Kirjoittaja Aihe: Polttis -> Sähkö konversiot  (Luettu 657386 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #870 : 07.02.10 - klo: 16.27 »
Tuli vielä mieleen tuosta Turnigyn kombon sopivuudesta Hyper seiskaan, että nopari on fyysisesti melko iso ja saattaa pistää miettimään miten se sopii fiksuiten kyytiin. Jos aikoo ajaa 4s lipoilla, saattaisi löytyä pienempääkin noppaa.

Tilasin joku aika sitten tällaisen:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8993

Noppa on merkittävästi pienempi kuin esim. Turnigyn kombossa oleva. Tuohon kylkeen löytyi vielä 2800kV XL-kone (kiinankoneet taitaa olla siinä 30 usd haminoissa), mutta eipä ole vielä tullut hommattua autoa noille. Menisi ehkä patterikasiin, mutta myös SC-trukki käynyt mielessä...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa -Markus-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #871 : 07.02.10 - klo: 20.31 »
-- HoBao Hyper ST -- Team Associated SC10 -- Traxxas Slash 4X4 --

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #872 : 07.02.10 - klo: 20.59 »
Tuo nopari on ainakin hyvän oloinen ja siisti päällepäinkin, verrattuna esim. Ezrun sarjaan.
Laitoin pojan MP7.5US:ään tollasen 80A Xerunin ja hyvin se 4kennoisella toimi sen vajaan 3 minuuttia, jonka halpis Turnigy 1800kv kesti :grin:
Pitäis joskus keretä laittaan Castlen konetta paikalleen, niin pääsis poikaki ajeleen...

Ja siinä Xerunissahan on tosiaan sensorilliselle koneellekkin liitäntä.

Antaisit joskus pojan ajaa nii ehkä kestäiskin paremmin... :grin:
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #873 : 07.02.10 - klo: 21.22 »
Mites riittäiskö tämmönen paketti liikuttamaan HoBaon truggya?

http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9127&Product_Name=Turnigy_Brushless_Car_Power_System_2350Kv/150A
Kyllähän se tuolla jo liikkeelle lähtee. Kuten muutama viesti aiemmin tässä säikeessä totesin, itselläni oli tuo samainen kombo E-Revossa ja tätä nykyä vaihdettu vain kone vielä pykälän isompaan.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa -Markus-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #874 : 07.02.10 - klo: 21.53 »
Mites riittäiskö tämmönen paketti liikuttamaan HoBaon truggya?

http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9127&Product_Name=Turnigy_Brushless_Car_Power_System_2350Kv/150A
Kyllähän se tuolla jo liikkeelle lähtee. Kuten muutama viesti aiemmin tässä säikeessä totesin, itselläni oli tuo samainen kombo E-Revossa ja tätä nykyä vaihdettu vain kone vielä pykälän isompaan.

Käytitkö minkälaisia lipoja tuolla paketilla?
-- HoBao Hyper ST -- Team Associated SC10 -- Traxxas Slash 4X4 --

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #875 : 07.02.10 - klo: 22.33 »
Mites riittäiskö tämmönen paketti liikuttamaan HoBaon truggya?

http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9127&Product_Name=Turnigy_Brushless_Car_Power_System_2350Kv/150A
Kyllähän se tuolla jo liikkeelle lähtee. Kuten muutama viesti aiemmin tässä säikeessä totesin, itselläni oli tuo samainen kombo E-Revossa ja tätä nykyä vaihdettu vain kone vielä pykälän isompaan.

Käytitkö minkälaisia lipoja tuolla paketilla?
4S (2 kpl 2S sarjassa), 4000 mAh 25C oli pääsääntöisesti. Joku kerta tuli testattua myös 6S, jolloin ajo-ominaisuudet alkoi olla vähän rajoilla ja välitykset turhan pitkät.

Kone kestää jossain rajoissa myös sen 6S, mutta mitä tullut jostain lueskeltua, on niitä koneita rikottu juurikin antamalla isän kädestä 6S:llä. 4S tai 5S lähtisin ehkä itse laittamaan.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #876 : 08.02.10 - klo: 17.40 »
Nonni,eli nyt tarvittais 1/8 buggyyn akkua ja tuli mieleen,että riittäskö 3000mah 4s 40C akku?
Jos jotain hyviä akkuja Hobbycitystä,niin voi laittaa linkkiä.Saa olla myös 2kpl 2s lipoja sarjassakin.

Akkukotelon koko: pituus 146mm ja leveys:47mm

edit. sähköinä MMM 2200kv combo.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #877 : 08.02.10 - klo: 17.47 »
Riittää se, mutta ajoaika on aika lyhyt, 4S akuina yleensä käytetään 5000mah kokoisia, 5S 4000mah ja 6S 3300mah.
Jos paino painaa enemmän vaakakupissa kuin ajoaika eli ei tule pihasuttaukseen vaan radalle niin silloin valitsisin nuo mainitsemasi akut.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #878 : 08.02.10 - klo: 17.50 »
Kiitti Jabe!Todennäköisesti tulee ajettua kesällä radalla joten paino kyllä painaa paljon siellä vaaka kupissa,mutta voihan noita kyseisiä 4s 3000mah 40C akkuja ostaa pari kappaletta ja vaihtaa sitten kun toinen loppuu.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #879 : 09.02.10 - klo: 14.39 »
Miltä tälläinen paketti kuulostaisi,

Hobby King 150A High performance Brushless Car ESC

2800kv Brushless Inrunner
Spec.
Kv: 2800rpm/V
Idle Current: 5.3A
Resistance: .0042
Max Amp: 110A

ZIPPY Flightmax 5000mAh 4S1P 25C

Turnigy Accucel-6 50W 5A Balancer/Charger

Sitten vielä moottorille jähdytin ja kaiken kokoisia rattaita.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #880 : 09.02.10 - klo: 20.39 »
Muuten ihan toimiva yhdistelmä varmastikin, mutta tuota Kedamotorsin 2800kv konetta en 4 kennoisilla lipoilla ajaisi. Mä ajoin viime keväänä ja se ei kestäny 4:llä kennolla aikaan saatavia kierroksia kuin vajaan 15 minuuttia. Magneetti hajosi kappaleiksi ilmeisesti liian suuren keskipakovoiman vaikutuksesta.
Vielä nopeammin kyllä hajos Turnigyn 1800kv kone pari viikkoa sitten (kesti vajaa 3min, 4S lipolla)...

Mun mielestä voi käyttää kiina nopareita, mutta kunnon koneeseen kannattaa vähän panostaa.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #881 : 09.02.10 - klo: 21.21 »
Vielä nopeammin kyllä hajos Turnigyn 1800kv kone pari viikkoa sitten (kesti vajaa 3min, 4S lipolla)...

Hehe, ja mää kun meinasin tota käyttää 5S:llä... :roll:
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #882 : 09.02.10 - klo: 22.21 »
Mun mielestä voi käyttää kiina nopareita, mutta kunnon koneeseen kannattaa vähän panostaa.

Samaa mieltä Ilen__ kanssa. KD 2200kv kävi 4s:llä kuumana kuin kiukaan vastus.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #883 : 09.02.10 - klo: 22.30 »
KD36-74-06XL !
Noita on kulkenu mun käsien läpi nyt 6 kpl.
1 värisi 4s volteilla heti ostaessa. Eipä kestäny kauaa.
1 on pääosin 2s käytössä. Pari akullista 4s, ja ehjä.
1 on koeajettu 6s, ja selvisi akullisesta ehjänä. Käytössä omistajallaan.
         Sen keula oli heikostiliimattu, ja piti uudelleenliimata.
1 kesti laakerinsa loppuun.
2  selkeästi ylivälitin  kuumiksi, Varmaan valmistajan vika?
    niistä toisen magneetti on nyt niin heikko ettei roikota ruuvaria. Seinäkoriste.
      ja se toinen pyörii kivast, muttei pyöritä AKSELIAAN, vain vikisee
        Tää vika sai kovaa ruuvilukitetta, ja on kuivumassa. Kerron jos onnaa.
Saatan kokeilla muitakin, kunhan opin välittämään oikein!?
Noita saa jokusen opetella ennenku on castlen koneen arvo kulunu, mut castlelaisenkin saa palamaan kerta-akulla.
ps allekirj: SP_1/8 ehjiä koneita
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #884 : 09.02.10 - klo: 22.37 »
juu täältäkin löytyy noita Kd:en motteja ja kuuminahan ne käy esim. vajaa 10 min ajo sisäradalla 2700kv motilla ja CRT.5 crossilla,3s:llä niin lämmöt oli jäähdyssiilen/tuulettimen kanssa noin 60 astetta.
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #885 : 11.02.10 - klo: 18.14 »
Itse ajattelin rakentaa Hyper 7 sähkökonversion ja pistinkin nyt tilaukseen Hobbykingiltä kaikki tarvittavat hilppeet.

Moottori ja Nopari combo:
Turnigy Brushless Car Power System 2350Kv/150A

Akuiksi:
ZIPPY Flightmax 5000mAh 4S1P 20C LiPo

Laturi:
Turnigy Accucel-6 50W 5A Balancer/Charger

Rattaiksi:
21 piikkinen (Combon mukana)
13 piikkinen

Tuleeko jollain mieleen muuta, mulla ei ole mitään sähköhilppeitä entuudestaan.

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #886 : 11.02.10 - klo: 18.24 »
loppuu noista akuista c arvo kesken ittellä mamba monster ja 2650kv castle combolla asso rc8e:ssä kuumenee vielä 5200 35c akut ja 5000 40c kuumenee samoin. ja tuolla laturilla et pysty tuollaista 4s akkua lataamaan edes 1c virralla kun käsittääkseni maksimi lataus TEHO on 50W
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #887 : 11.02.10 - klo: 20.22 »
Kyllä tuolla laturilla pystyy lataamaan 4s akkuja ja pystyy vielä 6s akkujakin.

Ja noista akuista sen verran että niistäkin pitäisi virtaa tarpeeksi irrota.

5Ah x 20C = 100A ja moottorin maksimi virta on 76A, joten pitäis virran riittää.

Lipojen merkinnät tarkoittavat:

S = sarjaankytkettyt kennot
P = rinnankytkettyt kennot
C = maksimi kuorman kerroin (yleensä jatkuva)

Usein ilmoitetaan myös burst eli hetkellinen maksimi virta.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #888 : 11.02.10 - klo: 21.47 »
loppuu noista akuista c arvo kesken ittellä mamba monster ja 2650kv castle combolla asso rc8e:ssä kuumenee vielä 5200 35c akut ja 5000 40c kuumenee samoin.

Minkälainen setuppi (välitykset) sulla on siinä autossa, jos noi akut saat kuumenemaan?
Ja mitä tarkoitat "kuumenemisella"?
Normaali käyttölämpöön lämpenemistä, jolloin se akku on parhaimmillaan vai selkeästi näppituntuma lämpöä reilusti kuumempaa?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikkolah

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #889 : 11.02.10 - klo: 22.30 »
Kyllä tuolla laturilla pystyy lataamaan 4s akkuja ja pystyy vielä 6s akkujakin.

Niin pystyy, mutta pystyykö 1C?
Eli mahtaako kuinka lämpimänä käydä?
Speksihän sanoo: "Max Charge: 50W" ==> 50W/14.8V = 3.38A, eli max 3380 mAh 4S akkua pystyy lataamaan 1C.
Kyosho :: HPI :: Asso + muuta aiheeseen liittyvää..

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #890 : 11.02.10 - klo: 22.36 »
Kyllä tuolla laturilla pystyy lataamaan 4s akkuja ja pystyy vielä 6s akkujakin.

Niin pystyy, mutta pystyykö 1C?
Eli mahtaako kuinka lämpimänä käydä?
Speksihän sanoo: "Max Charge: 50W" ==> 50W/14.8V = 3.38A, eli max 3380 mAh 4S akkua pystyy lataamaan 1C.
Pitääkin ottaa selvää. Hyvä pointti en vain tajunnut heti.

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #891 : 11.02.10 - klo: 22.48 »
Eihän se nyt mitään akkua lämmitä jos alle 1C:n lataa(vai tarkotettiinko tässä laturia..?). Lataus vaan kestää hieman kauemmin. Eli hyvin pystyy lataamaan 4-6S akkuja jos ei oo kauhea kiire...
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa mikkolah

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #892 : 11.02.10 - klo: 22.53 »
Eihän se nyt mitään akkua lämmitä jos alle 1C:n lataa(vai tarkotettiinko tässä laturia..?). Lataus vaan kestää hieman kauemmin. Eli hyvin pystyy lataamaan 4-6S akkuja jos ei oo kauhea kiire...

Siis laturia tarkoitin. Itellä lämpee ko. laturi aika rajusti jos laitan 5A lataamaan 3S akkua, mutta 4,5A:lla ei lämpeä juuri ollenkaan. Eli mahtaa lämmetä 4S:llä vieläkin enemmän jos lataa 5A:lla.
Kyosho :: HPI :: Asso + muuta aiheeseen liittyvää..

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #893 : 11.02.10 - klo: 22.56 »
No, tarkoitushan on tulevaisuudessa ostaa pari kolme akkua ja latailla sitämukaa kun tyhjenevät... tuskimpa ainakaan aluksi olen minnekkään kilparadoille menossa, ei kiinnosta maksella lisenssejä. Liekö M8 e sarjaa olemassakaan...

Ittellä vaan sen takia tälläinen projekti kun en jaksa pelata polttisten kanssa ja tahdon ajaa talvisinkin, eikä nyt varaa kahteen autoon.

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #894 : 11.02.10 - klo: 23.49 »
loppuu noista akuista c arvo kesken ittellä mamba monster ja 2650kv castle combolla asso rc8e:ssä kuumenee vielä 5200 35c akut ja 5000 40c kuumenee samoin.

Minkälainen setuppi (välitykset) sulla on siinä autossa, jos noi akut saat kuumenemaan?
Ja mitä tarkoitat "kuumenemisella"?
Normaali käyttölämpöön lämpenemistä, jolloin se akku on parhaimmillaan vai selkeästi näppituntuma lämpöä reilusti kuumempaa?

kyllä noi akut vaan kyykkää vaikka olis mikä setuppi. 13 pinjoni 48 spurri. oottekos poijaat ikinä miettiny paljonko tollanen nopari moottori combo antaa akselista tehoa piikeissä?
on mitattu castlen 2650kv moottorista jopa yli 5000w hetkellisissä piikeissä mikä 4s lipolla tarkoittaa hyötysuhde ym hävikit mukaanlukien n 350A virtaa ja se on akn luovutettava todella nopeasti (puhutaan millisekunneista) siksi tuo lasku kaava ei isoissa autoissa oikein päde mitä se moottori ottaa jatkuvaa virtaa vaan sen mukaan mitä se ottaa piikeissä. pahimmillaan nuo akut on käyny n 45c lämpötilassa että kyllä ne kumenee. ja sitten kun aletaan puhumaan hävikeistä johdoisa ja lämpenemisestä niin johdoissa ei merkitse niinkään se pituus vaan se kaapelin paksuus.  kun pituus eroissa puhutaan senteistä
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Poissa mikkolah

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #895 : 12.02.10 - klo: 22.12 »
Mahtaisko auttaa jos laittais konkkaa lisää?

kyllä noi akut vaan kyykkää vaikka olis mikä setuppi. 13 pinjoni 48 spurri. oottekos poijaat ikinä miettiny paljonko tollanen nopari moottori combo antaa akselista tehoa piikeissä?
on mitattu castlen 2650kv moottorista jopa yli 5000w hetkellisissä piikeissä mikä 4s lipolla tarkoittaa hyötysuhde ym hävikit mukaanlukien n 350A virtaa ja se on akn luovutettava todella nopeasti (puhutaan millisekunneista) siksi tuo lasku kaava ei isoissa autoissa oikein päde mitä se moottori ottaa jatkuvaa virtaa vaan sen mukaan mitä se ottaa piikeissä. pahimmillaan nuo akut on käyny n 45c lämpötilassa että kyllä ne kumenee. ja sitten kun aletaan puhumaan hävikeistä johdoisa ja lämpenemisestä niin johdoissa ei merkitse niinkään se pituus vaan se kaapelin paksuus.  kun pituus eroissa puhutaan senteistä
Kyosho :: HPI :: Asso + muuta aiheeseen liittyvää..

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #896 : 12.02.10 - klo: 22.15 »
Mahtaisko auttaa jos laittais konkkaa lisää?

kyllä noi akut vaan kyykkää vaikka olis mikä setuppi. 13 pinjoni 48 spurri. oottekos poijaat ikinä miettiny paljonko tollanen nopari moottori combo antaa akselista tehoa piikeissä?
on mitattu castlen 2650kv moottorista jopa yli 5000w hetkellisissä piikeissä mikä 4s lipolla tarkoittaa hyötysuhde ym hävikit mukaanlukien n 350A virtaa ja se on akn luovutettava todella nopeasti (puhutaan millisekunneista) siksi tuo lasku kaava ei isoissa autoissa oikein päde mitä se moottori ottaa jatkuvaa virtaa vaan sen mukaan mitä se ottaa piikeissä. pahimmillaan nuo akut on käyny n 45c lämpötilassa että kyllä ne kumenee. ja sitten kun aletaan puhumaan hävikeistä johdoisa ja lämpenemisestä niin johdoissa ei merkitse niinkään se pituus vaan se kaapelin paksuus.  kun pituus eroissa puhutaan senteistä


ihan sitä samaa miettinyt ne konkat varmaan vaan pitäisi saada tonne noparin ja akun väliin ja noilla piikki virroilla ei puhuta enää kokoluokkaa microfaradeista konkissa että siitä olis oikeasti jotain apuakin ja se taas tietää tilan puutetta ja ennenkaikkea painon nousua. toki en sitten jarrutus tilanteessa tiedä miten noi konkat kestää ainakin jos on ns lataava nopari kyseessä
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Poissa mikkolah

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #897 : 12.02.10 - klo: 22.45 »
ihan sitä samaa miettinyt ne konkat varmaan vaan pitäisi saada tonne noparin ja akun väliin ja noilla piikki virroilla ei puhuta enää kokoluokkaa microfaradeista konkissa että siitä olis oikeasti jotain apuakin ja se taas tietää tilan puutetta ja ennenkaikkea painon nousua. toki en sitten jarrutus tilanteessa tiedä miten noi konkat kestää ainakin jos on ns lataava nopari kyseessä

Niinpä.. esim. 2ms 200A @ 14,8V
C = I x t / ΔU = 200A x 0.002s / 14,8V = 0.027F = 27mF = 27000uF
Vai miten tuo nyt meni?

Hmm, enpä tiedä tosta lataavasta noparista, siihen pitää varmaan laittaa diodi?

Kyosho :: HPI :: Asso + muuta aiheeseen liittyvää..

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #898 : 12.02.10 - klo: 23.02 »
Laitappa diodi niin savut nousee noparista ekalla jarrutuksella...
Jos niitä konkkia pitää sinne lisätä niin niiden olisi hyvä olla niitä low esr konkkia että niistä on hyötyä.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #899 : 12.02.10 - klo: 23.18 »
eipähän tuonne akun ja noparin välille oikeasti hyödyttäviä konkkia kannata laittaa tulee painoa sen verran että voi olla kulku aika heikkoa...


hmm mulla pitäis jossain olla tallessa 0.5f 30v siemenssin konkkia 4kpl.... :afro:
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP