Tänään pääsin vihdoin ensimmäisen kerran tyyppäämään 2010 full speciä tasamaalla mattopaanalla. Vähän on mixed feelings koko laitteesta. En tiedä, onko kohdalleni sattunut vain maanantaikappale, vai olenko astetta herkempi harrastaja, mutta tuntuu että autossa on ollut pieniä vikoja, joita ei tämän hintaluokan kamppeessa osannut odottaa.
Ongelmia kasauksen edetessä ovat olleet:
- vispaava spurri (akseli ja vastalaippa vaihdettiin takuuna vähemmän vispaavaan)
- takadiffin paikallaan pitävä palikka, jossa kierre väärässä paikassa (vaihdettu takuuna uuteen, selvästi eri tuotantoerästä tulleeseen)
- vetareiden pinnien lovi koneistettu "toiseen laitaan", eli tappi jää toiselta puolelta vähän yli ja toiselta vähän vajaaksi (ei ongelma vielä, mutta kulunee epäkeskeisesti ajan kanssa)
- huonolaatuiset vanttiruuvien päät, joista osa murtui Koheltajan tavalla ruuvatessa (en edes jaksanut kysellä takuuna uusia, vaan tilasin pari settiä Amainista)
- vantit ovat mop:n kuvaamalla tavalla löysiä ja kaikkien vanttien päissä välystä on enemmän, kuin 200€ RTR-autossa! (lienee ominaisuus tämän hintaluokan autoissa)
Toivotaan, että tiimikuskien kehumat, odotettavissa olevat mahtavat ajo-ominaisuudet kumoavat edelliset hämmästelyt!