Matiaksen mekkarin aiheuttama aikasakko ei vaikuttanut kun kaveri pääsi eri kierrokselle kuin Teemu. Jos Teemu olisi kerennyt
seuraavalle niin se aikasakko olis nostanu Teemun vikalle finaalipaikalle.
mun mielestä turhia noi aikasakot, antaa vaan stopparin ja jos penailee kuten keskimääränen "Rodriigo" tuolla teki, niin sitten
vaikka seisottaa autoa varikolla 5s...10s jolloin se stopparin efekti kasvaa. Toisaalta kyllä tuolla oli muutenkin aikamoista penailua ja
yhdessä vaiheessa oli tieto että nykynen mestari (mekkari) oli tyhjentänyt tankin ennen parkfermeetä jolloin jamppa olisi automaagisesti
ulkona mutta niin vaan auto oli viivalla ja lopussa pokattiin.
No muuten ihan kivat karkelot. Omalla osalla Warm-up reissusta oli hyötyä mutta esteri sitten käänsi takapuolensa joten setupit meni
uusiksi ja pito muuttui kokoajan päivän mittaan. Omaan nousuun sitten lähdettiin hyvistä asemista mutta mut ajeltiin parin ekan rundin
aikana sen verran monta kertaa että homma kaatui siihen. No vuoden päästä taas. Suomen porukalla meni mun mielestä ajot hyvin ja
kohokohtina Teemun ja Simon suoritukset mm. aika-ajoissa, Josen ja muiden nousut ja meidän "papan" suoritus +40 finaalissa. Plussan
puolelle jäätiin ainakin omissa taulukoissa ja ei se Saksa ole p*ska maa, vaikka siellä sataakin. ;)