Eli kaikki ymmärtänee ainakin sen, että katossa ei pidä syyttä polttaa yhtään ylimääräistä loisteputkea
Ehkä sähkötaululle pitäisi merkata tarkemmin asioita, hyvät kytkimet voisi olla:
krossirata
turistirata
käytävä
varikko
nyt mitään erottelua ei ole ja käytävän valot palaa aina.
Siellä on eroteltu se minkä pystyy.
Ne valot kun on niin sikinsokin keksitty asentaa.
Eli jos yhden kytket päälle niin syttyy valot kahdessa paikkaa jne.
Kytkimissä ei ole mitään logiikkaa tai järjestystä.
Koko halli kaipais sähkömiehen päiväks järjestelemään ne valot niin että olis edes osittain mahdollista sytyttää valoja paikoitellen.
Nyt kun painat nappia tai käännät kytkintä niin saat valoja syttymään ja sammumaan monessa paikassa samalla kertaa.
Yksi hyvä esimerkki on... Sytytät turistiradan nurkkaan valot... siihen pikkushikaanin kohdalle, eli näyteikkunalle.
Samalla syttyy valot myös siihen käytävälle mistä mennään ajanoton säilytyskoppiin.
Siksi on myös kiukuttanut katsella kuinka aina aika ajoin joku keksii mennä rämpyttämään niitä valonappeja... On paineltu napit missä lukee selkeellä suomenkielellä "ei toimi" "vtr käytävä" jne jne jne...
Vähintään kerran kuukaudessa sammuttelen sieltä taululta täysin turhat nappulat... ne mitkä ei toimi ja ne mitkä sytyttää valoa vain keskikäytävälle... välillä teen sen pari kertaa kuukaudessa.
Sähkömies päiväks pyörimään ja sähkötaulu lukkojen taakse... vain 4 kytkintä näkysälle missä on selkeesti krossirata, turistirata, varikko ja vtr rata.
Mut niin joo... tämäkin vaatii rahaa.