Käytiin työkavereiden kanssa hiekkamontulla ajelemassa... Periaatteessa tämän kesän ekat kunnolliset ajot.
DST:stä erkaantu kopasta palanen, toisen pyörän sisempi takalaakeri päästi kuulat kartanolle, ja sen takia lens vetari mäkeen, ja kaiken lisäks hajos vielä spoilerin toinen kiinnitystappi, pitänee duunata 6mm läpipultit siihen.
Noh, takalaakeri on jo vaihdettu kun tuli paikallisesta laakeriliikkeestä haettua kymmenen laakerin pötkö noita diffeihin / sisempiin pyöränlaakereihin käyviä.
DMT:hen iski hammaspeikko kytkinkelloon, liekkö sit oli vähän kasvanut välys liian isoksi. Kytkinkelloa vaihtaessa samalla rytinällä tuli vaihettua sit keskidiffin öljyt ja laakerit siihenkin.
Ja kaiken kukkuraksi työkaverin JQ:sta lens pakoputken kiinnitysjousi paikkaan X...
Pitäs vissii metallinpaljastimen kans suorittaa nuo ajelut. :D
Ollaan aika vakavasti harkittu että vaihetaan nuo johonki asfalttivehkeisiin, tuntuu olevan kalustolle huomattavasti terveellisempää touhua ajella asfaltilla. :)
Hätäapuna tourinkipoltteeseen pitää hommata asfalttirenkaita noihin buggy/tryggyvehkeisiin että kehtaa päästellä, ei oo kovin pitkäikäset nuo offroad pyörät asfaltilla, ja käy lompakon päälle sekin jos väärillä pyörillä "vähän" käy kokeilemassa.