Jepjep, tosin todellisuudessa manuaalissa lukee näin;
"To stop the engine, fully retard the
throttle stick and trim lever on the
trans-mitter, or, in an emergency, cut
off the fuel supply by pinching the fuel
delivery line from the tank."
Eli suositeltu sammutuskeino on trimmistä, ja fuilisyötön katkaseminen on hätätapauksia varten. Itseasiassa ihan ymmärrettävää että mitään varsinaista autoon sopivaa keinoa ei edes kerrota, koska joku amerikkalainen menee kuitenkin polttamaan sormen putkeen, tai saa haavan vauhtipyörästä, minkä seurauksena haastetaan tottakai ossi oikeuteen
Mika, toi on kyllä ihan totta. Ainoa asia mitä suoraan kehottaisin sisäänajossa varomaan on alilämpö ja piikillä käyminen. Eli kuten sanoit aina ehdottomasti koneen lämmitys ennen käynnistystä, ja sitten sisäänajon aikana pitää huolen siitä että tavaraa tulee reilusti putkesta, mutta kone käy kuitenkin tarpeeksi lämpimänä.