Kirjoittaja Aihe: Polttis -> Sähkö konversiot  (Luettu 657389 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2040 : 20.11.13 - klo: 18.57 »
Ite olisin kyllä ottanu (ja otinkin :laugh:) osat vaan Mad Force VE:stä, ei joudu muutaku pari reikää poraamaan jossei ota sitä VE:n pohjalevyä. Aikasemmin tässä threadissa on mun näkemys konversiosta.

Juu onhan tuo kyllä yksinkertaisin ja järkevin tapa tehdä konversio. Ite tykkään rakennella vaikeamman tavan kautta ja samalla sitten jotain erikoistakin.  :laugh:

Mites muuten kun sulla on akut noin ylhäällä, niin ootko huomannu kaatuuko helpommin kuin ennen? Sulla on auto täynnä iskareita, niin ei akut vissiin sivulle mahdu?

Poissa MitsuEvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2041 : 20.11.13 - klo: 21.08 »
Juu onhan tuo kyllä yksinkertaisin ja järkevin tapa tehdä konversio. Ite tykkään rakennella vaikeamman tavan kautta ja samalla sitten jotain erikoistakin.  :laugh:

Mites muuten kun sulla on akut noin ylhäällä, niin ootko huomannu kaatuuko helpommin kuin ennen? Sulla on auto täynnä iskareita, niin ei akut vissiin sivulle mahdu?

Sen verran vähän tuli ajettua nitrosetupilla että ei ole kaatumisherkkyydestä niiltä osin paljoa kokemusta. Ei tuo kyllä kiikkerä ole mun mielestä nyt, aika kovaa saa tulla asvaltillakin mutkaan että kippaa.   :laugh:

En kyllä mitannutkaan että mahtuuko akut sivulle, kai tuohon jotku pienet 2S menis molemmin puolin mutta tää kun on pihasuttausauto niin menettelee tuoki ratkaisu. Nyt on vaan yksi 4000mAh 4S patukka. Keulimistahan tuo rajottaa, ainaki vähän   :laugh:

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2042 : 26.11.13 - klo: 19.42 »
Tuli tosi hölmö idea päähän että jos kokeiliskin ulkopyöriä moottoria.
Ei tarttis toista moottoria ostaa ja lisäksi säästyis taas vaimon motkotuksilta. :grin:
Moottorin ruuvaaminen autosta toiseen on pidemmän päälle rasittavaa, joten jos tuosta saisi Mad Forkelle moottorin.
Moottori on 970KV:llä ja hiukan mietitytti riittääkö kierrokset, mutta ainakin näppituntumalla kytkin ottaa hyvin kiinni, tiedä sitten miten käytännössä toimii.
Mitään nopeusennätyksiä moottorilla ja muutenkaan tuolla autolla ei ole tarkoitus hakea.
Tutkiskelin noita valmiita kytkinsarjoja ja tulin siihen tulokseen, että jos haluan kolmevaihdetta, niin samalla vaivalla sen tekee kokonaan itse.
Kytkinakselin tein 8mm teräksisestä potkuri adapterista, jonka sorvasin 5mm jotta saan neulalaakerit mahtumaan akselille. Akseli kiinnittyy moottoriin samalla tavalla kuin normaali pinjoni, mutta lisäksi myös kiilautuu/puristuu akselille.

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2043 : 27.11.13 - klo: 21.52 »
Ensi ajot suoritettu.
Kytkin toimi hienosti, mutta totesin sen olevan aivan höpöhöpö palikka sähkömoottorissa. :laugh:
Joten tein koko homman uudelleen ja nyt on pelkät rattaat joka on ajossa paljon mukavempi.
Moottoriin kyllä kaipaisin hiukan lisää kierroksia, tosin akkuna oli vasta 3s ja moottori oli viileä ajon jälkeen, joten voisi 4s kokeilla seuraavaksi.

Poissa Lindström

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2044 : 07.12.13 - klo: 10.08 »
Tere. Xb8:n konversio hieman etenee ja tutkiskelin tuota mekaanista jarru aihetta. Moni sanoo että aivan turha ja lisää osia hajoavaksi. Varmastikkin näin mutta kun jäärä luonteeltaan ja se oli alkuperäisessä suunnitelmassa niin ainakin pitää kokeilla. Mutta itse kysymyksen: millainen täytyy radion olla että saan toimimaan jarrun ja pakin? Yksi Flyskyn 3ch radio ylimääräisenä. Olisiko mahdollista laittaa esim pakki tuon kolmoskanavan napin taakse? Vielä en ole moottoria tai noparia ostanut joten tarvitseeko tämä ottaa huomioon niitä hankkiessa?

-Tupe

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2045 : 07.12.13 - klo: 11.35 »
Nopeudensäätimissä, joita olen nähnyt, saa setupilla konfiguroitua kolme/neljä perusvaihtoehtoa.

1. kaasu - jarru- pakki , yhtenä liikkeenä saatavissa ( ei suositella isoille tehoille ja massoille) mm. crawlerit
2. kaasu - jarru suoraan - neutraalilta toisena vetona  pakki , siis ei yhtenä liikkeenä saatavissa
3. kaasu -jarru (ei pakkia) ?kisaajille?
4. Pelkkä kaasu, ja stoppaa neutraaliasentoon lopuista. Mekaanisen jarrun käyttöön.

- ja joko A :samalla sormella /kanavalla Y-haarotetut servot hoitas jarrun, eikös?
- tai B :miksatulla kolmoiskanavalla jarruservojen hoito, ehdollisen napin kautta lisämiksailua
Mutta milläs pistät setupin osaamaan yhtäkkiä taas pakin, kun se oli otettu pois? (valinta 4)

Pitäs olla erikoisempi  miksaus, joka
jättäisi jarrutusitapahtuman suorittamatta, ja toisella nykäsyllä antas silti pakin,
pistämättä jarruja päälle.
(valinta 2 noparissa, ohjaimessa ehtoja et eka käsky menee vain servoille, käsky kaksi menee vain noparille? )

Käskyt ihmiseltä:
A. kaasu eteen
B. jarruttaminen:
kaasun kanava miksattuna- jarruservoihin nyt ehdolla "J", jolla nopari ei saa jarrutustietoa, miksikanava saa. Nopari osaa olla tarjoamatta pakkia, kunnes kone on seis valinta 2 mukaisesti. Mistäs se tietää jos ei tietoa kerrota, kun se ei saa jarruttaa?
C. mies tahtoo pakittaa, nappi pohjaan + sormi neutraalille ja uusi työntö sormella:
nollan jälkeen ihmeellinen " nappi", joka ei miksaa servoja jarruun, antaa pakin kaasukanavaan noparille.
D-.... normikäyttöä nappia painamatta

Sähköohjattu suuntalaakeri kytkin-pinionilla tietty ajais ton asian myös ;)
Kiinnostaa tietää, osaisko joku tuon miksauksen näpytellä vaikka mun Futaba 3PM-2.4D radioon
« Viimeksi muokattu: 07.12.13 - klo: 12.02 kirjoittanut 4wdkanootti »
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2046 : 07.12.13 - klo: 12.06 »
Joissain, ainakin traxxaksen tekemissä toi pakki on mekaanisen vaihteiston takana, jota se nappi sitten voi käyttää. Kone saa pyöriä aina samaan suuntaan, jossa ei jarrutella.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2047 : 13.12.13 - klo: 16.37 »
Nyt ois tarkoitus kyosho giga crusher sfästä tehdä sähköinen versio.onko jollain kokemusta kyseisestä autosta.onko valmiita osia vai pitääkö alkaa ite viilaamaan.kannattaako sähköautoon jättää tuota vaihteistoo entä suunnanvaihtajaa.

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2048 : 13.12.13 - klo: 21.27 »
Jos tuosta vaihteesta haluaa jotain hyvää sanoa, niin se on ihan kiva kun pystyy möyrimään todella hitaasti ja sitten taas tarvittaessa pääsee kovaakin. Aika höpöhöpö juttu sähkiksessä kuitenkin. :smiley:

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2049 : 14.12.13 - klo: 09.05 »
Joo yön yli kun oon nukkunu niin ehkä sen vaihteston poistan nitromoottorin kanssa.sitä suunnan vaihtajaa vielä mietin kun ois ihan hyvä se levyjarru.keskidiffi ois ehkä helpoin ja varmatoimisin.tämäkun tulee 7v kuskille.tarviis olla helppo ja varma tekniikka.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2050 : 14.12.13 - klo: 18.27 »
Jos tuosta vaihteesta haluaa jotain hyvää sanoa, niin se on ihan kiva kun pystyy möyrimään todella hitaasti ja sitten taas tarvittaessa pääsee kovaakin. Aika höpöhöpö juttu sähkiksessä kuitenkin. :smiley:
Sensorillinen kone+nopari on parempi ratkaisu möyrimiseen kuin vaihteisto. Manjuaalisesti valittava vaihde (kuten esim. Traxxas Summit) toimii vielä, mutta polttiksen automaagiaski ei ole ainakaan 6S-lipojen kanssa katuautossa (Honkkarin DM-One) ole täysin vakuuttanut. Radalla se laskee lämpöjä ja ehkä voisi näkyä suorituskyvyssäkin, mutta aski lämpenee herkästi eikä toimivuus tunnu yhtä varmalta kuin polttiskäytössä.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2051 : 30.12.13 - klo: 01.11 »
Kauhea sähkökasitrukki kuume tuli!
Minkähän kitin sitä ostaisi pohjaksi? Tamiya TRF801XT näyttäsä ihan laadukkaalta, mitenköhän on varaosien saanti?
Toinen halpa alusta ois Cen Matrix Arena.
SItte Absima Torch E:tä sais kittinä. Eiks se oo sama ku se team C T8TE
Hot Bodies D8T saattaisi juuri ja juuri mahtua budjettiin.

Mikäs noista, Absima/Team C, varaosatarjonta varmaan hyvä suomessa? Tuo Tamiya houkuttas tosiaan vaan mistä varaosat?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Dirt Devil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2052 : 30.12.13 - klo: 01.21 »
Kauhea sähkökasitrukki kuume tuli!
Minkähän kitin sitä ostaisi pohjaksi? Tamiya TRF801XT näyttäsä ihan laadukkaalta, mitenköhän on varaosien saanti?
Toinen halpa alusta ois Cen Matrix Arena.
SItte Absima Torch E:tä sais kittinä. Eiks se oo sama ku se team C T8TE
Hot Bodies D8T saattaisi juuri ja juuri mahtua budjettiin.

Mikäs noista, Absima/Team C, varaosatarjonta varmaan hyvä suomessa? Tuo Tamiya houkuttas tosiaan vaan mistä varaosat?

Mulla on toi Absiman Torch E RTR, sähköt ja korin tarrat on Absimalta mut auto itessään on Team C:n.
Varaosia tosiaan saa Rceet.net:stä ja Euro RC:ltä ainaki. Toi rtr malli on roiskesuojattu, ite oon kylmästi suihkulla antanu vettä päälle ja hyvin on toiminu senkin jälkeen.
Ei riemulla rajaa

Poissa villetauriainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2053 : 16.01.14 - klo: 20.47 »
Minkälaisia akkujen kiinnityksiä ootte tehnyt ite? :shocked:

Entä millasia moottoripukkeja monstereihin?:)
Traxxas e-revo

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2054 : 17.01.14 - klo: 00.18 »

vähän peltii vaan taittaen  :wink:
ja kulmaraudasta pukki.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2055 : 12.02.14 - klo: 12.43 »
Hobao Hyper ST sähkökonversiotopic ( http://rc10.fi/index.php?topic=30017.210 ) näyttää olevan hiljainen, niin laitetaanpa tänne.

Tuli ennen vuoden vaihdetta aloitettua harrastus uudelleen Hobao Hyper ST:llä.

* Hobbywing Xerun 150A
* Leopard 40/74 1400kv (varalle Dr. Mad Thurst 1600 kv 36/74)
* Turnigy 6S 5A 20C akkuja
* Acoms 2.4 ghz (varalla Losi 2.4 ghz)
* AKA I-Beam 1:8 -renkaat, Pro Line Maxx Mulcher -renkaat
* Super torsen + pinion ratas nyt 17t, pitää koittaa pienemmällä

Tarkoitus on suojata tuo vastari myöhemmin jotenkin. Ehkä rakennan alkuperäisestä kotelosta, tai jos pääsee työstökeskukselle työskentelemään, niin rakennan vaikka alumiinista.
« Viimeksi muokattu: 12.02.14 - klo: 12.57 kirjoittanut Qazu »
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2056 : 03.03.14 - klo: 00.50 »
Minkämoista kv lukemaa suosittelette 1/8 gt autoon ?
ilmeisesti joku 2000 paikkeilla on aika optimi kun ajetaan 4 tai 6s setupilla ?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2057 : 03.03.14 - klo: 08.39 »
Minkämoista kv lukemaa suosittelette 1/8 gt autoon ?
ilmeisesti joku 2000 paikkeilla on aika optimi kun ajetaan 4 tai 6s setupilla ?
2000kv on ihan oikealla hehtaarilla.
Ite ajelen 2200kv 4S ja 1800kv 6S. :smiley:

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2058 : 08.03.14 - klo: 20.29 »
hommasin 2250kv  :laugh:
seuraavaksi sitä räpeltämään :)
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2059 : 14.03.14 - klo: 10.48 »
Muuten asiallisen näköinen, mutta itse en ole kovin vakuuttunut akkutelineistä. Ei mitään suojauksia, ei eristeitä ? Pari kunnon tälliä niin akut on entiset.. Jotkin pienet muovisen näköiset eristeet näkyvät akkujen päädyissä ? Kuitenkin, suosittelisin joka puolelle metallisten tukipalojen lisäksi eristeitä / suojauksia.
« Viimeksi muokattu: 14.03.14 - klo: 10.55 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2060 : 25.03.14 - klo: 21.17 »
Muuten asiallisen näköinen, mutta itse en ole kovin vakuuttunut akkutelineistä. Ei mitään suojauksia, ei eristeitä ? Pari kunnon tälliä niin akut on entiset.. Jotkin pienet muovisen näköiset eristeet näkyvät akkujen päädyissä ? Kuitenkin, suosittelisin joka puolelle metallisten tukipalojen lisäksi eristeitä / suojauksia.
juu,tää nyt on vielä vain raakile versio  :grin:
pitää tehdä taka diffin tiivistys uudelleen,ei pysyny liemet sisällä.
vähän hauskuttelua välillä vaikka joku tommosen jo tekikin :)
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2061 : 25.03.14 - klo: 22.04 »
Jaahas, alkaa näemmä markkinoille pukkaamaan jo kopiota.. :grin:

Poissa junuoti

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2062 : 07.04.14 - klo: 23.31 »
Onko kenelläkään kokemusta eroista ajettavuudessa tai muussa näiden kanssa. Mugenin mbx6 eco ja Mugen mbx6 tekno konversiolla ? Kiitoksia etukäteen.

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2063 : 08.04.14 - klo: 09.02 »
Ecoa en ole omistanut, mutta mbx 6 oli konversoituna halppis setillä. Nyt ajossa mbx 6 teknon sarjalla. Hienoja ja kestäviä pelejä molemmat. Omilla ajotaidoilla en ota kantaa ajettavuuteen, mut on nuo Ecot kovaa menneet kisoissa. Ecossa on valmiina jäykemmät jouset jotka varmaan joutuisit hankkimaan teknon setin lisäksi.

Teknon sarjalla (v4) on layoutin kansa enempi vaihtoehtoja, jos vakka haluaa mekaanisen jarrun. Tosin teknon moottoripukki asettaa rajoituksia koneen halkaisijalle (oltava 42 mm). Teknon sarjan kanssa on käytettävä Losin tai FTW:n koria.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2064 : 13.04.14 - klo: 17.26 »

jäykemmät jouset enää puuttuu ;)
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2065 : 18.04.14 - klo: 11.42 »
Osaisko joku neuvoa Tmaxxin muuttamisessa Emaksiksi? Kaverille löytyi miltei ilmaiseksi tmaxx ja olisi tarkoitus tehdä siitä emaxx. Enimmäkseen fyysisellä puolella vaaditaan linkkejä sähkö yms hommat on kyll hanskassa luulisin.

Lieneekö helpointa heivata se polttiksen vaihteisto siitä välistä pois. Käykö siihen suoraan joku halpa ratkasu keskivaihteeksi mihin saisi sähkömosan kiinni. Toki onnistuu moottoripukin teko siihen polttiksenkin tilalle, mut onko se loota siin sitten heikko lenkki välissä, eihän siel kuitenkaan vaihteita yms käytetä kun sähköllä mennään.

Pitäiskö esim hankkia tuollainen? Toki tohon tarvinee jostain kaivaa vielä että löytäisi vetareiden ulostulot ja spurri jotenkin kiinni tuohon. http://i1181.photobucket.com/albums/x435/rlarkell/E-Revo/13.jpg Tuo on E-revon vaihteisto mut sopinee maxiinkin?

Kaikki vinkit otetaan vastaan ja toki jos jollain on nurkissa osia valmiina niin kiinnostuneita ollaan :)

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2066 : 18.04.14 - klo: 11.48 »
Osaisko joku neuvoa Tmaxxin muuttamisessa Emaksiksi? Kaverille löytyi miltei ilmaiseksi tmaxx ja olisi tarkoitus tehdä siitä emaxx. Enimmäkseen fyysisellä puolella vaaditaan linkkejä sähkö yms hommat on kyll hanskassa luulisin.

Lieneekö helpointa heivata se polttiksen vaihteisto siitä välistä pois. Käykö siihen suoraan joku halpa ratkasu keskivaihteeksi mihin saisi sähkömosan kiinni. Toki onnistuu moottoripukin teko siihen polttiksenkin tilalle, mut onko se loota siin sitten heikko lenkki välissä, eihän siel kuitenkaan vaihteita yms käytetä kun sähköllä mennään.

Pitäiskö esim hankkia tuollainen? Toki tohon tarvinee jostain kaivaa vielä että löytäisi vetareiden ulostulot ja spurri jotenkin kiinni tuohon. http://i1181.photobucket.com/albums/x435/rlarkell/E-Revo/13.jpg Tuo on E-revon vaihteisto mut sopinee maxiinkin?

Kaikki vinkit otetaan vastaan ja toki jos jollain on nurkissa osia valmiina niin kiinnostuneita ollaan :)
STruck on tehnyt tuollaisen ja taitaa hänellä sellainen vieläkin olla.. Vihjaan, että tulee tänne jakamaan kokemuksia  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2067 : 18.04.14 - klo: 13.47 »
otat sen lootan auki ja pistät tilalle forward only kitin ja muutat 1 vaihteiseksi.ebaysta löytyy osat järkihintaan.
ajattelin jossain vaiheessa kokeilla laittaa takas 2 vaihteiseksi,ihan kokeilun vuoksi :)
pienempi spurri,akku viritys ja moottoripukki,thats it!
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2068 : 18.04.14 - klo: 16.58 »
Ok kiitoksia vinkeistä pystyykös tuota alkuperäistä lootaa muuttamaan kotikonstein yks vaihteiseksi ja eteenpäin meneväksi? Työkaluja löytyy suht isolla arsenaalilla tarvittaessa. Mietin jos tuosta saisi tehtyä väliaikasesti itse sellainen mallin ja tilaisi sitten nuo osat ebaysta joskun myöhemmin.


Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #2069 : 18.04.14 - klo: 19.15 »
väitän että ei pysty koska tuskin löydät mistään oikean kokoisia rattaita.
toki setup toimii ilman mitään modauksia mutta silloin pitää jättää mekaaninen jarru käyttöön ja tarkoittaa myös sitä että auto lähtee liikkeelle vasta kun moottorissa on tarpeeksi kierroksia.ajettava mutta ei kovinkaan pro :)
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx