Kysytääs vielä sellasta, että mitä noissa nopareissa meinaa toi 60A(360A) ja 120A/760A)
Kun muuten samanlaisia nopareita on myynnissä mutta noissa ampeereissa eroja.
Eli voiko toisen noparin jossa isompi tuo A-luku laittaa jytäkämpää konetta kiinni?
Ainakin Hobbywingillä myynnissä comboja molemman kokoisilla nopareilla mutta molemmissa silti kiinni 10.5T moottori.
Tapsa
Isompi virrankesto tarkoittaa sitä että voi laittaa tiukempaa moottoria tai enempi vastusta moottorille.
Hobbywing säätimissä tämä tarkoittaa seuraavaa:
2wd autoon 60A on sopiva. säädin on myös hyvin vaikea saada rikki vaikka laakeri leikkaisi kiinni, tai olisi vähän liian pitkä välitys.
4wd auto 10.5t tai löysempi moottori, riittää 60A säädin hyvin.
4wd autoon 8.5t moottorilla(tai tiukempi) taas 120A säädin ja voi tosiaan mennä vähän laakeria ja välitykset olla huonot tai tulla ajettua vähän liian pitkään.
4wd SCT autoon tuo 120A on riittävä mutta ei kestä ihan yhtä paljon väärinkäyttöä. Näissä käytetään yleensä SCT Pro säädintä.
Eli jos nyt oli tulossa tt-01:n niin 60A säädin ja esim 10.5t moottori, 8.5t menee varmaan ihan hyvin kun katsoo välitykset kohilleen. Jos myöhemmin haluaa laittaa kireempää moottoria niin sit voi harkita 120A säädintä.