Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - MirosHima

Sivuja: 1 ... 64 65 66 [67]
1981
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 27.08.08 - klo: 21.14 »
Todennäköisesti siellä kutistesukan sisällä on ainakin diodeja ja nuo 2 kultaista komponenttia taitavat olla tehovastuksia. Jokainen diodi käyttää noin 0,6V joten jos laitat kolme diodia sarjaan niin purku katkeaa n.1,8V:n kohdalla.

Juurikin niin, tosin tossa on 6 diodia. Tuollanen vehjeshän sitten kuumenee aika tavalla ilman jäähytystä. Ite ratkasin asian upottamalls vehkeen vesilasiin   :roll:

1982
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 27.08.08 - klo: 18.22 »
Jaahas tul sit väännettyä akkujen purku "laite"  :mrgreen:

http://www.ridingjkl.com/ridingjkl_kuvat/Miroshima/rc/purkulaite.jpg

Purkaa n.1A virralla. purku loppuu n.3,8-3,9v tienoilla.

1983
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 26.08.08 - klo: 21.33 »
whuhuu.. eka kerta kunnon radalla autolla tänää. Voimaa ja akkuja kaipaa lisää se on selvää.

Mukavan olosta puuhaa, vaarana vaan on että hurahtaa totaalisesti  :shock:

1984
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 25.08.08 - klo: 21.49 »
kuinkas kovaa nuo menee? ei taida paljoa 30km/h päälle mennä vai?

Eikös ne n.40km/h lupaile tälle vehkeelle.

mutta saa kai sen tämänkin meneen vaikka 100km/h jos tarvis vaatii (no ei ehken ihan)

1985
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 22.08.08 - klo: 19.50 »
Ei oikeen saa tuota noparia pelaan niiku tahtoo. Vakio noparilla auto liikku huomattavasti paremmin. Mistähän moinen vois johtua? Toi uudella noparilla auto tuntuu jäävän miettiin aina kaasua painettaessa.


*Itseäni lainaten, noparissa ei riittäny hööki. Min 20 lankaselle oleva nopari ei jaksa ajaa 20 lankasta konetta. Tämänkin olis voinu tietty heti kertoo  :undecided:

 

1986
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 22.08.08 - klo: 13.46 »
Itsellä ollu viikon verran kössi tai kyösti... ihan kummin tykkää. Ostin sen käytettynä olikohan n. 10 akkua ajeltu. Ajelemaan pääsin vasta loppuviikosta kunnolla kun hommasin akkulaturin ja toisen akun. Vähän oston jälkeen tutustunut vasta mm. tähän foorumiin ja rc-skeneihin irkissä. Tunne vahvistunut että Kyosho ZX5 olisi voinut jäädä ostamatta. Traxxas on todennäköisesti seuraava merkki niin kuin joku toinen tuossa aiemmin sano.

Ei tuo nyt ihan p*ska ole, tuntuu monella olevan asenne se että Kyosho=täys p*ska.


Spurrikos tämä isoratas nyt on. Siihen kyllä eksyy varmasti aina joku kivi. Vanteisiin ajossa nyt menee varmaan kaikilla kiviä, mutta se on kyllä helppo ottaa pois. Iso ratas on aika röpelöinen ja itselläni on nyt monta kertaa käynyt niin että sen hampaiden väliin eksyy joku roklattamaan. Yleensä se on pieni metalin pala tai ihan pieni kivi. Nähtävästi se palanen ei voi tulla muualta kuin siitä pienestä rattaasta (olikohan se nyt se pinioni?). En ole tarkistanut rattaiden kireyttä ja oikeastaan se tuli vasta mieleen tässä kirjottaessa. Molemmat rattaat pitää kyllä hommata jostain, jos en ehdi autoa vaihtamaan. Ajoalustan valinta on kyllä aika tärkeä. Asfalttiautohan toi ei ole, mutta siellä ainakin kestää. Hauskuus tosin alkaa vasta hiekalla kun laittaa napin pohjaan.


Melko varmasti muissakin autoissa on samaa ongelmaa tuon spurrin ja pinjonin kanssa. Avoinainen rakenne päästää väkisellä kiviä sisään.

ZX5:ssa on kyllä selkeästi vanneongelma. Eteen autossa mahtuu erilaisia vanteita, mutta taakse ei sovi mitkä tahansa. Sitten ongelmana on myös se että jotku myyjät olettaa että siihen sopii joku vanne ja itku tulee sitten kun osat onkin perillä kun eivät sovi. Renkaita tuntus saavan mistä vaan, mutta sitten vanteiden hankinta on hankalampaa. Kyoshon omat vanteet ainakin käy ja sitten on jotain mallille suunnattuja vanteita. Näistä vanteista vois lisätä keskustelua miten on ratkaistu ongelmat? Eli puristaako Kyoshon vanneasiat päätäsi?


Eihän toi varsinainen ongelma ole, jos niitä on kerran saatavilla. Suomesta saa monestapaikkaa ja ulkomailta vielä useemmasta.

Kaverilla uusi zx5 kössi. Sen "kardaanin" pitäisi olla kiintonainen mutta sitten siinä autossa tahtosi etuvedon päästä irrota sellainen tappi, joka ei nähtävästi pysy liimallakaan. Se hajosi autosta kahdesti. Viimeksi eilen kun ajettiin jyrkkää rinnettä ylös jossa oli kiviä.


Onliskohan kyseessä putkisokka? pieni halkastu putki? bw. Kivinen rinne ei ole oikee paikka tuolle autolle.
 

1987
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 21.08.08 - klo: 20.43 »
Ei oikeen saa tuota noparia pelaan niiku tahtoo. Vakio noparilla auto liikku huomattavasti paremmin. Mistähän moinen vois johtua? Toi uudella noparilla auto tuntuu jäävän miettiin aina kaasua painettaessa.

*Itseäni lainaten, noparissa ei riittäny hööki. Min 20 lankaselle oleva nopari ei jaksa ajaa 20lankasta konetta. Tämänkin olis voinu tietty heti kertoo  :undecided:

1988
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 21.08.08 - klo: 08.38 »
Mahtaskohan tähän vehkeeseen saada metallisen spurrin, vai mikä se oli!


1989
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 20.08.08 - klo: 22.45 »
Tällä säksättimellä ei sitten kannata ajella vakio sähköillä jos on märkää.

Nim. nopari tuli poltettua  :shock:

Millä vaan sähköillä voi ajaa jos suojaa ne oikein! Vaikka olisi kuinka kalliit vehkeet niin ei auta jos ne imasee vettä! Säätimet saattavat herätä henkiin sen jälkeen kun ne on kuivanut KOKONAAN...

Vastari heräs nopari savus. Putsasin noi ihan kohtuu hyvin elektroniikan puhistus aineella. (PRF 6-68)

Radio pitänee suojata kunnolla ennen seuraavia ajoja.

1990
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 20.08.08 - klo: 16.00 »
todii löytyhän se yhteisymmärrys noparin kanssa.

1991
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 19.08.08 - klo: 22.33 »
Tällä säksättimellä ei sitten kannata ajella vakio sähköillä jos on märkää.

Nim. nopari tuli poltettua  :shock:

Tilalle laittelin tuollasen ohjelmoitavan vehkeen, olis tietty voinu kattoa ohjeet ennen ku kiroo ku ei kule mihkää. http://www.mtroniks.net/details1.asp/ProductID/170/sid/3/Viper-Eco20.htm

jos sais tuon kummajaisen ohjemoituu antaa täydet "tehot" vielä

Sivuja: 1 ... 64 65 66 [67]