gallupi menee niin äkkiä ettei vastaamaan kerkeä
No joka tapauksessa vastaukset kysymyksiin:
1. hobbyking, Äänekoski kyllä Montech ei (eikös tuossa ollut joku sopivuus ongelmakin M03 sen kanssa?)
2.Kone kuten FWD:ssä eli vapaa 17.5T kone , mutta tehtaan nolla ennakolla. Pitäisikö erikseen kieltää nämä viripajojen käsinkäämityt koneet tirinity ym.
3. FWD paino 1350g VTR:ssä paino ennallaan 1425g tai 1400grammaa perustelut: touring autoon kun lisätään vtr renkaat ja kori on paino hyvin lähellä tuota 1425 grammaa. Ainakin oman muistini mukaan. Joku kenellä on vtr kalusto (Hilppi) voisi sanoa kantansa tähän.
4. pari vaihtoehtoa: 1. Mikäli tätä skyrc/toro Leopard moottoria saa Suomesta paikalliselta kauppiaalta niin moottori sääntö voidaan pitää ennallaan lisätään vain nämä kyseiset moottorit listaan. Toki olisi hyvä varmistaa että näillä koneilla pärjää vanhojen ezrunien tahdissa. Ja saada jonkun näköinen varmuus saatavuudesta ainakin vuoden kaksi eteenpäin. Harrastaja ystävällisin vaihtoehto.
2. Kokonaan uusi moottori 13.5T mielellään yksityyppikone edullisemmasta päästä eli esim. hobbywing juststock tai speedpassion 3.0 jos nämä toimivat ongelmitta sensorittoman noparin kanssa. Toiseksi paras vaihtoehto eikä aiheuta ihan mahdottomia kustannuksia kilpailijoille.
Vapaa moottori tarkoittaa käytännössä sitä että on pakko ostaa moottori hieman paremmasta ja vääntävämmästä päästä. Eli sille vaihtoehdolle ei.
Voi olla aika vaikeaa löytää vanhan koneen vauhdinkanssa yhteen sopiva kone joten pidän järkevänä kokonaan uutta konetta jos vaihtoehto 1. ei onnistu.
Mitä akku sääntöön tulee niin kyllähän ne shortyt kulkee...Ei taida kuitenkaan olla paluuta vanhaan.
Tulikohan siinä kaikki
Terveisin Marko Aava RaumRC