151
Sähköautot / Säätimen kärähtäminen
« : 01.04.03 - klo: 08.07 »
PJEP, virta kulkee paremmin ,kun välissä ei ole liittimiä.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
http://personal.inet.fi/koti/timo.jalas/RB.htm .12 motteihin ei kyllä näytä olevan tarjolla.
Onko kellään kokemuksia Kyosho GS15r tai GX15 moottoreista?
Tuleekos noissa koneissa pilli mukana?
Nuo Kyoshon koneet on kai 100€ pintaan?
Saako erikseen ostaa jotain parenpia kytkinpaloja vanhojen tilalle?
Kytkinkellolla tarkoitetaan osaa minkä sisällä kytkinpalat on ja johon kytkinpalat ottaa kiinni?
Vanhassa Tamiyassa on kytkin sama osa kampiakselin päässä ennen vauhtipyörää olevan "voimansiirtorattaan" kanssa, kuinkas uusissa koneissa/autoissa?
Sanoitte mielellänne auttavan jos tulee kysyttävää moteista. :D
Tamiyan liittimet ovat kyllä helppoja, mutta ne kuumenee touringin kaltaisessa touhussa aika reilusti ja voivat jopa sulaa
Minulle kyllä kelpaa oikein hyvin hymiöt kuten =) :D :p 8) eli nuo keltaiset/siniset hymiöt voisi poistaa kokonaan käytöstä mielummin kuin rajoittaa niiden käyttöä. Nuo eivät pistä samalla tavalla silmään ja ne ovat jopa selvempiä sekä ne sulautuu tekstiin paremmin kuin värilliset pallukat. Kuulemma sininen väri rauhoittaa ;)
ja siinä heikko osa on ainakin tukivarret, ja juuri tänään onnistuin taka-ripustukset hajottamaan
Aja vaikka yks tankillinen rikkaalla ja sitten yks tankki vähän paksummalla noin 2kiekkaa tai jotenkin silleen ei se niin hirveen tarkkaa ole...
En oo viä omaa teeärrää kokeillu talvella, pitäisköhän?! Mites teillä pysyy tyhjäkäynnillä, kun mulla meinaa sammua ja kun jarruttaa niin tuppaa sammumaan, onko mulla vähän jotain säädöissä pielessä?! Liian rikkaalla, tai jotain, tyhjäkäynti ei kyl oo mikään pieni, kai vai kuinka paljon pitäis huutaa tyhjäkäynnillä? Auttokos toi rb:n tehari sulla Late kuinka paljon ja miten?!