Sama auto paitsi moottori, nopari ja pinjoni on eri. Eli voi päivittää myöhemminkin.
Suosittelen kyllä hankkimaan heti harjattoman setin, aja alkuun vaan sillä mukana tulevalla nimh pakalla, Sabesta ainakin löytyy nimh pakkoja lisää, sitten rahallinen kynnys siirtyä "isoihin" tehoihin on paljon pienempi.
Ja voihan sitä nopeutta säädellä sillä kaasusormella
Vinkkinä vielä että myydään palstalla näyttäis olevan yksi VXL myynnissä kohtuu hintaan.
Lyhensin äsken iskarien ulosjousto pituutta 3mm ja nopealla lattia testillä eron huomasi ainakin kiihdytyksessä, ei enää keuli.
Mutta jos joku haluaa lyhentää ulosjoustoa myös, niin suosittelen yhtä o-rengasta (n.2mm), itse leikkasin noin 3mm pätkän polttoaineletkusta, mutta ulosjousto rajoittui ehkä aavistuksen liikaa.
Noh lisää tekstiä siitä sitten lauantain ajojen jälkeen.
Ajatuksena myös tehdä niistä punaisista tangoista säädettävät jos löytyy sopivaa vanttiruuvia.