Pakko se on myöntää että hermannin revo oli kuin purkka kiinni radassa hoken käsissä, no oli hyvä nähdä mihin revo pystyy oikein säädettynä. :mrgreen:
No kerrotaan auton kisasäädöt täälläkin.
Välitys muuten vakio paitsi 16 kello...
Diffit, edessä ja takana 30k 100% täyttö.
Iskarit, vakio öljyt (30wt), männät edessä No:2 ja takana No:3.
Jouset, edessä "Tan" ja takana "Black", takajouset olivat hivenen liian jäykät, niin kuin radalla moni huomasi perän "pomppaamisesta".
Takana auraus 2 satetta ja camber noin -2 astetta.
Edessä hivenen haritusta (Auraus noin -1 aste) ja camber -1 astetta, caster 15 astetta (kaikki neljä säätöprikkaa edessä).
Roll center edessä että takana alhaalla....
Ja renkaat SportTraxx "purkkanahkat". ;)
Jouisissa on vielä "hakeminen" joko "green" eteen ja "tan" taakse, tai "gold" eteen ja "black" taakse, tarvinnee testata enemmän.
Se että tuo oma Revo pysyy radassa kiinni on vain saatu sillä että tuo jousittamaton massa on pienennetty liki minimiin, myöskin jousitus ja iskunvaimennus on tarpeeksi pehmeä jotta pyörä kulkee radan pintaa pitkin eikä ilmassa, niin kuin jäykällä alustalla helposti käykin......
No HOKE kyllä sanoikin että on todellä hyvä ajaa, mitä tässä sitten enään säätää osaa (Olis edes sanonu et puskee, pomppii, hyppää huonosti tms. :lol: ).