mistä tunnistaa, kummassa on vika, kone suli vai nopari menoillaan?
pitäen autoa ilmassa pyörittää konetta, pitämättä kierroksia kun 5-10 sekkaa, sitten alkaa kuulostaa siltä kun virta ei riittäs (24amppeeria kiinni ,384A piikkisieto lipokasalla), eli keskikaasu katoaa ja on vain "täyskaasu"kiihdytys ja pätkäsy..vaikka kaasua yrittäs pitää vajaana
sitten voiman saanti katkeaa ja pyörät jää hiljalleen rullaamaan alas pysähdyksiin asti.
kolme johtoa koneelle kuumenee niin että liittimien sukat sulaa
kone myös. nopari tulee hivenen perässä kuumaksi. senkin sukka vetäytyy hiljalleen. ohjelmointi ei auttanut.
Ja tekee samaa irrotettuna autosta
BK12020 & warrior 20 L 8 kone
ja molemmilla puhaltimet.
ohjausvirta kokeiltu irtoakuilla/irto-becillä/sisäisellä becillä
Vika alkoi kun etudiffi poxahti jumiin täyskaasukiihdytyksessä 22,2 voltilla kokeilu-ajossa (silloin akut oli sarjassa ja sai siis 128 amp piikkii/96 jatkuvaa) Kn diffi oli roiskinut hampaat seinille ja voimansiirto oli (2-vetonen) vapaa ajoon taas auto ei jaksanut mennä. muuttelin piuhaniput rinnankytkentään muttei auttanut..