Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - hamietti

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 25
61
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 05.09.14 - klo: 10.39 »
ongelma autosta tuli taka tuuppari mist löytyy vika etu nakit pyörii kuin tyhjää ei rahise tai muuta diffit akselisto pyörii kun pyörittää takanakkeja kun purin pohja panssarin, mitä tehä plees ei mitään tyhmiä neuvoja kaikki kupitkin näyttää olevan kunnossa

tutkin tossa niin näytti noi rattaat eessä ja takana kunnossa onko joku diffin sisäl p*skana?

auto on ylös alasin niin pyörittää pinjonista kaikki rullaa ja kaikki kupit on ehyvet myös diffien ulostulo kupit samoin alapäässä

http://www.rcplanet.com/HPI_Racing_Diff_Bevel_Gear_p/hpi102692.htm

62
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 04.09.14 - klo: 20.28 »
ongelma autosta tuli taka tuuppari mist löytyy vika etu nakit pyörii kuin tyhjää ei rahise tai muuta diffit akselisto pyörii kun pyörittää takanakkeja kun purin pohja panssarin, mitä tehä plees ei mitään tyhmiä neuvoja kaikki kupitkin näyttää olevan kunnossa

63
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 16.05.14 - klo: 18.25 »
Hyvältä kuulostaa, sikäli mikäli ymmärsin oikein.
Laitahan suunnitelmista kuvia.   :cool:

btw. Miksi juuri kuparista?

sattuu olee nurkissa henkilöauton  jarru putkea joka taipuu helposti kehikoksi tein sellaisen kehikon e.maxsiin

käytän muottina entistä koppaa joka pitää myös vahvistaa ulkopuolelta  ettei kopan muoto muutu ja joka ois tarkotus öljytä sellaisella aineella että muotti ja koppa erkanee toisistaan jonka jälkeen laminointi työhön ja hiontaan muottina ois tarkoitus kokeilla uretaania purkista jota pursotetaan ohuvinakerroksina uretaanihan pursuaa helposti

 toinen vaihto ehto kokeilla tehä alusta alkaen Finnfoam josta liimaa ne yhteen jonka jälkeen alkaa veistelemään ja sitten öljyä ettei lasikuitu/hiilikuitu seos/hartsi tartu kii ja viimeistelyä

64
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 16.05.14 - klo: 17.15 »
se ois seuraava projekti rakentaa muotti /aihijo johonka päälle sit sais rakennettuakopan lasikuitu/hiilikuitu seos johon tekemällä samaan valuun turvakaaret alustava idea turvakaariin kuparista taivuttas putkikehikon.

65
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 12.05.14 - klo: 20.54 »
miksi ostais aina uutta koppaa jos kuitenkin kopasta jälellä ehyttä 90 prossaa muutamia naarmuja ja paria halkeamaan lukuun ottamatta ja sit noit sanomia koritolpan reikien  halkeamia. pitääpä jostain vaan joko mehukattia tai muuta vastaavaa ja uuvet koritolpat

parmal näky olevan jotain settiä ainakin

66
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 12.05.14 - klo: 15.33 »
:shocked:
nuteioikeinjaksaummarrä

koppa laitetaan koritolppien päälle niin kopan reikä on isontunut niin paljon /halkeillut joten kori sokka menee reijästä läpi

eli oisko jotain paikkaus keinoa?

onko vaki koritolppia parempaa ratkasua

esim 121 sivun kuvissa on toteutettu jollain konstilla saisko vinkin mikä toi ratkasu on?

mitkä renkaat ja vanteet ja iskarit tossa autossa myös on?


67
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 12.05.14 - klo: 15.24 »
:shocked:
nuteioikeinjaksaummarrä

koppa laitetaan koritolppien päälle niin kopan reikä on isontunut niin paljon /halkeillut joten kori sokka menee reijästä läpi

eli oisko jotain paikkaus keinoa?

onko vaki koritolppia parempaa ratkasua

68
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 11.05.14 - klo: 22.53 »
hei kysysin koppa ois muuten kohtuu ehyt mutta taka  reijät kopasta on halkeillu ja reijän kohat isontunu samoin taka koritolpat on kulunu oisko jollaine ylimääräsiä koritolppia tai parempaa ratkasua vakijoitten tilalle eli kori sokat ei pie oikein koppaa paikallaan kokeilin jesaria mut koritolpat on sen verran kulunu niin ei oikein enää menny sokat paikalleen  :shocked:

69
HPI / Vs: Hpi Sprint 2!
« : 16.04.14 - klo: 21.18 »
Laitoin hobbykingin tp 540 11.5t motin ja hobbykingin 45a sensorillisen noparin niin hyvin on kestänyt ajella myös kostealla asfaltilla. Mut pääasiassa auto sisäkäytössä.

ei nä oma auto menevän kaupaksi niin mistähän kannattas hommata ja mitkä harjattomat sähköt tohon. jättää auton itelle

70
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 06.04.14 - klo: 18.58 »
itekkin käytän nanoja lipoina parhaita tähän mennessä mitä on minulla ollut sama 2s käy pikku savaan just ja just tunkemalla ja tietty isoon fluxsin heittämällä  :cool:

71
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 29.03.14 - klo: 14.46 »
mitkä iskarit ja koritolpat tos autos on kenzun  ja mitähän kaikkea tohon on laitettu onko orkis autost mitään jälel heh

72
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 29.03.14 - klo: 11.38 »
Käyttääkö kukaan näitä akkuja savagessa http://fi.eurorc.com/product/2336/gens-ace-5000mah-111v-40c-3s1p-hard-case-lipo-battery-pack jos niin kuinka olette akkukoteloita mukanneet että nuo mahtuu?

ota mitta käteen et sopiiko ja eikö kannata tilata saksan varastosta hoppyking saa halvemmal

73
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 28.03.14 - klo: 20.47 »
Mulla olis kyllä tossa yhdet ihan uudet varalla.
Väri olis oranssi, jos kelpaa...??
Voin kyllä lähettää, itse voin sit tilata uudet itselleni varalle.

tietty kelpaa ihan sama minkäväriset ei ois eteen samal

74
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 28.03.14 - klo: 18.19 »
Eikös nuo ebaysta aika hätsynpikaseen tänne tule? :)

ei kokemusta kyseisestä sydemist ebay

75
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 27.03.14 - klo: 20.03 »
Jos nyt puhutaan samasta asiasta niin se Integyn takahubi poistaa edelleenkin ton ongelman.
Toi sun linkkaama osanumero on kyllä iskarinosia...

joo itekkin ihmettelin räjäytys kuvan antamaa koodia mut sil löytyy netist iskarin osia mut sen pitäs olla kuiteskin ihan eri asia

eli noil asia korjautuu?

perskelees kun kellään ei näy olevan noit myynnis tääl ois voinu ostaa poes

76
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 27.03.14 - klo: 18.55 »
Jos nyt puhutaan samasta asiasta niin se Integyn takahubi poistaa edelleenkin ton ongelman.
Toi sun linkkaama osanumero on kyllä iskarinosia...

joo itekkin ihmettelin räjäytys kuvan antamaa koodia mut sil löytyy netist iskarin osia mut sen pitäs olla kuiteskin ihan eri asia

eli noil asia korjautuu?

77
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 27.03.14 - klo: 18.47 »
Jos nyt puhutaan samasta asiasta niin se Integyn takahubi poistaa edelleenkin ton ongelman.
Toi sun linkkaama osanumero on kyllä iskarinosia...

joo itekkin ihmettelin räjäytys kuvan antamaa koodia mut sil löytyy netist iskarin osia mut sen pitäs olla kuiteskin ihan eri asia

78
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 27.03.14 - klo: 18.00 »
onko ongelmaan joku helppo ja halpa ratkasu ajelin tos autol ja sit flipist tuli taka rengas eel maahan ja eikun osa numero 100949 irtos irti ja rengas linkkuun eli toi muovi osa hyppäs sen z547 ja 86059 ylite rikka eteen vai onko parempaa osaa olemas siihen

79
HPI / Vs: Hpi Savage XS
« : 26.03.14 - klo: 12.51 »
on tää ihan näppärä pikku lelu mut alkaa noit autoja kertyä joten menee ehkä tää myyntiin kun tuli toi isoveli

oisko jollain tarvetta Hpi Savage XS

80
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 25.03.14 - klo: 21.39 »
kun kävin auton läpi entisten omistajien jäljiltä läpi ja vaihoin parit osat kasasin auton nippuun ja ajelin tos talon takapihal eka akulliset hyvin kulki ja parit hypytkin lumi penkoist ja tietty driftaust kun oli jäätä viel isol alalla

81
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 24.03.14 - klo: 23.37 »
Eipä siitä ole kuin yks osa rikki... Eli ei se nyt niin basana ole...   :grin:
http://www.hobbylinna.fi/tuote/composite-gear-box-bulkhead-set/102272/

hyvä homma

82
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 24.03.14 - klo: 14.38 »
Pistetään tänne nyt pari kuvaa, kun kerran tuli otettua. Talvella tuli ajettu joku 5-6kpl akkuja yhdestä hypystä vähän takapyörälleen alas niin rapsahti tukivarsi katki.

Nyt sitten kevään ensimmäiset ajot 4s puol akkua kerkes pitelemään hauskaa niin koko takapää tippu autosta tielle :) Tämäkin seurausta parista eksymisestä ojan puolelle, mutta ei mitään isompia iskuja.

Noh jospa näitten korjailun jälkeen alkaisi viimein kestämään. Hurjalta vaan tuntuu kun pitäisi metrien hyppyjäkin tällä vetää kesällä ja tuntuu nyt jo murenevan käsiin :D Noh ehkä siellä oli sitten jotain piilevää vikaa valmiina tai jotain vastaavaa:

https://www.dropbox.com/sh/y35bbsz5ip0e17e/MrxMgtEsOq

on aika p*skana

83
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 20.03.14 - klo: 20.16 »
Kumpikin paketti x2 eli yhteensä 4 pakettia että saa koko kierroksen. Paketissa on vain yksi alatukivarsi.

näin minkin kuvista ymmärsin mut firma vastas sp et 2pk. heh

84
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 20.03.14 - klo: 19.43 »
Toi Integyn takahubi on siinä mielessä tarpeellinen että tosta hajoo aina se takalinkinkorva siitä bulkista. Tai sit toi linkki irtoo kokoajan ku takarengas ottaa iskun. Ja tolla osalla se linkki häviää siitä.
Rpm tukivarret kannattaa ostaa siinä vaiheessa ku hajotta noi originaalit. Ne alkuperäisetkin kestää kyllä yllättävän hyvin ainakin kesällä. Nytkin niitä rpm tukivarsia näyttää oleva EuroRCeen hyllyssä. Eli saa todella nopeesti ja helposti hankittua ku niitä tarvii.

mist noi integryn taka hubit kantsii ostaa ja kannattaako myös eteen ostaa samal.

näyttäs toi ebay mut ei oo kokemust itel ja en oo käyttänyt








tuli noi kupit 86083 no  tuli mieleen ongelma et miten ton kyseisen osan saa tos autos vaihettua mitä kaikkea pitää purkaa? saisko nopeaa vastausta yritin jotenkin sisäistää räjäytys kuvaakin


mistä sais paremmat ja kestävämmät ruuvit tohon savage fluxsiin onko jostain saatavana valmista sarjaa

sarjassa tyhmiä kysymyksiä niin montako rpm pakettia pitää ostaa että saa kierron ite firma sano et 2pakettia riittää onko se totta eli jos ostan tän

http://fi.eurorc.com/product/6606/rpm-upper--lower-a-arms-for-hpi-savage-rflr---black

http://fi.eurorc.com/product/6607/rpm-upper--lower-a-arms-for-hpi-savage-lfrr---black

kuva antaa ymmärtää et 1kpl paketis alatukivarsia ja 2kpl ylä

85
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 19.03.14 - klo: 11.09 »
Toi Integyn takahubi on siinä mielessä tarpeellinen että tosta hajoo aina se takalinkinkorva siitä bulkista. Tai sit toi linkki irtoo kokoajan ku takarengas ottaa iskun. Ja tolla osalla se linkki häviää siitä.
Rpm tukivarret kannattaa ostaa siinä vaiheessa ku hajotta noi originaalit. Ne alkuperäisetkin kestää kyllä yllättävän hyvin ainakin kesällä. Nytkin niitä rpm tukivarsia näyttää oleva EuroRCeen hyllyssä. Eli saa todella nopeesti ja helposti hankittua ku niitä tarvii.

mist noi integryn taka hubit kantsii ostaa ja kannattaako myös eteen ostaa samal.

näyttäs toi ebay mut ei oo kokemust itel ja en oo käyttänyt








tuli noi kupit 86083 no  tuli mieleen ongelma et miten ton kyseisen osan saa tos autos vaihettua mitä kaikkea pitää purkaa? saisko nopeaa vastausta yritin jotenkin sisäistää räjäytys kuvaakin


mistä sais paremmat ja kestävämmät ruuvit tohon savage fluxsiin onko jostain saatavana valmista sarjaa

86
HPI / Vs: Hpi Sprint 2!
« : 18.03.14 - klo: 20.59 »
Autolla ajettu vain driftiä liukkail renkail ja yks kaks kone sauhus jonka jälkeen sammutin auton niin uudelleen käynnistyksessä nopari päästi voiman sauhut ulos. Sen mäkin haluisin tietää?

eikun kiinan ihmettä tilalle löytyyhän niistäkin harjattomia jotka kestää vettä

87
HPI / Vs: Hpi Sprint 2!
« : 18.03.14 - klo: 17.41 »
Vakio sähköt kannattaa paiskaa nurkkaan,omasta levis motti jo neljännen akun jälkeen normi drifti ajossa. Laitoin sulle yv:tä.

miten oot onnistunu ei oo itel hajonnu vaikka monta lipoa ajanu. ainut et hihnan sain poikki

88
HPI / Vs: Hpi Sprint 2!
« : 18.03.14 - klo: 17.38 »
Mut voiko esim ajaa kohtuu isosta lätäköstä ongelmitta? Kysyn vaan koska kyseinen värkki kiinnostais!

osta multa auto pois ei oo mulla ainakaan hajonnu vaikka kosteel asfaltil ajanu ja ehkä pikkasen jossain ollu vettä mut en oo lammikoista ajanu kun lähinnä driftaillu
kuinka vanha auto on ja paljonko pyydät?

olen auton toinen omistaja ja auto on ostettu hobbylinnasta 9,2-2012 taakse vaihoin tos hihnan ja uus hihna on varalle se pitempi 2 nakit drift ja sit toi norm nakit  tarjoo jotain

koppina http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/30415/ eri väreis kylläkin

https://www.google.fi/search?q=hpi+sprint+2&client=opera&hs=Zjx&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1GcoU6G9KoG54ATqxoGwCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=972#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VhQJENcikDcZEM%253A%3BRN9nsIwIGSi3TM%3Bhttp%253A%252F%252Fcdn2.armslist.com%252Fsites%252Farmslist%252Fuploads%252Fposts%252F2012%252F08%252F31%252F540013_01_hpi_sprint_2_drift_new_camaro__640.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.armslist.com%252Fposts%252F540013%252Fminneapolis-minnesota-misc-for-sale-trade--hpi-sprint-2-drift-new-camaro-body%3B640%3B427

tuo on joka tuli mukana

89
HPI / Vs: Hpi Sprint 2!
« : 18.03.14 - klo: 14.57 »
Mut voiko esim ajaa kohtuu isosta lätäköstä ongelmitta? Kysyn vaan koska kyseinen värkki kiinnostais!

osta multa auto pois ei oo mulla ainakaan hajonnu vaikka kosteel asfaltil ajanu ja ehkä pikkasen jossain ollu vettä mut en oo lammikoista ajanu kun lähinnä driftaillu


90
HPI / Vs: Hpi Savage XS
« : 18.03.14 - klo: 14.05 »
on tää ihan näppärä pikku lelu mut alkaa noit autoja kertyä joten menee ehkä tää myyntiin kun tuli toi isoveli

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 25