Kirjoittaja Aihe: Hobao Hyper mini St  (Luettu 25338 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #60 : 13.04.09 - klo: 20.21 »
Eli saa unohtaa sit lipo vastarin akut ja tyytyä nimheihin.
Ei viitti kellokaulassa ja mittari toiseskädes ajeleen.
son loppu ny.

Poissa Charisma

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #61 : 13.04.09 - klo: 21.55 »
Sanoisin että kun muutaman kerran on ajanut pitemmän jakson ja mittaillut jännitteitä
niin sen tietää. Sama ongelma on NiMH:ssäkin, ei niitäkään uskalla tyhjäksi ajaa, saattaa
auto karata.

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #62 : 17.04.09 - klo: 16.06 »
Laittakaa kaasarille se gumminauha. Ei tarvii huolehtia milloin akku loppuu ja auto on naapuri kunnan puolella. Sähköt kun häviää tai loppuu, on tuo kuminauha se ainoa toimiva failsafe.

Poissa Butch

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #63 : 17.04.09 - klo: 20.15 »
Oletteko öljynneet tuon ulomman ilmanputsarin? Sisemmässähän on öljyt valmiiksi.

Sain ahdettua vastariboksiin hump pack-akun ja jopa failsafenkin. Ahdasta tuli ja vastarista piti kuoret poistaa.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #64 : 17.04.09 - klo: 20.21 »
En ole öljynnyt kun sisemmän suodattimen.

Huomattavasti mukavampi esim räpelellä autoa, etenkin nuin pientä, ei oo heti rukkaset öljyssä.


son loppu ny.

Poissa jounihi

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #65 : 17.04.09 - klo: 21.20 »
Hyvä olisi öljytä molemmat, lisää koneen käytöikää.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #66 : 17.04.09 - klo: 21.34 »
Hyvä olisi öljytä molemmat, lisää koneen käytöikää.

Tottahan tämä.

Itellä kyllä menee kuitenkin öljyttömät kädet edelle, etenkin kun halvimmillaan ostanut ko konetta 25€ ( siis uus kättämätöin).

Kalliimpien koneiden ulko suod kyllä öjyän.
son loppu ny.

Poissa Charisma

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #67 : 19.04.09 - klo: 07.40 »
Ei sitten lähtenyt käyntiin. Tähän saakka olen ollut tyytyväinen vetokäynnistimeen mutta nyt alkoi tulla ikävä starttibokisn perään. Ei tahtonut saada ilmaa pois polttoaineletkuista. Olisko jo mennyt väljäksi vai ilma vuoto jossain.Puristuksia tuntui kyllä olevan. Välillä vetonaru haukkasi tyhjää, liekö yksisuunta laakeri menossa ?
Jos aloittaisi laakeiren vaihdolla. Ihan ensin otan polttoaine suodattimen pois ja pyörittelen vielä boksilla.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #68 : 19.04.09 - klo: 19.20 »
Tulihan taas ulkoilutettua hobbaa vajaa tankillinen.
Mutta, täytyy ensteks kyllä sanoa että ON todella vahvaa tekoa kyseinen auto.

Tuli hyppyyteltyä oikeen urakalla, ja vielä muksujen hiekkalaatikon yli ja takana oli iso puukeinu, kopsahteli välillä siihen ja volttia monenlaista.

Osuihan se tietysti lopuksi siihen hiekkalaatikon kulmaan (30cm tukista tehty) etupyörä edellä (luonollisesti),
ajattelin jo et nyt hajosi kunnolla kun etupyörä "repsotti", mitä vielä: iskari yläpäästä irti pallosta (painamalla takas) ja   alatukivarsi irti sisältä, siitäkin alu kiinnike ainoastaan vääntyi mikä on diffin kuorissa kiinni.




sori huonot kuvat kännyllä otettu, ainakin 10 kertaa..

Edittiä: Ny on auto korjattu. Hieman täytyy vielä kehua autoa / osien materiaalin kestoa, nimittäin kyseinen alupala on vielä diffikuoressa 3mm koneruuvilla kiinni ja kyseinen ruuvi oli mennyt poikki.
Eli mikään muoviosa ei ollut hajonnut, ainoastaan alumiinia vääntyi ja ruuvi katkesi  :shocked:

« Viimeksi muokattu: 19.04.09 - klo: 21.12 kirjoittanut sjos »
son loppu ny.

Poissa Charisma

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #69 : 26.04.09 - klo: 19.31 »
Ei sitten lähtenyt käyntiin. Tähän  Välillä vetonaru haukkasi tyhjää, liekö yksisuunta laakeri menossa ?
Jos aloittaisi laakeiren vaihdolla. Ihan ensin otan polttoaine suodattimen pois ja pyörittelen vielä boksilla.

Tuli purettua polttaine järjestelmä ja avattua kaasari mutta ei vielä löytynyt mitään.
Sitten kone pois ja moottorin pääty oli löysällä. Ruuvit kireälle auto kasaan ja
johan alkoi pelittää. Helppo vika, mutta paljon turhaan etsintää.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #70 : 26.04.09 - klo: 20.30 »
Ihan tyyppivika RTR vehkeissä löystyvät ruuvit.
Itsellä jokunen aika takaperin alkoi vetostartti takkuilemaan, ruuvit löysällä, samalla kiristin vetonarua kierroksella.
Palauttaa paljon paremmin ny.
son loppu ny.

Poissa Lepatin

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #71 : 06.05.09 - klo: 22.06 »
Tuli hommattua kyseinen kärry ensimmäiseksi nitroautoksi ja sisäänajot menossa. Mutta pari kysymystä olisi...

1.Moottorin lämmöt on hieman matalat, 50-70 asteessa pyörivät ja millähän saisi hieman "normaalimmat" sisäänajo lämmöt?
Nyt tulppana Sirio nro.6 ja kokeiltu myös O.S nro 8. Kokeilin myös kääntään pääneulasta hieman laihemmalle kun tuntuu että olisi liian rikkaalla(lätäkkö putken alla). Polttoaineena käytössä Byron Gen 25%.

2.Ilmanputsarin filtterit, mistä ostatte alkuperäisiä filttereitä kun Suomesta ei oikein tahdo löytyä?. Vai käytättekö jonkun muun valmistajan filttereitä ja runkoa?







Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #72 : 07.05.09 - klo: 08.53 »
1. Meinas olla itselläkin ongelmana vähäiset lämmöt sisäänajossa, vaikkakin ajoin sisällä konetta sisään (tosin ilman mittaria, sormimittarilla).
Hieman kiristelee neuloja että lämmöt nousee, sinänsä ihme moottori kun käy niin rikkaalla et putkesta melkein valuu ainetta.

2. Ei ole tullut vielä vaihdettua, kun ajot käänyt vähemmälle minillä lumienlähdön jälkeen, ni ei ole päässyt likaantumaan suodatin. Täytyy kyllä selvitellä saako esim PSR:ltä suodatinta, tai sitten vaihtaa suosiolla toiseen runkoon. RF:llä kyllä on koko suodatin kompleksi, mut tulee todella kalliiksi ostella niitä ainakin pitemmän päälle.
Arenan tukillakin kun ajelee pihassa niin suodatin on melkeen vaihdettava kahden tankin jälkeen, niin mahdoton pöly lähtee

son loppu ny.

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #73 : 29.05.09 - klo: 13.52 »
aika pieni tuntuu olevan mini ST:n käyttäjäkunta suomessa ja maailmalla, mutta autohan on "lähes" samanlainen kuin CRT.5?

tuossa kesäkuussa olisi itselle tulossa kyseinen pikku trukki.
mitäs tulppaa käytätte näin kesäisin? (itse tulen ajamaan 25% löpöllä, mutta mikä tulppa?) varaosia näyttää saavan halvalla englannista tilattua. entä minkälainen vastarin akku tonne koteloon mahtuu? mielellään nimih akku.

mistä sais jonkun halvan Fail safen? aluksi ideana ajaa vakio radiolla, mutta myöhemmin Accoms 2.4GHz radiolla.
myöhemmin myös ideana istuttaa vakio .12 koneen tilalle TRX 3.3 kone, mutta tästä lisää myöhemmin.

OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa Charisma

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #74 : 29.05.09 - klo: 14.58 »
Olen käyttänyt 6 ja 7 molemmat tuntuu toimivan hyvin (25 %). Ajettu aika rikkaalla lämmöt 85...105.
LRP 1500 mAh LiPo + regulaattori. Mahtuuvat Sanwan vastarin kanssa hyvin, alkuperäisen kanssa teki tiukkaa. NiMh kanssa voi tehdä tiukkaa.

Mielestäni tuosta kyllä löytyy eroja CRT.5, kokoluokka on sama mutta kyllä autot on erillaiset.


Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #75 : 29.06.09 - klo: 23.47 »
Sähkökonversio tuli viime viikolla, nitroversio tuli tänään. Iltapäivä muuttui illaksi aukean laidassa ja kyllähän siitä ihan kulkeva peli tuntui tulevan.

Tulppana kutonen, fuilina Byron Gen2 20 %. Kone tuntui aika helpolta saada ajokuntoon (eka nitropeli), mitä nyt vielä tyhjäkäynnillä auto kulkee jo kävelyvauhtia...

Sähikäiseen verrattuna silmiinpistävänä erona tuntui olevan se, että jarruttaessa mennään helposti etupyörät lukossa, mutta takapää ei juuri jarruta.

Pitänee jatkaa säätämistä, harkita ehkä radioiden ja ainakin ohjausservon päivittämistä. Sähikäisessä kun on Futaban S9452, niin on jo eroa pyörien kääntymisessä. Liekö Acomsin 2.4g radioiden servot paremmat kuin nuo RTR-paketin servot?

Varmaan failsafe ja akku vastarille pitää laittaa ehtiessään myös... nyt on ehkä liikaa ollut projekteja, ettei ole ehtinyt vaan selvitellä mitä sinne saa sopimaan.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #76 : 01.07.09 - klo: 06.57 »
Jarrut saa kyllä hyvin säädettyä haluamakseen, etu/takapään suhteen.

Kutosen tulppa on toimiva noissa koneissa, itse tilasin sabesta muistaakseni orionin tulppia, ja oli halpoja ~4€ kpl.
Nyt olen purkanut tosin nitro auton sähkö version varaosiksi.

Et kannatta kysellä nitro kamppeita jos tarvetta (yv).
son loppu ny.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #77 : 01.07.09 - klo: 21.12 »
Jarruja ja konetta säädetty. Pitänee laittaa se failsafe (tai paremmat radiot), kun jäi tuntuma, että kantama on vähän turhan vaisu. Ei karannut sentään vielä...

Hauska peli ajella, siitä ei pääse mihinkään, mutta nitroilun työläys ja melukkuus tekee sen, että sähköversiolla saa enemmän ajettua. Vaikea sanoa mikä auton kohtaloksi jää... varaosiksi, myyntiin tai käyttöön, joku näistä.

Onko joku kellotellut millaisia ajoaikoja voi odottaa tankilla saavansa, kun saa seokset kohdilleen?
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #78 : 05.07.09 - klo: 10.48 »
Tulihan taas ulkoilutettua hobbaa vajaa tankillinen.
Mutta, täytyy ensteks kyllä sanoa että ON todella vahvaa tekoa kyseinen auto.

Tuli hyppyyteltyä oikeen urakalla, ja vielä muksujen hiekkalaatikon yli ja takana oli iso puukeinu, kopsahteli välillä siihen ja volttia monenlaista.

Osuihan se tietysti lopuksi siihen hiekkalaatikon kulmaan (30cm tukista tehty) etupyörä edellä (luonollisesti),
ajattelin jo et nyt hajosi kunnolla kun etupyörä "repsotti", mitä vielä: iskari yläpäästä irti pallosta (painamalla takas) ja   alatukivarsi irti sisältä, siitäkin alu kiinnike ainoastaan vääntyi mikä on diffin kuorissa kiinni.
Ja sama kohtalo täällä  :cry:

Wanhalla montulla tuli ajeltua ja johonkin kiveen, ekan tankin jälkeen tuli siirryttyä vähän siistimpään paikkaan ja eiköhän sieltä löytynyt joku kivenmurikka. Etuiskari ei tosin irronnut (meni poikki yläpään kiinnike), alukiinnikkeet diffin molemmilta puolilta mutkalle ja toki myös ne pientarvikkeet hävis jonnekin varvikkoon. Eikä tuntunut olevan edes vauhtia...  :angel:
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #79 : 14.07.09 - klo: 23.45 »
Oltiinpa taas ulkoiluttamassa. Pistin merkille, että takapyörät pyörii jäykemmin kuin etupyörät, ehkä jopa hieman jarruttaa koko ajan. Wi ainakaan jarrulinkistö ole vetämässä takajarrua, enkä mitään kanittavaakaan vielä ole löytänyt. Onko idiksiä mistä moinen voiko tuo olla ns. normitilanne?
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Charisma

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #80 : 15.07.09 - klo: 09.23 »
Esim. jotain kiviä, likaa yms. vetarien tai vanteen välissä, muutaman kerran on näin käynyt. Tai laakerit? Takadiffi ?

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #81 : 15.07.09 - klo: 11.20 »
Takapyörät itse tuntuvat pyörivän melko herkästi. Jos joku jumii, niin sen täytynee olla keskidiffin ja takadiffin välillä, koska kun pitää toista takapyörää kiinni ja pyörittää toista, eturenkaat tahtoo pyöriä. Jos taas tekee vastaavan pyörittämällä/pitämällä etupyörää, ei takarenkaat pyöri.

Eli "ominaisuus" on jossain diffien välimaastossa, mutta mitään kiveä tms. ei ole sattunut vielä silmään, eikä jarrutus sinällään mitenkään äärettömän voimakasta ole.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #82 : 18.08.09 - klo: 21.20 »
Terve!
Mitä tähän autoon tarvitsisi, että tästä saisi sen "STe", eli sähkömallin? Mulla olisi jo mamba max ja castlen 5700kv moottori, eikös nuo tähän kävisi? Onko hankalaa tehdä tuo moottoripukki tähän autoon?
Minkälainen pinjoni tähän pitää laittaa? Saako mistä tähän varaosia? Paljon tämän auton mitat on, kun en guuglettamalla löytänyt, tarvitsisin maavavaran, pituuden ja leveyden? Olisiko tämä auto kuinka kestävä
noilla edellämainitsemillani sähköillä? Tollasia perusjuttuja voisi kertoa, niin saisi hahmotusta.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #83 : 18.08.09 - klo: 21.38 »
Tässä on ensinnäkin mittoja.

SPECS:      Vehicle-
          Length:      14.6" (370mm)
          Wheelbase:    9.4" (240mm)
          Front Width: 12"   (305mm)
          Rear Width:  11.4" (290mm)
          Height:       6.3" (160mm)
            Body-
          Length: 12.75" (324mm)
          Width:   4.6"  (117mm) behind front wheels-narrowest point
                   5.0"  (128mm) at rear wheels-widest point
          Height:  3.8"   (98mm)

Maavaraa pystyy säätämään 0:sta johonkin n +30mm:n

Nyt en ole etsinyt moottoripukkia, mut keväällä kun ite olin ostamassa ei ainakaan löytynyt.
Varaosia saa ihan kohtuullisesti ihan Suomestakin, ainakin RF myy. Ja Englannista on itselle jonkinverran tullut, tulee nopeasti/edullisesti.

Ja tässä sulle valmis aihio, ei muutakun kauppaa vääntämään -> http://rc10.fi/index.php?topic=38761.0

Itse en ole saanut hajalle kuin takavetareita ja yhden takatukivarren ja menihän rerästä lautaspyörä, tämä kaikki siis 4s:llä
Akuperäisen kitin mukana tulee 14 piikkinen pinioni 3.2mm akselille, eli juurikin kävisi mamban comboon ja 2s:llä joutunee tuolla kv:lla ajelemaan.
Sitäkautta nuo osatkin kestänee paremmin, vetarit/rattaat.

Ihan kiva auto ajella, tuolla 4s setupillakin, etenkin jos otti ohjaimesta kaasun epat n 70%:tiin.
son loppu ny.

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #84 : 18.08.09 - klo: 21.45 »


Itse en ole saanut hajalle kuin takavetareita ja yhden takatukivarren ja menihän rerästä lautaspyörä, tämä kaikki siis 4s:llä
Akuperäisen kitin mukana tulee 14 piikkinen pinioni 3.2mm akselille, eli juurikin kävisi mamban comboon ja 2s:llä joutunee tuolla kv:lla ajelemaan.
Sitäkautta nuo osatkin kestänee paremmin, vetarit/rattaat.

Ihan kiva auto ajella, tuolla 4s setupillakin, etenkin jos otti ohjaimesta kaasun epat n 70%:tiin.

Miksi pitäisi ajaa 2s Lipolla, vai tuleeko muuten liikaa tehoja, vai mitä?

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #85 : 18.08.09 - klo: 21.54 »
Ofnan konversiokitissä on hilua kyllä jonkin verran...

CNC Alum Motor Plate
Center Diff Upper Plate
Alum Radio Tray
Battery Box
Alum Chassis
Motor Geat 14T
Magic Strip Velcro
Screws Set
Alum Antenna Mount

Pohjalevy on ainakin sen verran erilainen, että nitron hilut eivät ehkä taida mennä konversioversion pohjalevyyn, tai ainakaan starttiboksiin ei saa kiinni.

Omassa STe:ssä ollut 1:8 buggykonversioissakin käytetty Novak HV 5.5T, joka oli aiemmin E-Revossa. Kulkee kyllä 4S vähintäänkin kotitarpeiksi, mutta Epaan eno ole sentään koskenut  :grin:
3700 on koneen kv ja 16-piikkisellä 3S on aika sopiva vauhti, mutta 2S:lläkin ajaa jo ihan mielellään.

Yksi vetari saatu taipumaan, mutta oikaisemalla tuli ihan hyvä. Yksi tukivarsi myös mennyt sähköillä ajettaessa. Nitroveljestä on mennyt myös jotain, lähinnä törmäilyjen takia. Wheelspinistä tullut tilailtua jotain palikkaa, mutta kannattaa katsoa, että tilaa vain varastossa olevaa tavaraa...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #86 : 18.08.09 - klo: 22.03 »
2s potkimiset.

Differential Ratio: 3.9
Transmission Ratio: 1
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 42
Pinion Tooth Count: 14
Total Voltage: 7.4
Motor KV: 5700
Tire Diameter (inches): 3.6
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 0
Motor Coil Resistance: 0
Spur/Pinion Ratio: 3 : 1
Total Ratio: 11.7 : 1
Tire Circumference (inches): 11.31 inches (287.27 mm)
Rollout: 0.97:1
Total Motor Speed: 42180 RPM
Vehicle Speed: 38.61 mph (62.02 km/h)
Effective KV Value: 5700
KT constant: 0.24 oz-in/A

3s potkimiset

Differential Ratio: 3.9
Transmission Ratio: 1
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 42
Pinion Tooth Count: 14
Total Voltage: 11.1
Motor KV: 5700
Tire Diameter (inches): 3.6
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 0
Motor Coil Resistance: 0
Spur/Pinion Ratio: 3 : 1
Total Ratio: 11.7 : 1
Tire Circumference (inches): 11.31 inches (287.27 mm)
Rollout: 0.97:1
Total Motor Speed: 63270 RPM
Vehicle Speed: 57.92 mph (93.03 km/h)
Effective KV Value: 5700
KT constant: 0.24 oz-in/A

Mitä itse ajelin, vauhtia kun alkoi olla baut lähellekkään tuota 60km/h ni ei oo mitään tsäänssejä ohjata minne itse tekis mieli.

Ja tässä vielä oma 4s setuppi.

Differential Ratio: 3.9
Transmission Ratio: 1
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 42
Pinion Tooth Count: 17
Total Voltage: 14.8
Motor KV: 2200
Tire Diameter (inches): 3.6
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 105
Motor Coil Resistance: 0
Spur/Pinion Ratio: 2.47 : 1
Total Ratio: 9.63529 : 1
Tire Circumference (inches): 11.31 inches (287.27 mm)
Rollout: 1.17:1
Total Motor Speed: 32560 RPM
Vehicle Speed: 36.19 mph (58.14 km/h)
Effective KV Value: 2200
KT constant: 0.61 oz-in/A
Motor Torque: 0.34 ft-lbs
Final Torque: 3.24 ft-lbs
Final Power: 1554 watts (2.1 HP)



son loppu ny.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #87 : 18.08.09 - klo: 22.27 »
Mitä itse ajelin, vauhtia kun alkoi olla baut lähellekkään tuota 60km/h ni ei oo mitään tsäänssejä ohjata minne itse tekis mieli.
4S tainnut itselläkin olla kiinni vain asvaltilla. Toiselle sadalle taitaa antaa tuo laskuri laskennaliset huiput, mutta eipä ole tullut mitattua. Mikroaaltotutkaa tosin on jo tiedusteltu...

Jos nitroon haluaa verrata, lienee tuo 2S aika hyvin tontilla ja jos ei kulje, niin pinjonia vaihtamalla voisi kokeilla saada lisää vauhtia myös ennen siirtymistä 3S pakettiin.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #88 : 01.09.09 - klo: 11.23 »
Jos tekee konversion mini ST:stä, kelpaako siihen suoraan STE moottoripukki? Mitäs muita mahdollisia osia vaatii?

http://www.nitrohouse.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=11&products_id=20810

Olisi hobao-shopissa sen verran edullinen toi ST jos sen muuttaisi harjattomaksi..
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobao Hyper mini St
« Vastaus #89 : 01.09.09 - klo: 12.05 »
Yhden reijän porauksen vaatii pohjalevyyn.
son loppu ny.