. B3 tai B2). Edellä mainittuun B2:kin saa vielä varaosia ja ainakin itse olen auton todennut älyttömän kestäväksi. Kisakelpoinenkin on (noh, kaikki autothan ovat, kunhan sääntöjenmukaisia ovat).

Mutta, tämä noin niinkun välikommenttina vain, jatkakaa rauhassa aiheesta. Niin, ja tottahan yhtä varteenotettavia krossivalmistajia on muitakin, mutta assosta on omakohtaisia kokemuksia.
Lahti Rock City

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #65 : 22.01.04 - klo: 20.38 »
No joo ihan pätevän näköinen vehje.  :roll:  Mulla on vaan sellanen juttu että en viitti mitän mistään tilata. Niin tota RBeetähän ei ole tehty ihan kisa autoks, ja sen näkee!  :?  Mutta tykkään enemmän sen muotoilusta (rakkautta ensi silmäyksellä)  :lol:  Ajattelin ostaa uuden korin tohon ja meikata sen oikeen kauniiks. Vihree maasto väri. Ja tohon servon takia olevaan kuhmuun leikkaisin rejjän johon laittaisin hienon ritilän, ja maalaisin senkin vihreeks.  :D  sitten ei enään kukaan kehtais kysyy että mitä kulkee. kun on niin hieno! :lol:
Team crushermania

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #66 : 08.02.04 - klo: 20.40 »
Kun tuolla Ultiman vaihdelaatikossa tuntuu olevan jälleen vikaa niin tiedätkö/tiedättekö saisko sinne ostettua suomen maalta teräksisiä/metalisia rattaita?
Panetko/panetteko sinne muuten mitään rasvaa?
Viimeks kun mä en laittanu niin alko taas kuulumaan semmosta rätinää vaihdelaatikosta ekalla ajokerralla.
Ekan kerran kun se hajos niin mä olin ajelemassa asfaltilla (kotipihasta löytyy :wink: )aloin kiihdyttämään vauhtia ihan normaalisti ja kun olin kiihdyttänyt semmoset 20 metriä niin yhtäkkiä kuulu vain semmonen räsähdys ja sen jälkeen alko silleen rutisemaan vaihdelaatikko kun paino kaasua vaihdoin rattaat mutta sit heti kun menin ajamaan niin muistaakseni 2. akullisella alko taas rätisemään. :|
Mikä lienee vikana?
Paljoko sulle Valdemar on muuten tullu maksamaan ultiman virittäminen Type-R:ksi?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #67 : 08.02.04 - klo: 21.11 »
No itse ajelin koko kesän samoilla rattailla, ja rattaat on vielä erittäin hyvän näköiset. En ole ajellut sillä sen jälkeen kuin avasin vaihde boksin, sato lunta eikä ole mottia. Tottakai sinne pitää laittaa rasvaa. Millä tavalla ne sun rattaat hajoaa?

No en ole ihan kokonaan muuttanut sitä Type-ärräks. Vain akku panta ja taakse kvanttiruuvit. Nämä maksoi yhteensä joku 40e + uusi motti.

Alumiinisia rattaita tuskin on olemassa, ellei typ-r rattaat ole alumiinista. Kysele jostain liikkeestä. Taitaa kuitenkin olla muovia. :?  

Tosiaan ei tule mitään mieleen mistä voisi johtua. Vaihda kaikki laakerit vaihde boksista kuulalaakereiks, ja laita uudet rattat ja jotain voitelu ainetta. esim vaseliinia (mieluummin jotain rc autoon tarkoitettua) Ennen kuin laitat uutta rasvaa niin pese kaikki töhkä pois vaihde laatikosta. Ihan puti puhtaaks. niin ja rattaat myös.  :lol:

Mikä pinjoni sulla on siinä? vois myös auttaa jos vaihdat pienemmän/isomman pinjonin Isompi pinjoni vois auttaa sen verran että motti ei pääse heti vääntämään ihan kunnolla. Ja moottori jarrutus olisi vähän hellempi. mutta kyllä niitten rattaiden pitäis kestää. Omissa rattaissani ei ole naarmuakaan.

No heti kuin lumi sulaa ja saan uuden motin niin voin kertoa oma kohtaisempia kokemuksia. Niin ja laitan pari kuvaa omasta RBeestä kun se on valmis.  :)
Team crushermania

Poissa sandmaster89

  • Jäsen
    • Profiili
Re: Jep
« Vastaus #68 : 09.02.04 - klo: 17.55 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Täytyypä nyt hieman sotkea keskusteluanne off-topic asialla. Nimittäin, kun näitä teidän hintojanne kattoo.. Niin tulee mieleen muut krossit. Esimerkiksi Asso B4 ( http://www.rc10.com/shusting/CatalogHub/kitspecs_b4/rc10b4_kits.htm ), jonka hinta on muistaakseni 290e. Autossa on valmiina kaikki "hienoudet", mitä esim perus-ultimasta puuttuu. Auto on ylipäätään hyväksi todettu kisapuuhissa. Varmasti on kestävä auto. Varaosapalvelu toimii sujuvasti, eikä osien hinnatkaan varmasti ole ainakaan kyoshoa korkeammat.




Saako tuota autoa suomesta tilattua? Jos saa, nii mistä

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Jep
« Vastaus #69 : 09.02.04 - klo: 17.57 »
Lainaus käyttäjältä: "sandmaster89"
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Täytyypä nyt hieman sotkea keskusteluanne off-topic asialla. Nimittäin, kun näitä teidän hintojanne kattoo.. Niin tulee mieleen muut krossit. Esimerkiksi Asso B4 ( http://www.rc10.com/shusting/CatalogHub/kitspecs_b4/rc10b4_kits.htm ), jonka hinta on muistaakseni 290e. Autossa on valmiina kaikki "hienoudet", mitä esim perus-ultimasta puuttuu. Auto on ylipäätään hyväksi todettu kisapuuhissa. Varmasti on kestävä auto. Varaosapalvelu toimii sujuvasti, eikä osien hinnatkaan varmasti ole ainakaan kyoshoa korkeammat.




Saako tuota autoa suomesta tilattua? Jos saa, nii mistä

Tuoltapa tuolta:
http://www.rcpiste.pp.fi/

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #70 : 09.02.04 - klo: 21.34 »
Niin olen tämän jo muutaman kerran sanonnut, piti saada äkkiä joku auto halvalla. toi makso 265e ja mukana tuli kaikki tarpeellinen. Huiput jotain 35kmh

Muta enään ei ole vauhtia tarpeeksi, joten vaihdoin noparin ja motin. Toi 40e tulee siitä että olen niin pikku tarkka auton ulkonäön suhteen että ostan kalliita osia ettei tarvitse silputa vanhoja osia.

Ja ajan ihan vaan takapihalla, joten tollanen 350-500e kisa auto olis aika turha.
Team crushermania

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #71 : 10.02.04 - klo: 00.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
Niin olen tämän jo muutaman kerran sanonnut, piti saada äkkiä joku auto halvalla. toi makso 265e ja mukana tuli kaikki tarpeellinen. Huiput jotain 35kmh
Ja ajan ihan vaan takapihalla, joten tollanen 350-500e kisa auto olis aika turha.
Kuten hellgren kirjoitti:Esimerkiksi Asso B4 ( http://www.rc10.com/shusting/CatalogHub/kitspecs_b4/rc10b4_kits.htm ), jonka hinta on muistaakseni 290e. Autossa on valmiina kaikki "hienoudet", mitä esim perus-ultimasta puuttuu. Auto on ylipäätään hyväksi todettu kisapuuhissa!
-------------------------------------------------------------------------------------
Minäkin muistelen tarjoushinnan olevan 290€ , ja kyse on täysverisestä kilpa-autosta!
-TTK
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #72 : 10.02.04 - klo: 08.57 »
Niin mutta joutuuko tohon tilaamaan varaosat itse? En meinaan osaa englandia niin hyvin että pystyisin tilaamaan.  :?  Ehkä jos ostan uuden auton niin vois harkita.

No onhan se totta että toi RB ei ole mikään paras ostos.  :(  Mutta eiköhän silläkin pärjää. Ostan sitten uuden auton kun rahaa on. varmaan ajan ton RBeen ihan loppuun, kunne ei enään osat pysy kasassa. Eli vielä tosi pitkään, on aika sitkee auto
Team crushermania

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #73 : 10.02.04 - klo: 09.43 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
Niin mutta joutuuko tohon tilaamaan varaosat itse? En meinaan osaa englandia niin hyvin että pystyisin tilaamaan.  :?  Ehkä jos ostan uuden auton niin vois harkita.

Jos tarkoitat B4:a, niin englantia ei tarvitse osata: Assolla on Suomen paras varaosapalvelu.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #74 : 10.02.04 - klo: 09.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
Niin mutta joutuuko tohon tilaamaan varaosat itse? En meinaan osaa englandia niin hyvin että pystyisin tilaamaan.  :?
Tää menee nyt melkeen mainokseksi, mutta osat löytyvät niinkin "kaukaa", kuin maahantuojalta Hyvinkäältä!
http://www.rcpiste.pp.fi/
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jep
« Vastaus #75 : 10.02.04 - klo: 10.01 »
Niin tosiaan mainitsempa nyt vielä kerran.. Siis, että tarkoitukseni ei ollut assopuheilla sotkea hyvin aiheessa pysynytta topiccia. Kauhistutti vaan nuo summat, mitä Kyoshoon menee..:wink: Assosta voidaan keskustella lisää asso-topicissa.
Lahti Rock City

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #76 : 23.02.04 - klo: 17.24 »
Moi taas.  :D  

Haluisin tietää että kuinka paljon tejjän assot yn muut autot keulii? Onko autossa tehoa paljonkin, mitä voin siitä arvioida? En pääse ulos ajamaan koska sataa lunta.

Olen laittanut Rbeehen 21 lankasen K,spiid moottorin, vakiovälityksillä. Ja auton keula nousee kun pistää kaasun pohjaan, tämä on luultavasti hyvä merkki? vai?

Toinen asia mikä pistää ainakin korvaan, on se että miten hiljaisesti auto surraa kun pitää renkaita ilmassa ja kaasua pohjassa. Eli auto tuntuu siirtävän tehoa pehmeästi, ihan niinkuin ei olis paljoa tehoja. (Olen vaihtanut kaikki laakerit kuula laakereiks)

Jännän oloinen.  :)
Team crushermania

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #77 : 23.02.04 - klo: 17.26 »
Hiljasuus on hyvä merkki, mutta tuo keuliminen vaikuttaa kyllä tosi pahalta... siis jos kisaa meinaat ajaa. Keuliminen ei ole haluttu ominaisuus kisavehkeisiin.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #78 : 23.02.04 - klo: 17.28 »
Sopiikohan muuten Ultima RB autoon jotkut Duratraxin kuulalaakerit, muistaakseni josain suomalaisessa nettikaupassa oli muistaakseni duratraxin kuulalakeri sarja noin puolet halvempi kuin kyoshon oma. Mut se oli Ultima ST polttikseen joten onkohan tähän RB shkikseen samanlaisia?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #79 : 23.02.04 - klo: 17.48 »
No ei sitä kaasua tarvitse pohjaan painaa.  :wink:  Jos painaa niin se luultavasti sutii paikallaan hetken ennen kuin lähtee. pitää vähän pienentää välitystä.  :)  

Ei kuulu muuta kun koneen vinkuminen, ei mitään rahinoita muualta. Paitsi vetarit vähän kilisee. Laitetaanko isolle päärattaalle rasvaa? Mielestäni se on kuiva ratas. Tarkoituksella varmaan, huimat kierrokset heittäis rasvat vähän muualle.

Zhoop: Laakereita saa ihan irto tavarana. Noin 4-5e kappale, jostain voi saada halvemmallakin. Vaihdeboksi kannattaa laakeroida, niin myös takarenkaat. Sähän voit vaikka mitata ne laakerit sisältä ja ulkoa ja sitten tilata saman kokoiset. Tai mennä liikkeeseen vanhat liukulaakerit kädessä. Itse menin liikkeeseen vanhat laakerit kourassa.  :D Niin ja laita ihmeessä sitä rasvaa sinne laatikkoon.  :wink:
Team crushermania

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #80 : 23.02.04 - klo: 17.51 »
Itselläni ei oikein taida onnistua toi liikeeseen lompsiminen kovin helposti kun lähin liike on noin 200-300 kilometrin säteellä  :?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #81 : 23.02.04 - klo: 17.56 »
Huonompi juttu, sitten joudut tilaamaan. Mistä hankit ton Rbeen, jos lähin liike on 300km säteellä?

Onko sulla vielä vanha nopari tallella? Voisin herkita ostavani. Tarvis yhteen projektiin. Siis sitä mekaanista.
Team crushermania

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #82 : 26.02.04 - klo: 22.11 »
sain loistavan idean! Ajattelin laittaa hius geeliä iskareihin. Kun alkuperäiset nesteet on vuotanu ulos. Mitäs mieltä ootte? Huomenna ajjon kokeilla, ja sehän on helppo pestä sitten pois.  :D
Team crushermania

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #83 : 26.02.04 - klo: 22.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
sain loistavan idean! Ajattelin laittaa hius geeliä iskareihin. Kun alkuperäiset nesteet on vuotanu ulos. Mitäs mieltä ootte? Huomenna ajjon kokeilla, ja sehän on helppo pestä sitten pois.  :D

En usko että toimii. Geelithän käyttäytyvät täysin erillailla kuin öljyt!  :) Minun käsitykseni mukaan

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #84 : 26.02.04 - klo: 22.22 »
Musta tuntuu että vois jopa toimia. Geeli on aika samanlaista kun noin 4000 Wattinen iskari öljy, tai liukkaampaa. Sitäpaitsi sitä voi laimentaa vedellä.

Sitä että geeli kuvuisi niin ei ole kait ongelmaa, eihän se kuivu siinä purkissakaan.  :D

Vedellä laimetamisesta voi tulla vaan sellanen ongelma että: iskarin tagot ruostuu, jos ne ei ole sellasta metallia joka kestäis. Onko ne????
Team crushermania

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #85 : 26.02.04 - klo: 23.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
Musta tuntuu että vois jopa toimia. Geeli on aika samanlaista kun noin 4000 Wattinen iskari öljy, tai liukkaampaa. Sitäpaitsi sitä voi laimentaa vedellä.

Sitä että geeli kuvuisi niin ei ole kait ongelmaa, eihän se kuivu siinä purkissakaan.  :D

Vedellä laimetamisesta voi tulla vaan sellanen ongelma että: iskarin tagot ruostuu, jos ne ei ole sellasta metallia joka kestäis. Onko ne????


Oletko ajatellut, että pitoaineena voisi toimia erittäin hyvin muotovaahto tai hiuslakka? Hmm. ruokaöljy toimii kyllä varmaan paremmin, koska on enemmän nestemäistä. Ja onhan se saman väristäkin... Koneeseen pirkka rypsiöljyä voi olla voittajan valinta ja laakerit pysyvät hyvänä! :)

- En suosittele kumminkaan kokeilemaan noita, mutta kyllä pääsee samaan sarjaan tämän " geeliä iskareihin " .  Ennenkuin kokeilet, niin tiedämme ettei tulos ole kovin hyvä, mutta kokeilemalla oppii. -
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #86 : 27.02.04 - klo: 15.24 »
No laitoin geelin siaan tiskinpesu ainetta. Geeli oli mielestäni liian paksua, vastasi noin 5000 wattista iskari öljyä. Ihan hyvältä tämä tiskien pesu neste näyttää, melkein parempaa mitä ultimassa oli vakiona.  :?
Team crushermania

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #87 : 27.02.04 - klo: 15.37 »
Ei voi olla totta. Et sitten laittanut kuohukermaa. Olisit saanut kermavaahdonkin samalla. Liimaa nyt sitten vielä noparin johdot moottoriin puuliimalla ja hoida laakereita ajaxilla.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #88 : 27.02.04 - klo: 15.48 »
:mrgreen:  Tottakai, sehän on halpaa.

No joo oikea iskari öljy vois olla parempaa. Tosin ei ole mitään iloa laittaa kallista öljyä kun se valuu ulos.  :(

Niin ja joku päivä mä tuun mun tiskinpesu iskareilla krossiradalle, ihmetelkää sitten kuinka hivin sillä ajelee. :P
Team crushermania

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #89 : 27.02.04 - klo: 16.38 »
Valdemar, laitoitko niihin iskareihin ihan pelkästään astianpesuainetta? (että et mitää hius geelejä)  :shock:
Pitäsköhän itekkin kokeilla?
Millaisia rasvoja muuten olette laittaneet ultimoittenne voimansiirtoon ja miten paljon?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3