Itselläni ei ole omakohtaista kokemusta tuollaisen käskyttämisestä, mutta radan reunalta seuranneena ja seurassa ajaneena...
Luonnollisesti on hieman kömpelömpi, jos vertaa pienempään ja keveämpään 4wd 1:8 kisa-autoon. Mutta kokoisekseen taipuu kyllä yllättävän hyvin noihin pienempiinkin syheröihin. Saman tasoisilla kuskeilla ratakierroksen aikaero on tuollaista luokkaa 3-5sek pienemmän eduksi. Ei tuota ihan heittämällä saa ohitettua, varsinkin kun suoranopeutta on todellakin riittävästi. Hitaammissa paikoissa sitten ohi pääsee hieman helpommin, jos tilaa jää.
Omistaja varmaan kommentoi ajettavuutta paremmiin, jos näkee tarpeelliseksi. Mielestäni FG on asiallinen kärry, jonka kanssa voi unohtaa moottorin kanssa kiroilun, jos sellaista nyt liikaa pienemmissäkään luokissa esiintyy.