Kirjoittaja Aihe: Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?  (Luettu 13345 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #30 : 27.05.03 - klo: 18.21 »
Rahatilanne ja kyydit ovat kilpailemisen este.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Otsomaani

  • Vieras
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #31 : 27.05.03 - klo: 19.35 »
Pitäisi saada vain parit kiteet ja joitain pikkuhiluja niin voisi käydä parissa kerhokisassa täyttämässä ö-finaaleja :mrgreen: .

Poissa kalle-lauren

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #32 : 28.05.03 - klo: 21.35 »
Minulla on ogelmia noitten kyytien kanssa.  Raha ei niinkään estä kisaamasta mutta tuo kyyti on. En taida ihan pyörällä lähteä kisa paikalle. Tämähän voi olla ongelma muillakin.

 :?
Aamupahoinvoinnit alkoivat äidilläni vasta syntymäni jälkeen.

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #33 : 28.05.03 - klo: 22.41 »
Kannattaa tiedustella asuuko lähitöllä muita kisaajia. Ja pyytää niiltä että pääsisikö kyydissä. Kimppa kyyti kannattaa :mrgreen:
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa Turhala

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/~turhala
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #34 : 29.05.03 - klo: 00.35 »
Lainaus
Erittäin hyvä aloitusluokka on esim. Touring-Ralli (TSR-10), jossa kaluston merkitystä on säännöillä saatu vähennettyä.


Jep. TS-10:ä enemmän tehoa, röykkynen rata, taatusti huonot ajo-ominaisuudet sekä muiden vasta-alkajien puute... kyllä, sieltä kannattaa aloittaa!

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #35 : 29.05.03 - klo: 09.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Turhala"
Lainaus
Erittäin hyvä aloitusluokka on esim. Touring-Ralli (TSR-10), jossa kaluston merkitystä on säännöillä saatu vähennettyä.


Jep. TS-10:ä enemmän tehoa, röykkynen rata, taatusti huonot ajo-ominaisuudet sekä muiden vasta-alkajien puute... kyllä, sieltä kannattaa aloittaa!


No, ainakin mä yritin ;)
-Pekka

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #36 : 02.06.03 - klo: 09.56 »
Lainaus käyttäjältä: "kaide"
mistä mun kannattaisi alottaa kisoissa? sen jälkeen ku opin kunnol ajaa :oops:


Kaiden kannattaisi harkita noita Vau:n järjestämiä kerhokisoja, etenkin jos asut Helsingissä. Niissä on rento meininki ja tulokkaita pyritään aina opastamaan tarvittaessa. Ne ajetaan tattarisuon radalla Malmilla torstai iltaisin. Varsinaiset kisat starttaa klo 18, mutta treemaan pääsee jo aiemmin jos kerkee. Nyt se radan ajolinjakin jolla 1/10 sähkö turisteilla ajetaan näkyy jo paremmin, joten voit harjoitella valmiiksi tulevia kisoja varten. Seuraava kisa (2/4) on muistaakseni jo 12.6 ja loput ajetaankin sitten elokuun puolella. Ja eikun treenaamaan niin siitä se lähtee :D
Sponsored by own wallet

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #37 : 06.06.03 - klo: 11.59 »
tarvitseeko huoltajankin liittyä kerhoon, kun se hankkii huoltajalisenssin? eikö riitä, että minä olen siellä?  :roll: Tuntuu vain tyhmältä, jos huoltaja joutuu liittyä kerhoon, maksaa jäsenmaksuna (4kertaa) enemmän kuin minä, eikä ole muutakuin kisoissa mukana.

Poissa Toke

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #38 : 07.06.03 - klo: 13.33 »
Huoltajan ei tarvitse olla kilpailijan perheenjäsen, vaan huoltajana voi toimia vaikka joku täysi-ikäinen kilpailija. Useammalla kilpailijalla voi olla sama huoltaja.

Hyvä olisi jos oman isäpapan saa suostuteltua hankkimaan toimitsijalisenssin. Kaikkien kannalta on hyvä asia että esim. tuomaristoon saadaan riittävä määrä väkeä.

Poissa jesse.finneman

  • Tulokas
    • Profiili
mikä kilpailemisessa pelotaa?
« Vastaus #39 : 13.07.03 - klo: 01.15 »
Tääl on paljon pieniä miesten alkuja joita pitä opastaa
tässä harrastuksessa minä itse ainakin toivoisin pääseväni johonkin kerhotoimintaan mukaan ja sitä kautta tahtoisin oppia lisää myös itse tästä hienosta harrastuksesta

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #40 : 14.07.03 - klo: 00.53 »
Minulla ainakin pelko olisi että olen huomattavasti muita hitaampi...

Onko kisat pääasiassa sähköautoille vai järjestetäänkö myös polttis autoille asfalttikisoja yhtä paljon?

Oma autoni on LandMax2 ja kiinnostaisi tietää kelpaako se johonkin luokkaan. Onko aloittelijoille oma sarja vai joutuuko heti "ammattilaisten" kanssa samalle viivalle?

Jos kisaaminen alkaa todella kiinnostamaan niin kannattaisiko hankkia joku toinen auto jolla kisaa (sellainen jolle kisoja on tarjolla useasti) koska olen seurannut jonkin verran kilpailu ilmoituksia ja tuloksia ja huomannut että pienemmille autoille kisoja on useammin, korjatkaa jos olen väärässä.
- Tamiya solar car -

Poissa Turhala

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/~turhala
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #41 : 15.07.03 - klo: 02.24 »
Lainaus
Tääl on paljon pieniä miesten alkuja joita pitä opastaa
tässä harrastuksessa minä itse ainakin toivoisin pääseväni johonkin kerhotoimintaan mukaan ja sitä kautta tahtoisin oppia lisää myös itse tästä hienosta harrastuksesta


Eli hakeudut lähimmälle kerholle. Kerholista löytyy:
http://www.pienoismalli.com/kerhorca.htm

Ei muuta kuin puhelin käteen ja soittelemaan yhteyshenkilölle. Kysy missä tavataan treenata ja milloin ja hakeudut paikalle ilmoitettuun aikaan. Rohkeesti vaan kyselemään vaikka tuntemattomia kasvoja ovatkin, siitä se lähtee.

Poissa Turhala

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/~turhala
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #42 : 15.07.03 - klo: 02.38 »
Lainaus käyttäjältä: "WRC206"
Minulla ainakin pelko olisi että olen huomattavasti muita hitaampi...

Onko kisat pääasiassa sähköautoille vai järjestetäänkö myös polttis autoille asfalttikisoja yhtä paljon?

Oma autoni on LandMax2 ja kiinnostaisi tietää kelpaako se johonkin luokkaan. Onko aloittelijoille oma sarja vai joutuuko heti "ammattilaisten" kanssa samalle viivalle?

Jos kisaaminen alkaa todella kiinnostamaan niin kannattaisiko hankkia joku toinen auto jolla kisaa (sellainen jolle kisoja on tarjolla useasti) koska olen seurannut jonkin verran kilpailu ilmoituksia ja tuloksia ja huomannut että pienemmille autoille kisoja on useammin, korjatkaa jos olen väärässä.


Riippumatta siitä, sopiiko autosi jonkun luokan sääntöihin vai ei, ns. kerhokisoissa luultavasti pääset ajamaan kilpaa. En tiedä miten Espoon suunnalla on kerhokisoja, luulisin että Cruisaajan yllä mainitsemat Vau:n kerhokisat olisivat se minne kannattaa mennä... joku Vau:lainen tietää paremmin, miten asiat on...

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #43 : 15.07.03 - klo: 10.43 »
WRC206: LM2:selle ei ole luokkaa. Kerhokisoja Tattarisuolle kannattaa tulla kattomaan. Katos AKK:n sivuilta tarkemmin, että pystytkö modaamaan sitä johonkin luokkaan.

Itse asiaan.  

Q:Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?

V: Itse olen ajanut 4-5Kerhokisaa, 1FinTrack-kisan ja 1SM/NM-kisan.

Hankin tarvittavat välineet, (enää olisi 2-3 isoa ostosta) Treenasin talven ahkerasti torpassa. Olin aina paikalla (paitsi silloin kun olin kerran kipeä)
Rohkeasti vain mukaan. Itselläni jäi yksi nostovuoro välistä Hyvinkäällä, kun lähdin lauantaina aikaisemmin pois.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
...
« Vastaus #44 : 15.07.03 - klo: 19.51 »
Haluaisin kisailla ja täälläpäin (keski-pohjanmaa) alueella ei ole rc-aut kerhoja :cry:  Vai onko? Jos joku olisi täältäpäin ja haluaisi ajaa vastatkaa!! Käykö eteläsuomen kisoissa pohjoissuomalaisia? Kauimmat?

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Re: ...
« Vastaus #45 : 15.07.03 - klo: 20.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Alfa"
Haluaisin kisailla ja täälläpäin (keski-pohjanmaa) alueella ei ole rc-aut kerhoja :cry:  Vai onko? Jos joku olisi täältäpäin ja haluaisi ajaa vastatkaa!! Käykö eteläsuomen kisoissa pohjoissuomalaisia? Kauimmat?
Ainakin Vaasassa ja Seinäjoella on aktiivista porukka, jotka käyvät kilpailuissa. Oulusta ja Oulun läheltä tulee "pohjoissuomalaisimmat" kisoja kiertävät kuskit.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #46 : 30.11.03 - klo: 12.46 »
Nostan tämän topicin taas esiin, koska se on aina tärkeä ja ajankohtainen.

Alue-8:n kisoissa Riihimäellä ja Mäntsälässä on ollut paljon ekakertalaisia. Olisi hyvä, jos mahdollisimman moni teistä voisi kertoa, miltä tuntuu ekan kisan jälkeen, kuten:

- vastasiko odotuksia - plussaa vai miinusta?
- jännittikö?
- tuletko uudestaan?
- voisivatko kisajärjestäjät tai kokeneemmat kisaajat tehdä jotakin, mikä tekisi mukaantulon vielä helpommaksi?

Ja tärkeä kysymys: aiotko hankkia kilpailulisenssin vuodelle 2004 ja osallistua SM/NM-sarjan kisoihin? Ne eivät ole järjestelyiltään eivätkä ajajien tasoltaan yhtään sen kummoisempia kuin nyt nähdyt Alue-8 -kilpailut!

(Kohta muuten alkaa olla aika tilata lisenssi, ekat kisat ovat jo 17.1.2004! Tarvitaanko ohjeita?)

Vihreä, voisit aloittaa, ellei joku muu ehdi ensin!

Poissa MattiM

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #47 : 30.11.03 - klo: 13.40 »
Lisenssin ostamisessa minä ainakin tarvitsen ohjeita, jos se tapahtuu jotenkin muuten kuin lähettämällä lomake siinä mainittuun osoitteeseen.

Aloittelijat voivat helpottaa itse osallistumistaan ensimmäisiin kisoihin menemällä harjoittelemaan samaan aikaa, kuin paikallisen kerhon kisakuskit, jolloin tod. näk. huomaa olevansa parempi ajamaan kuin luuli. Järjestäjät voisivat mahdollisessa ajajakokouksessa tai muuten osoittaa henkilön, jolta voi tulla kysymään, jolloin kysyminen voi olla helpompaa.

Poissa Vihrea

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcee.has.it
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #48 : 30.11.03 - klo: 14.41 »
Joo. Minäpä kerron miten kaikki alkoi  :wink:

Viikkoa ennen riihimäen kisaa mietin ihan leikilläni että osallistuisinko minä tuonne vai en.. "emmä pärjäis, olin iha varmaa viiminen" No mutta sain taivuteltua kaverin mukaan (RChullu) Niin sitten laitettiin ilmoittautumiset menemään. Siinä kohtaa jännitti että menikö se nyt perille vai ei?

No sitten itse matkaan. Matkaan lähdettiin n. klo 6 aamulla, Turusta kohti riihimäkeä, kyllä siinä matkallakin vähä jännitti jne.

Itse paikanpäälle kun saavuttiin niin katsottiin mekkaustilat kaikessa rauhassa, alhaalla oli melko täynnä, joten mentiin yläkertaan. Sitten autot pöydälle ja pitoaineet renkaisiin. Sitten mentiin tutustumaan vähä kisankulkuun jne. Me emme tienneet siitä listasta mihin laitettiin vapaiden harjoitusten nimet&kiteet, mutta onnekseni huomasin sen. Siihen sitten nimet ja akkuja piikkaamaan.

Harjoitukset sujuivat hyvin, huomasin samalla että kyllä auton vauhti on ainakin samanlainen kun muilla (monet alottelijat pelkäävät autonsa olevan hitaampi, mutta ei se ole)  :)

Ajajakokous: Siinä tuli kaikki tärkeät asiat ilmi kunhan vain muistaa ne. Ja jos jokin asia unohtuu niin kyllä niitä voi kysellä ihan rohkeasti.. jne

Kilpailu: Ensimmäinen alkuerä, jännitti melko paljon, ajo sujui hiton hyvin, 2 sija. Toisessa alkuerässä tuli jo voitto. Sitten finaalit menivät vähän miten meni, toinen sija tuli sitten niistä. Jos en nyt väärin muista..

Kaiken kaikkiaan tosi hienot kisat mukaan lukien mäntsälä, loistavat fiilikset jäi. Ja jos teillä ei ole kyytiä, niin kyselkää kimppakyytejä jos joku muukin olisi mahdollisesti lähtemässä kisailemaan. Tai sitten otatte esimerkkiä minusta (hullu turkulainen)
Lähdette bussilla kisapaikalle... :mrgreen:
Mulla se meni näin: klo. 04.00 lähtö helsinkiin. paikalla klo: 6.45
Lähtö mäntsälään 7.00, paikalla 8.00. Paluumatka sujui yhtä hyvin.

Ja kilpailulisenssi... ehdottomasti  8)

Siinä on nyt muutama merkki painettuna. Toivottavasti ei ole paljoa kirjoitusvirheitä. -Lauri 03
Galant VR-4

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #49 : 01.12.03 - klo: 11.28 »
Kun yhden kilpailun (Mäntsälä) ajanut kuskimme ei halunnut itse kirjoittaa, otin vapauden tehdä sen!

Hieman olin havaitsevinani edellisenä päivänä hermostuneisuutta, lähinnä sen suhteen, mitä pitää tehdä.
Siis kilpailun kulku!

Kun kerroin sen "käsikirjoituksen" pelkistetysti, ja ilmoitin olevani "kierroksella" mukana, kummasti rauhoittui!   8)
(kierros=ajovuoron varaaminen harjoituksiin, ponderin haku, kilpailunumerot, oikea kide jne.)

Älkää nyt säikähtäkö, ketkä ette vielä ole kilpailuissa käyneet, sain sen vain näyttämään monimutkaisemmalta, kuin on!

Itse kilpailussa näytti into vain kasvavan, kumpa olisi vielä antanut vaihtaa ehjät renkaat autoon niiden tilalle, jotka "pitivät hyvin Mäntsälän kerhossa"! (= noin kolmeviikkoa, ja muutama kymmenen akkua aiemmin)

Renkaat olisi 1/1 autossa luokiteltu: Kanvestit näkyy!

Kisan jälkeinen kommentti: "Ei se sen ihmeellisempää ollut, kuin ajo kerhossa!"

Kun mietin juniorin aloitusta, vuosi sitten, kommentti oli sama!

Kilpailun jälkeinen päivä meni siihen, kun vastaili, noin tunnin välein kysymykseen: "Koska on seuraava kisa? ja "Miten sen lisenssin saa?"
Tämä kaikki, alle kymmenen kerho-ajopäivän kokemuksen jälkeen!

Autoa tutkittuani kilpailun jälkeen, ei oikein mikään säätö ollut sama, kuin ennen kisaa.

Ajolinjoissa on vielä vähän hiomista.
Ei sittenkään, täysillä pääsuoran jälkeiseen seinään ottamaan "pomppua", jolloin kurvista poistuminen on saanut kyllä kiitettävän alkunopeuden, mutta keula tahtoi olla "väärään" suuntaan (kuin pyöränkulmatkin), ole se nopein tapa!

CAi sitä oli pehmentävinään, olemalla ko. ajolinjalla, mutta hermo ei näköjään kestänyt loppuun asti!

Jos ja kun kolmaskin asettuu "viivalle", seuraavassa kisassa, täytynee itselle hankkia lääkäri viereen päivystämään!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #50 : 01.12.03 - klo: 11.59 »
Lainaus käyttäjältä: "TeeTeeKoo"

Kisan jälkeinen kommentti: "Ei se sen ihmeellisempää ollut, kuin ajo kerhossa!"

Kun mietin juniorin aloitusta, vuosi sitten, kommentti oli sama!

Kilpailun jälkeinen päivä meni siihen, kun vastaili, noin tunnin välein kysymykseen: "Koska on seuraava kisa? ja "Miten sen lisenssin saa?"
Tämä kaikki, alle kymmenen kerho-ajopäivän kokemuksen jälkeen!
- - - - - - - -

Jos ja kun kolmaskin asettuu "viivalle", seuraavassa kisassa, täytynee itselle hankkia lääkäri viereen päivystämään!

Hyvä kuvaus! Juuri noin se käy kaikilla, ennen kisaa todellista rimakauhua, ja ekan kisan jälkeen haluaisi heti mennä uudestaan. Toivottavasti kaikki, jotka ihan turhaan vielä epäröivät, alkavat pikku hiljaa uskoa, että kenenkään ei tarvitse arkailla omaa osallistumistaan.

Ja lääkkeeksi tallipäällikön stressin helpottamiseksi: pääsee paljon helpommalla, kun itsekin seisoo ajajakorokkeella. Radanreunustyö on paljon stressaavampaa!

Poissa Arska

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #51 : 01.12.03 - klo: 13.16 »
Ajaessa pelottavinta on, kun joku kuljettaja on takana. Kuljettaja yrittää päästä karkuun perässä tulevaa, mutta yleensä ajaa mollaan ja kaataa autonsa, näin on käynyt monella kovalla kuljettajalla. Kuljettajan, vain pitäisi pyrkiä ajamaan, vain omaa ajoa eikä miettiä osuuko se omaan autoon.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #52 : 01.12.03 - klo: 23.11 »
poistettu "stressaamasta"....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #53 : 02.12.03 - klo: 15.07 »
Hitec:in 3D radiosta pystyy kääntämään ratin toiselle puolelle. Muita radioita en tiedä että pystyisi kääntämään.
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #54 : 14.12.03 - klo: 01.40 »
Tilanne, jossa kaikki kääntyy päälaelleen!

Kun kaksi nuorimpaa veljestä on jo käynyt "viivalla", kolmas vanhin ei enää voi heidän "painostamana" olla lähtemättä!

Vaimolle puolileikillään "heitetty" kysymys: "Koskas Sinä alat ajamaan?"
Vastaus: "No jos perjantaina sitten edes kerran saisi harjoitella!
Niin sittenhän sitä vois vaikka ajaa!"

Tässä kohtaa Team Bossilta alkaa kylmä hiki virrata!
Onneksi päätti sitten perjantaina lähteä kuitenkin pikkujouluihin!

Entäpä tulevat perjantait....? :shock:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #55 : 14.12.03 - klo: 09.58 »
TeeTeeKoon perheen kuviothan alkavat muistuttaa RC-Pisteen syntyhistoriaa!

Ennen RC-Pistettä oli perhe, jonka kolme poikaa yksi toisensa jälkeen alkoi innokkaasti harrastaa rc-autoilua. Siihen aikaan se tarkoitti joko crossia tai mattoautoa tai molempia. Nykyisin pojat ovat jo aikuisia, mutta kahta heistä näemme edelleen silloin tällöin radoilla, joko polttis- tai sähkötouringia ajamassa.

Perheen isä oli, ja on edelleen kiinnostunut rc-autojen rakenteesta ja varsinkin niiden sähkömoottoreista, jolla alalla lieneekin tänä päivänä Suomen parhaita asiantuntijoita. Myös kilpailutoiminnan kehittäminen on ollut hänen kiinnostuksensa kohtena, ja hän on varmuudella yksi maamme rc-autoilun kehittymiseen eniten vaikuttaneista henkilöistä. Tämän asian merkityksen ymmärtämiseksi kannattaa miettiä, mikä määrä maailmanluokan huippukuskeja näistä pienistä kilpailuympyröistä on syntynyt!

Perheen äiti ei alkanut ajaa rc-autolla... ainakaan vielä... vaan poikien painostaessa häntäkin osallistumaan harrastukseen, hän perusti rc-tarvikkeiden myyntipisteen. Joka on nykyinen RC-Piste, Suomen suurin ja monipuolisin ja monien mielestä alan paras liike.
Hänet ja myyntipisteensä näemme kaikissa isoissa kisoissa, josta iso kiitos koko harrastajakunnan puolesta: vaikka kaupankäynti ei aina kata edes matkakuluja, varaosia ja tarvikkeita on aina saatavilla juuri silloin kun niitä tarvitaan.

RC-Piste on ehtinyt nähdä monen "reppuri-rc-liikkeen" syntyvän ja katoavan. Niitä on helppo perustaa ilman rahallisia panostuksia, ilman vakavaa pitkäjänteisyyttä, on helppo tehdä yksittäisiä spot-tilauksia maailmalta, helppo myydä tuotteita vähän aikaa vähän halvemmalla, ja helppo lopettaa, kun homma ei pelaakaan eikä elätä. RC-Pistekin olisi voinut olla sellainen reppuliike, mutta jos se olisi ollut, ei meillä olisi ollut RC-Pistettä ja sen asiantuntemusta enää pitkään, pitkään aikaan.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #56 : 14.12.03 - klo: 11.16 »
Kyllä VesaK yhdisti vaatimattoman Tiimimme, johonkin niin suureen ....... , että meikäläinenkin oli hetken sanaton!
Ja se on paljon se!

Meillä on ollut etuoikeus, asua paikkakunnalla, jossa on kaksi Hyvää rc-liikettä!

Puhelimitse, tai netin kautta, olen täällä kotimaassa onnistunut  asoimaan, muutaman muun Hyvän liikkeen kanssa.

Tarkoituksella otin tuon kotimaan mainitsemisen mukaan.
Allekirjoittaneella ei puhti riittäisi enää ulkomailta tilaamiseen, ja esim. osien odotteluun, miettimiseen onko oikea tavara tulossa jne.....!
Työelämässä sitä lajia riitti kylliksi!

Yksi, mutta sitäkin karvaamman pettymyksen aiheuttanut "liike", on osunut "polulle"!  Eipä tuota valitettavasti, ole muutkaan "lajitoverit" onnistuneet "löytämään"!

Kenenkään näistä liikkeistä, ei tarvitse "pelätä" allekirjoittaneen perustavan kilpailevaa liikettä!  :)
Ei siksi, etteikö kiinnostaisi, vaan siksi:
Että annan niiden hoitaa hommansa, jotka sen osaavat!

Sillä olen tottunut esim. työelämässäkin, ajattelemaan asiakkaan parasta!
Jopa niin, että oma työnantaja on antanut "sapiskaa", liikaa asiakkaisiin päin myötämielisyydestä!

On kyllä sitten ymmärtänyt, kun olen "puolustautunut" sillä, että ilman asiakkaita meitä ketään ei tarvittaisi!

Joten osaan kyllä antaa täällä "ostopuolella", täyden arvon näille, jotka hoitavat asiansa kunnolla!

Offiksihan tää meni, mutta koin asian tärkeäksi!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #57 : 08.06.04 - klo: 22.57 »
Aikaa on taas kulunut sen verran ja niin monta uutta hyvästä harrastuksesta kiinnostunutta on löytänyt tälle kanavalle, että on aika nostaa tämä topic jälleen esiin.

Viime talvikausi toi ennätysmäärän uusia kisaajia sekä Alue8- että FinTrack Tour -kisasarjaan. Mutta on aivan varmaa, että kaikki eivät silti ole vielä päässeet hauskan kisaamisen makuun. Tätä topiccia lueskellessa kehittyy toivottavasti rohkeutta ottaa se tärkeä ensimmäinen askel. Tai kysymyksiä, joita saa vapaasti esittää täällä.

Olisi hyvä, jos joku äskettäin kisaamisen aloittaneista kertoisi omista alkuvaiheistaan ja tuntemuksistaan: kannattiko epäröidä?

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #58 : 08.06.04 - klo: 23.55 »
Minua pelottaa nyt se että kaikki tarpeellinen ei ole mukana. Ja että en pysykkään radalla ja komenttia tulee  :cry:

Mutta ei tiedä miten  käy. Seuraavan kerran kun lavangossa on kisat niin taidan osallistua :D

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« Vastaus #59 : 09.06.04 - klo: 01.42 »
Itse lähtisin heti kanalla kisaamaan jos vaan olis kisoja lähellä. :cry:
Noh täytyy kattoo jos sitte tuolla tulevalla TC3 racerilla.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer