Kirjoittaja Aihe: 1:10 Autot  (Luettu 4329 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
1:10 Autot
« : 05.07.08 - klo: 22.26 »
Onko ihan hyvä auto "ensimmäiseksi" isoksi autoksi?
« Viimeksi muokattu: 08.08.08 - klo: 16.09 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #1 : 05.07.08 - klo: 22.39 »
Onko ihan hyvä auto "ensimmäiseksi" isoksi autoksi?

Osta stampede.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #2 : 06.07.08 - klo: 10.09 »
Mutta ton Lunch Boxin saa 80e plus siihen vastari nopari ja akku. Mitäsuosittelette nopariks akuks ja vastariks? Ja paljonko olis hintaa? Kyllä ottaisin Stampede, mutta haluaisin halvalla auton.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #3 : 06.07.08 - klo: 10.24 »
Mutta ton Lunch Boxin saa 80e plus siihen vastari nopari ja akku. Mitäsuosittelette nopariks akuks ja vastariks? Ja paljonko olis hintaa? Kyllä ottaisin Stampede, mutta haluaisin halvalla auton.

Stampede löytyy käytettynä varmasti täältä.
Jerzi

PS Olen ajannut tuolla autolla ja kyllästyt etkessä siihen, esim se on liian puskeva ja alustan jousitus on -80lukumainen. Hyvä voimansiirtohan siinä on mutta stampede on paljon parempi vaihtoehto.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #4 : 06.07.08 - klo: 10.46 »
Omistettu kans..
Ja se 80-lukumaisuus on siis vain JOUSIA, ISKAREITA SIINÄ EI OLEKKAAN!
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #5 : 06.07.08 - klo: 11.10 »
Omistettu kans..
Ja se 80-lukumaisuus on siis vain JOUSIA, ISKAREITA SIINÄ EI OLEKKAAN!


Minulla oli jopa asennettu nuo öljyiskarit mutta se hirveästi tuossa autossa autannut.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #6 : 06.07.08 - klo: 11.46 »
Mistä sais halvalla STampedea? Käsittääkseni autossa on muovinen voimansiirto?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Lunch Box
« Vastaus #7 : 06.07.08 - klo: 16.27 »
Käytettynä, etusivulla olevissa liikkeissä voit tehdä hintavertailua. Perusmallissa voimansiirto muovia.
Jere M

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #8 : 06.07.08 - klo: 19.07 »
Mistä sais halvalla STampedea? Käsittääkseni autossa on muovinen voimansiirto?

Eikös kaikissa sähköautoissa ole muovinen voimansiirto.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #9 : 06.07.08 - klo: 20.20 »
Olen katsonut Stampedeja, mutta halvalla ei ole löytynyt ja, jos tohon ostaa tarvittavat osat on hinta varmaan yli 150e. Ja, kun olen lukenut tuosta autosta he ovat kehuneet sitä.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #10 : 06.07.08 - klo: 20.22 »
Olen katsonut Stampedeja, mutta halvalla ei ole löytynyt ja, jos tohon ostaa tarvittavat osat on hinta varmaan yli 150e. Ja, kun olen lukenut tuosta autosta he ovat kehuneet sitä.

Osta ja kerro sitten mitä tykkäsit. Minä en tykännyt, no se on vaan minun mielipide tässä. esim jos en väärin muista välitystä ei voinut edes vaihtaa. Auto nokittaa liian helposti mikä vaikeuttaa ajoa koska siitä tulee aliohjautuva.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #11 : 06.07.08 - klo: 20.34 »
Sen verran haluan sanoa viellä että mallina tuo auto on todella hieno ja sen paras paikka on hyllyn päällä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #12 : 04.08.08 - klo: 22.07 »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa raxu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #13 : 05.08.08 - klo: 14.15 »
Stampeden saat käytettynä n.150 eurolla, ei juurikaan varmaan eroa jos ostat Lunch Boxin + noparin + moottorin + servon jne...

Paljon ajetun XL-1 peden voin myydä 120 eurolla :-) ilman akkua mutta ns. hitaan laturin saat mukaan.
« Viimeksi muokattu: 05.08.08 - klo: 14.19 kirjoittanut raxu »

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #14 : 06.08.08 - klo: 11.30 »
Voisiko vaihtaa LRP Shark 18 ja maksaisin vähä myös? Olen katsonut Rustler XL-1 ja on paljon halvempi, siinä on myös nelä akkua. Mutta haluaisin ajaa myös maastossa, niin tuo olis hyvä. Miten auto menis 3300mah Sick Pacilla?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa raxu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #15 : 08.08.08 - klo: 13.09 »
Voisiko vaihtaa LRP Shark 18 ja maksaisin vähä myös? Olen katsonut Rustler XL-1 ja on paljon halvempi, siinä on myös nelä akkua. Mutta haluaisin ajaa myös maastossa, niin tuo olis hyvä. Miten auto menis 3300mah Sick Pacilla?

Eipä ole Sharkkia meidän taloudessa. Jos meinaat tuota huuto.netissä olevaa Rusleria niin hinta nyt 84,00 ja hintavarausta ei tiedossa. Tarjolla oleva Pede XL-1 noparilla ja 17 lankaisella koneella, huutonetin Rustlerissa luultavasti alkup. Stinger kone.

Mutta edelleen kehottaisin omasta kokemuksesta ostamaan Stampeden, Sharkista ei kokemusta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #16 : 08.08.08 - klo: 13.27 »
Tarkoitan vaihtoa tuohon autoon :mrgreen:? Sinun minulle ja minun sinulle? Ja, kun autoni on hieman nuhjoutunut (kerron myöhemmin lisää) voisin maksaa pikkuisen päälle, että kaupat tulisi.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa raxu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #17 : 08.08.08 - klo: 13.51 »
Ai joo, empäs tajunnut heti. Kiitos tarjouksesta mutta seuraava auto katsottuna jo. 

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #18 : 08.08.08 - klo: 13.59 »
Harmi. Oishan tuolla huutonetissäkin pari autoa... HSP Brontosaurus 100e, mutta ei tietoa onko kestävä ja Mad Truck 150e, mutta mietin senkin kanssa vaihtoa... ei ole vielä vastannut lähettämään viestiin. Toki tuokin olisi hieno peli, onko Stampedessa jokin uusi parempi motti muka, mitä kulkee? Onko akut minkälaisia? Laturia en tarvitsisi, kun itsellä on jo pikalaturi, mutta, jos laturi on hyvä niin voisin ottaa sen. Mad Truckia on kehuttu ja on myös 4wd, mutta HSP:n Halpuus houkuttelee ja Stampedesi uusi moottori myös. 100e auto jota ei ole kehuttu? vai 120e auto jota on kehuttu, mutta on 2wd ja siinä on uusi kone? vai 150e auto jota on kehuttu ja joka on 4wd. Kyllä tuo 2wd sopisi piha-ajoon mainiosti, mutta toi 4wd on kuitenkin parempi maastossa. Hmmmmmmmmmm............. :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa raxu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lunch Box
« Vastaus #19 : 08.08.08 - klo: 14.17 »
Kylläpä sait sekavan viestin kirjoitettua  :azn:

Vaikee sanoa mitä tuo kulkee kun en ole mitannut. Moottori siis ei ole pakasta vedetty, on sillä ehditty jo ajaa. Kulkee tarpeeksi minun tarpeisiin mutta huippunopeus pienempi kuin XL-5 vakio Rusterissa. 120 eur on hinta joka sisältää kaiken mitä tuli myyntipakkauksessa = Auto, ohjain, varaosia ja manuaalit. Akkuja saa kaupasta :)

HSP + Mad Truckista ei ole kokemusta. Traxxasin autot ovat kestäviä, helppoja korjata ja osia löytyy useimmiten hyllytavarana.



Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Lunch Box
« Vastaus #20 : 08.08.08 - klo: 14.40 »
Ja topicin otsikko...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: 1:10 Autot
« Vastaus #21 : 08.08.08 - klo: 16.16 »
Kiitos vain! Sehän oli juuri tarkoitukseni Raxu! :mrgreen: Noh vitsi vitsinä. Olisikohan nopeus noin 40 6 cell akulla? Medasecilta voisin tilata 4500Mah akun. Auto olisi sinänsä parempi, koska siihen voi suoraan tilata haluaman akun, ettei vanha akku olisi turhaa tullut paketissa.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Mc`not

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: 1:10 Autot
« Vastaus #22 : 09.08.08 - klo: 17.49 »
kannattaako tälläistä hommaa vai kannattaisiko vain tyytyä johonkin perus autoon jos meinaa alkaa driftailemaan?
http://hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=HPI10712
erikoista tossa on toi moottorin siirtämis mahdollisuus.onko toimiva systeemi?

toinen vaihtoehto olis joku tälläinen
http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=1778&PHPSESSID=90f6fc837a6d29bda32bfbe5259c5eff

oon lukenut monia kehuja tosta Tamiya:sta joten pistää miettimään kumpi olis parempi..



Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: 1:10 Autot
« Vastaus #23 : 10.08.08 - klo: 10.32 »
Nuohan on molemmat ihan perus autoja. Oikeastaan tuo hpi on halvempi koska tamiyan RTR paketti maksaa 250€. Tuskin tuosta moottri edessä systeemistä hirveästi on hyötyä, koska puskemista voidaan vähentää säätöjä muuttamalla.

En osaa sanoa kumpi on parempi kun koskaan en ole hpi:llä ajellu. Tamiya on ainakin hyvä.
Jos itse alkaisin drifteriä etsimään, niin ostaisin jonkun vanhan kilparassin halvalla ja alkaisin siitä rakentamaan. Kestävyys olisi varmasti parempi, mutta tietysti aloittelijan on helpompi ostaa valmis paketti ja tämä oli vain minun mielipide.

Poissa raxu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:10 Autot
« Vastaus #24 : 10.08.08 - klo: 18.40 »
Kiitos vain! Sehän oli juuri tarkoitukseni Raxu! :mrgreen: Noh vitsi vitsinä. Olisikohan nopeus noin 40 6 cell akulla? Medasecilta voisin tilata 4500Mah akun. Auto olisi sinänsä parempi, koska siihen voi suoraan tilata haluaman akun, ettei vanha akku olisi turhaa tullut paketissa.

Nopeus riippuu myös paljon välityksistä, nyt sellaiset, että kiihtyy hyvin ja mukava ajaa. Itsellä käytössä 7,2 c 3300 mah akkuja, juurikin Medaseciltä ostettuja.