Se uuteen vaihtaminen ei paljoa lohduta, väkisin tulee kuukauden ajotauko ja jos sen jälkeen taas pääsee ajamaan kahtena iltana yhteensä 8 akullista niin huumori loppuu aika nopeasti.
Mulla nopari on kiinni kumityynyjen varassa ja johdoilla on liikevaraa reilusti joten siitä ei ainakaan ole kyse. Ne jotka mut tuntee niin tietää myös mun suhtautumisen sähköjen asennuksiin ja niiden huolenpitoon, tapana on että autot/sähköt rakennetaan kilpakäyttöön eikä pihasuttaukseen joten huolellisuus asennuksissa on sen mukaista.
Tällä hetkellä mielenkiinto patterikaseja kohtaan on erittäin minimaalinen, ei vaan jaksa enään leikkiä 250-360€ sähköjen kanssa ja toimia omaan piikkiin testikuskina. Sitten kun krossipaanoilta alkaa kuulua raporttia että sähköt oikeasti kestää muutakin kuin kehumista, alkaa kiinnostus taas nousta, siihen asti pysytään poissa näistä vehkeistä.